De Site / Algemeen / flop 10
zoeken in:
0
geplaatst: 14 maart 2006, 17:37 uur
Kunnen we de top 250 niet wat betrouwbaarder maken door er ook flop 10's bij te rekenen?
Het is nu vooral gebaseerd op de positieve berichten van de gebruikers waardoor een cd met veel stemmen veel sneller hoger komt te staan dan een album met minder stemmen...
Harmen..
Het is nu vooral gebaseerd op de positieve berichten van de gebruikers waardoor een cd met veel stemmen veel sneller hoger komt te staan dan een album met minder stemmen...
Harmen..
0
geplaatst: 14 maart 2006, 17:45 uur
Nee, geen optie, dan krijg je het naar beneden stemmen van albums, wat wel erg hard gaat. Het positieve aan dit systeem is juist dat je niet een band omlaag kunt stemmen.
0
geplaatst: 14 maart 2006, 21:19 uur
Ja, en het laatste wat je wil is, A Rush of Blood To The Head naar beneden stemmen he Harmen!!
0
geplaatst: 14 oktober 2006, 16:51 uur
Misschien is het wel een optie om bijvoorbeeld 1 minpunt aan een album te geven? dat je niet meteen maar 1 ster geeft zodat het naar beneden wordt gestemd..maar wel gewoon een afzonderlijke 'flop-stem' geven bijv. zodat je kan kijken hoeveel mensen iets eigenlijk slecht vinden. Daarmee bedoel ik dus een optie in het album venster waarbij je kan aangeven dat je het een slecht album vind
Op deze manier kan je door niet meteen elkaars album naar beneden te halen toch je negatieve stem uitbrengen.. Bovendien kan je op deze manier ook bekijken hoe er op een album gestemd wordt en je kan kijken welke albums niet alleen goed liggen maar ook slecht liggen..
Wat vinden jullie ervan? misschien moet ik nog iets verduidelijken maar graag reacties..
Op deze manier kan je door niet meteen elkaars album naar beneden te halen toch je negatieve stem uitbrengen.. Bovendien kan je op deze manier ook bekijken hoe er op een album gestemd wordt en je kan kijken welke albums niet alleen goed liggen maar ook slecht liggen..
Wat vinden jullie ervan? misschien moet ik nog iets verduidelijken maar graag reacties..
0
geplaatst: 14 oktober 2006, 19:51 uur
Louis2703 schreef:
Ja, en het laatste wat je wil is, A Rush of Blood To The Head naar beneden stemmen he Harmen!!
Als het ff kan..
0
geplaatst: 14 oktober 2006, 20:59 uur
Waarom is het trouwens dat zowel op Moviemeter als Boekmeter op stemgemiddelde wordt gerangschikt en op Musicmeter niet?
0
geplaatst: 14 oktober 2006, 21:31 uur
Tja het argument dat er bij Moviemeter veel meer users waren en daardoor een 'tegenstem' minder uit zou maken gaat met de komst van Boekmeter ook niet meer echt op lijkt me. Ik ben ook wel benieuwd eigenlijk..
0
chrismusic
geplaatst: 14 oktober 2006, 22:53 uur
Paalhaas schreef:
Waarom is het trouwens dat zowel op Moviemeter als Boekmeter op stemgemiddelde wordt gerangschikt en op Musicmeter niet?
Ook bij MuMe word er gerangschikt kijk bij toplijsten en overige
0
chrismusic
geplaatst: 15 oktober 2006, 13:19 uur
Ik ben ook wel voor een top lijst en een flop lijst gebaseerd op stem gemiddelde
0
geplaatst: 8 mei 2007, 17:20 uur
gewoon de hele lijst laten zien dan zie je vanzelf wie er laatste staat...
* denotes required fields.