MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Platen van de buitencategorie

zoeken in:
Hieronder een voorstel.

Na aanleiding van de documentaire 'It's Never Over. Jeff Buckley', ben ik 'Grace' weer gaan draaien. Ter voorbereiding. Ik werd er wederom, ruim 30 jaar later zo door gegrepen, dat ik mij realiseerde dat er een paar platen in mijn leven zijn die boven alles uitsteken en meer zijn dan alleen heel erg goed. Dus onderscheiden moeten worden met een bovencategorie.

Ik zou daarom willen pleiten, dat iedere serieuze deelnemer (o.k., hoe meet je dat?) maximaal vijf platen mag nomineren voor zes sterren. Met motivatie. Zo kan er eregalerij gecreëerd worden, die wellicht nog meer zegt dan enkel de top 250.

Wat vinden jullie?

Groet,

WoNa (aka Wout)

Ja! En als je van die 5 platen er 2 nog beter dan de overige 3 vindt mag je die 7 sterren geven! En de beste van die 2 mag dan naar de 8 sterren!!!

Ah, De eerste 5 van de top 250 voldoen niet, begrijp ik.

Interessant om nieuwe manieren te bedenken om bepaalde muziek een podium te geven. In dit geval denk ik wel dat de top 10 op je profielpagina ruim afdoende is om je favoriete buitencategorieplaten onder de aandacht te brengen.

Casartelli (moderator)
Tja, sommigen strooien met 5*-ratings alsof het pepernoten zijn (en dat mag, het is een vrij land), maar (ook) bij mij zijn de 5*-platen al precies de eregalerij zoals de topicstarter die omschrijft.

This one goes to eleven.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:31 uur

geplaatst: vandaag om 17:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.