De Site / Algemeen / Waar zijn de voetbal-cd's?
zoeken in:
0
geplaatst: 8 april 2006, 15:40 uur
Die zijn weg. Over voetbal ouwehoeren is prima, maar het slaat nergens op om dat bij twee PSV-cd's te gaan doen. Dat het over de muziek op de cd zou gaan was al niet te verwachten, want die wordt waarschijnlijk door zowel voor- als tegenstanders van de club niet al te serieus genomen. Geen van de stemmen op deze cd's is daardoor ook serieus te nemen. Ik zou niet weten waarom ze dan op MuMe zouden moeten blijven staan.
Alle berichten bij de cd's heb ik verplaatst naar hier.
Alle berichten bij de cd's heb ik verplaatst naar hier.
0
dutch2
geplaatst: 8 april 2006, 15:48 uur
Ja, laten we de discussie over censuur weer eens oprakelen

0
geplaatst: 8 april 2006, 15:59 uur
Niet mbt tot de ondernome actie, maar vinden jullie dit zelf nu niet erg triest ?
Anderzijds, iemand zin om wat kabaal te gaan maken bij Radiohead albums ?
Anderzijds, iemand zin om wat kabaal te gaan maken bij Radiohead albums ?

0
titan (crew)
geplaatst: 8 april 2006, 17:11 uur
Onderhond schreef:
Die 2.5* van jou leken me ook al een beleefdheidsstem ja.
Die 2.5* van jou leken me ook al een beleefdheidsstem ja.
Dat is het niet. Ik geef gewoon de stem die ik het album waard vind. Als het was om jou te pesten had ik wel 0,5* gegeven

0
geplaatst: 8 april 2006, 17:14 uur
Tsjah, is toch een album dat ik al een tijdje vogelvrij verklaard heb. Maar serieus, is dat een album dat je ooit nog uit jezelf een keer gaat uitzitten ?
0
titan (crew)
geplaatst: 8 april 2006, 17:40 uur
Nee, natuurlijk niet. Net zo goed als ik alle andere albums uit alle andere genres met een zelfde waardering niet opnieuw uit mezelf zal opzetten.
Over het vogelvrij verklaren: Dit kan je nou eenmaal verwachten bij albums die opduiken in de toplijstjes.
Over het vogelvrij verklaren: Dit kan je nou eenmaal verwachten bij albums die opduiken in de toplijstjes.
0
geplaatst: 8 april 2006, 17:50 uur
Mjah, dat dacht ik al. Niet meer opzetten is bij mij 0.5*. Om maar te zeggen dat mijn muziekbeleving niet zoveel anders is, alleen quoteer ik gewoon veel strenger 
Veel van die stemmen bij Liminal Space stonden er trouwens al voordat het album een weekje de onderste regiones van de toplijst electronic gesierd heeft. Volgens mij heeft het meer te maken met nieuwsgierigheid naar iemand's nummer 1

Veel van die stemmen bij Liminal Space stonden er trouwens al voordat het album een weekje de onderste regiones van de toplijst electronic gesierd heeft. Volgens mij heeft het meer te maken met nieuwsgierigheid naar iemand's nummer 1

0
geplaatst: 8 april 2006, 18:49 uur
Het is niet alleen jammer, het is gewoon zwak. Tja typisch zo'n PSV actie. Lekker zeiken naar anderen, maar owee als ze zelf kritiek krijgen. Gaan ze HUILEN!

Net als Van Raay en Van Bommel: HUILEN!

0
dutch2
geplaatst: 8 april 2006, 18:50 uur
Hans, je zou je mischien beter even het niveau van de site eigen kunnen maken. Bespaart iedereen een hoop vervelend gedoe.
0
geplaatst: 8 april 2006, 18:54 uur
Hans Brouwer schreef:
Het is niet alleen jammer, het is gewoon zwak. Tja typisch zo'n PSV actie. Lekker zeiken naar anderen, maar owee als ze zelf kritiek krijgen. Gaan ze HUILEN!
(quote)

