menu

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
avatar van GrafGantz
Tim94 schreef:
(quote)


Ik ben Tim94, programmeur en onderhoud o.a. de metersites.


Hoi Tim94, welkom op de site, vergeet niet een top 10 aan te maken. Heb je Merzbow al eens geprobeerd?

avatar van vigil
En zo komt de programmeur van MoMe er ineens achter dat er nog meer metersites bestaan. Nu nog proberen contact te leggen met iemand, er schijnen zelfs crewleden te zijn. Spannend zeg...

avatar van Venceremos
Tsja, veelzeggend is het wel.

avatar van Tim94
Tim94 (developer)
vigil schreef:
En zo komt de programmeur van MoMe er ineens achter dat er nog meer metersites bestaan. Nu nog proberen contact te leggen met iemand, er schijnen zelfs crewleden te zijn. Spannend zeg...


ha ha.

avatar van Arrie
Welkom Tim! Heb je al eens naar de 'geen berichten'-bug gekeken?

avatar van Tim94
Tim94 (developer)
Tim94 schreef:
(quote)


Ik ben Tim94, programmeur en onderhoud o.a. de metersites.

Dit is logisch te verklaren. Ik was er gister mee bezig voor MovieMeter. Daar kwamen de personen likes niet door. Ik ga dit rechtzetten.

Het is inderdaad handig om inderdaad op MovieMeter contact te zoeken. Wie is op MusicMeter een crew-lid die me dit eventueel kan melden via de mail? Dan zal ik diegenen mijn email-adres geven. Dat zie ik altijd.


Heb de bug opgepakt en opgelost. Heb het met een test-account getest.

avatar van Arrie
Kijk, dus het kan wel! Top!

avatar van Tim94
Tim94 (developer)
Arrie schreef:
Welkom Tim! Heb je al eens naar de 'geen berichten'-bug gekeken?


Heb laatst (paar dagen terug) wel een melding 'geen berichten..' in het forum gefixt.

avatar van Arrie
Tim94 schreef:
(quote)


Heb laatst (paar dagen terug) wel een melding 'geen berichten..' in het forum gefixt.

Het ging om een bug waarbij als je naar het laatste bericht van een topic navigeerde, je op een pagina terecht kwam die aangaf 'dit topic bevat geen berichten'. We hadden die bug inmiddels meer dan een jaar. Is dat wat je hebt gefixt?

avatar van Tim94
Tim94 (developer)
Arrie schreef:
(quote)

Het ging om een bug waarbij als je naar het laatste bericht van een topic navigeerde, je op een pagina terecht kwam die aangaf 'dit topic bevat geen berichten'. We hadden die bug inmiddels meer dan een jaar. Is dat wat je hebt gefixt?


Ja voor MovieMeter. Maar ik ben vrij zeker dat het voor alle MeterSites geldt.

avatar van Teunnis
Tim94 schreef:
(quote)


Ik ben Tim94, programmeur en onderhoud o.a. de metersites.

Dit is logisch te verklaren. Ik was er gister mee bezig voor MovieMeter. Daar kwamen de personen likes niet door. Ik ga dit rechtzetten.

Het is inderdaad handig om inderdaad op MovieMeter contact te zoeken. Wie is op MusicMeter een crew-lid die me dit eventueel kan melden via de mail? Dan zal ik diegenen mijn email-adres geven. Dat zie ik altijd.

Welkom Tim!

Nu je er toch bent: als ik op dit bovenstaande bericht op de hyperlink klink (op de datum) dan wordt ik doorverwezen naar de volgende pagina. Vermoedelijk is deze bug ook gelinkt aan de "dit topic bevat geen berichten"-bug waar Arrie het over heeft.

EDIT: En idem dito wanneer ik op "Tim94 schreef:" klik in de bovenstaande quote. Dan blijf ik op deze pagina i.p.v. dat ik naar jouw bericht ga.

avatar van Arrie
Oh en nog één dingetje: als ik op MoMe op jouw naam zoek, krijg ik ook allemaal testfilms te zien. Lijkt me niet de bedoeling dat die voor ons ook zichtbaar zijn.

avatar van legian
Tim94 schreef:
(quote)


Heb de bug opgepakt en opgelost. Heb het met een test-account getest.

Hoi Tim, welkom.

Dank voor de reactie, nu weet ik ook wie ik moet taggen bij mogelijke bugs. Mooi dat je het zo snel kon oplossen, neem aan dat het voor de nieuwe verwijzingen geld dan. De oude staat en verwijst nog steeds naar Karel Roden.
Zie nu ook je bericht op MoMe trouwens, thanks voor de vlotte actie.

