menu

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
avatar van GrafGantz
Tim94 schreef:
(quote)


Ik ben Tim94, programmeur en onderhoud o.a. de metersites.


Hoi Tim94, welkom op de site, vergeet niet een top 10 aan te maken. Heb je Merzbow al eens geprobeerd?

avatar van vigil
En zo komt de programmeur van MoMe er ineens achter dat er nog meer metersites bestaan. Nu nog proberen contact te leggen met iemand, er schijnen zelfs crewleden te zijn. Spannend zeg...

avatar van Venceremos
Tsja, veelzeggend is het wel.

avatar van Tim94
Tim94 (developer)
vigil schreef:
En zo komt de programmeur van MoMe er ineens achter dat er nog meer metersites bestaan. Nu nog proberen contact te leggen met iemand, er schijnen zelfs crewleden te zijn. Spannend zeg...


ha ha.

avatar van Arrie
Welkom Tim! Heb je al eens naar de 'geen berichten'-bug gekeken?

avatar van Tim94
Tim94 (developer)
Tim94 schreef:
(quote)


Ik ben Tim94, programmeur en onderhoud o.a. de metersites.

Dit is logisch te verklaren. Ik was er gister mee bezig voor MovieMeter. Daar kwamen de personen likes niet door. Ik ga dit rechtzetten.

Het is inderdaad handig om inderdaad op MovieMeter contact te zoeken. Wie is op MusicMeter een crew-lid die me dit eventueel kan melden via de mail? Dan zal ik diegenen mijn email-adres geven. Dat zie ik altijd.


Heb de bug opgepakt en opgelost. Heb het met een test-account getest.

avatar van Arrie
Kijk, dus het kan wel! Top!

avatar van Tim94
Tim94 (developer)
Arrie schreef:
Welkom Tim! Heb je al eens naar de 'geen berichten'-bug gekeken?


Heb laatst (paar dagen terug) wel een melding 'geen berichten..' in het forum gefixt.

avatar van Arrie
Tim94 schreef:
(quote)


Heb laatst (paar dagen terug) wel een melding 'geen berichten..' in het forum gefixt.