MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / hoe kut is het om een klassiek album toe te voegen??

zoeken in:
ik heb al meerdere malen geprobeerd een klassiek album toe te voegen, maar vaak staan er OF geen labels bij, OF geen dit, OF geen dat.. wreed irritant (aangezien mijn nummers 1 en 2 van de top tien toch wel degelijk van klassieke componisten zijn)

neo
Klassiek is nog niet opgenomen in de genre lijst omwille van de reden dat het nogal moeilijk wordt met de uitvoerende artiest. Bv Wagner's Gotterdammerung: er zijn tal van orkesten die deze opera hebben gespeeld...

sterre schreef:

ik heb al meerdere malen geprobeerd een klassiek album toe te voegen, maar vaak staan er OF geen labels bij, OF geen dit, OF geen dat.. wreed irritant (aangezien mijn nummers 1 en 2 van de top tien toch wel degelijk van klassieke componisten zijn)

Dan maar in het topic klassiek je voorkeuren aangeven
Meerderen hebben dit al gedaan

Gast
geplaatst: vandaag om 11:16 uur

geplaatst: vandaag om 11:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.