Zoals je ziet aan de reacties zijn er nog wel wat bugs te vinden hier. We gingen er eigenlijk altijd vanuit dat dion.ollie en meter_fan daarvoor onze aanspreekpunten waren. Maar we hebben ondertussen geaccepteerd dat dit niet meer het geval is. met betrekking tot de mods, brajoapau Casartelli cosmic kid Soledad, wie voelt zich geroepen om MuMu te helpen verbeteren als doorgeefluik? Dan hoeven we niet Tim de hele tijd te taggen.

avatar van Tim94
Tim94 (developer)
legian schreef:
(quote)

Hoi Tim, welkom.

Dank voor de reactie, nu weet ik ook wie ik moet taggen bij mogelijke bugs. Mooi dat je het zo snel kon oplossen, neem aan dat het voor de nieuwe verwijzingen geld dan. De oude staat en verwijst nog steeds naar Karel Roden.
Zie nu ook je bericht op MoMe trouwens, thanks voor de vlotte actie.

Zoals je ziet aan de reacties zijn er nog wel wat bugs te vinden hier. We gingen er eigenlijk altijd vanuit dat dion.ollie en meter_fan daarvoor onze aanspreekpunten waren. Maar we hebben ondertussen geaccepteerd dat dit niet meer het geval is. met betrekking tot de mods, brajoapau Casartelli cosmic kid Soledad, wie voelt zich geroepen om MuMu te helpen verbeteren als doorgeefluik? Dan hoeven we niet Tim de hele tijd te taggen.


Ja de oplossing is alleen voor de nieuwe likes. Ik hoor het wel wie het wordt! Mailen is het handigst. Zal later even naar bovenstaande 'bugs' kijken. Wellicht dat die ook op de andere metersites voorkomen.

avatar van Tim94
Tim94 (developer)
GrafGantz schreef:
(quote)


Hoi Tim94, welkom op de site, vergeet niet een top 10 aan te maken. Heb je Merzbow al eens geprobeerd?


Zal hem binnenkort even invullen. Ben meer een soft rock liefhebber. Springsteen, U2, Coldplay.

avatar van Rudi S
Tim94 schreef:
(quote)


Zal hem binnenkort even invullen. Ben meer een soft rock liefhebber. Springsteen, U2, Coldplay.


Nou jij boft, je hebt nog een dagje

Greatest Hits of #5 (Coldplay)! - MusicMeter.nl

avatar van itchy
Hoi Tim, wanneer krijgt deze site de look van geweldig overzichtelijke en ook totaal niet schreeuwerige Moviemeter?

avatar van Tim94
Tim94 (developer)
itchy schreef:
Hoi Tim, wanneer krijgt deze site de look van geweldig overzichtelijke en ook totaal niet schreeuwerige Moviemeter?


Goed idee. Na aanleiding van jouw bericht, gaan we dat in gang zetten!

avatar van Masimo


Het welkomstcomité van MuMe blijft onovertroffen.

avatar van cosmic kid
cosmic kid (moderator)
Welkom Tim94. Anderen hebben je gelukkig al een waar MuMe welkom geheten dus dat hoef ik niet meer te doen. Je avater is in ieder geval onovertroffen dus bij mij kan je al niet meer stuk.

Oprecht fijn dat we weer een rechtstreeks lijntje hebben met iemand van de website die zich vroeger Fanreach noemde.

avatar van legian
itchy bereid je maar vast voor op de knokploeg als hier het nieuwe design geïntroduceerd wordt.

bennerd
Masimo schreef:


Het welkomstcomité van MuMe blijft onovertroffen.
Ja, dat! Arme Tim. Komt hier helpen, krijgt meteen de volle laag.

Succes en sterkte, Tim94.

avatar van Casartelli
Casartelli (moderator)
Zo, we gaan weer even met een schone lei verder.

Met dat we met Tim94 nu weer een aanspreekpunt hebben, is het ook een mooi moment om een al vaker gedane suggestie m.b.t. het feedbacktopic door te voeren: een splitsing in (1) discussies over het technische functioneren van MusicMeter (relevant voor Tim) en (2) de content cq. al het andere. Doordat die twee zaken door elkaar liepen, schoot dit topic in zijn huidige vorm zijn doel nogal eens voorbij.

Om eenieder te forceren die splitsing ook te gebruiken, is dit topic per heden dicht. Graag verder in
(1) Feedback MusicMeter: de site - MusicMeter.nl
(2) Feedback MusicMeter: de inhoud - MusicMeter.nl

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:47 uur

geplaatst: vandaag om 13:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.