Dat iemand van 47 nog zo primair reageert...is dat geen huilen met tuiten

0
geplaatst: 8 april 2006, 18:57 uur
dutch2 schreef:
Hans, je zou je mischien beter even het niveau van de site eigen kunnen maken. Bespaart iedereen een hoop vervelend gedoe.
Dit topic is niet bedoeld om het moddergevecht bij de PSV-cd's voort te zetten, als je zo nodig je frustraties kwijt moet doe je dat maar hier.
0
geplaatst: 8 april 2006, 19:49 uur
Jezus Christus Yak, wat maak je jezelf nu belachelijk!
Je kan off-topic berichten toch gewoon naar een topic plaatsen of desnoods verwijderen.
Maar het is natuurlijk geen toeval dat het PSV cd's zijn. Zelfs op een muzieksite wordt Ajax bevooroordeeld.
Je kan off-topic berichten toch gewoon naar een topic plaatsen of desnoods verwijderen.
Maar het is natuurlijk geen toeval dat het PSV cd's zijn. Zelfs op een muzieksite wordt Ajax bevooroordeeld.
0
titan (crew)
geplaatst: 8 april 2006, 19:53 uur
Nee hoor, want er staan ook geen Ajaxalbums op de site.
0
geplaatst: 8 april 2006, 19:57 uur
Music4ever schreef:
Maar het is natuurlijk geen toeval dat het PSV cd's zijn. Zelfs op een muzieksite wordt Ajax bevooroordeeld.Doe niet zo paranoïde zeg, ik ben zelf ook PSV-fan. En de Ajax-cd is net zo goed weggehaald want ook daar ontstond net zo'n onzinnige discussie als bij de verwijderde PSV-cd's. Ook die berichten zijn naar dit topic verplaatst.
Die kampioens-cd's zijn nu al twee keer uit de bocht gevlogen, crew-waarschuwingen werden in de wind geslagen, stemmen op het album waren protest-stemmen van tegenstanders of maximumstemmen van voorstanders, kortom: één grote belachelijke gimmick. Dát is de reden dat de cd's verwijderd zijn. Dat jij er andere dingen achter zoekt is jouw probleem.
0
geplaatst: 8 april 2006, 21:50 uur
Yak schreef:
Die kampioens-cd's zijn nu al twee keer uit de bocht gevlogen, crew-waarschuwingen werden in de wind geslagen, stemmen op het album waren protest-stemmen van tegenstanders of maximumstemmen van voorstanders, kortom: één grote belachelijke gimmick. Dát is de reden dat de cd's verwijderd zijn. Dat jij er andere dingen achter zoekt is jouw probleem.
Persoonlijk vind ik toch dat gebruikers dan sancties moeten opgelegd worden, ipv de albums weg te halen.
Beetje een "teveel dronken mensen op de baan in NL dus verbieden we alle alcohol maar daar" redenering.
0
geplaatst: 8 april 2006, 21:56 uur
Het is volgens mij meer als, ze kunnen niet tegen een specifiek drankje, dus halen we die uit het assortiment. Bovendien worden die PSV-albums niet als muziek gezien maar als clubsymbolen. Dat verziekt de sfeer en dat wordt meegenomen naar andere topics. Reeds.
0
geplaatst: 8 april 2006, 21:58 uur
Drankjes uit het assortiment nemen is even jammerlijk. Wel een iets betere analogie inderdaad, maar doet verder niks af aan m'n punt.
Het zijn niet die CDs die de sfeer verzieken ...
Het zijn niet die CDs die de sfeer verzieken ...
0
geplaatst: 9 april 2006, 09:36 uur
0
geplaatst: 10 april 2006, 19:37 uur
Echt belachelijk dat de CD's verwijderd zijn. Lees eens alle topics bij de 'gewone' albums op MuMu eens na. Minstens de helft is onzinning, off-topic of niet langer dan 5 woorden. Bij Radiohead enz... wordt er gesproken over het 'beste nummer van de plaat' bij een voetbal cd wordt er over voetbal gepraat. Niks vreemds aan.
Bovendien: dit is al de TWEEDE keer dat de CD's eraf worden gehaald. Via een PM kreeg ik eens te horen dat ze na overleg van de crew wél op MuMu mogen blijven.
Bovendien: dit is al de TWEEDE keer dat de CD's eraf worden gehaald. Via een PM kreeg ik eens te horen dat ze na overleg van de crew wél op MuMu mogen blijven.

0
geplaatst: 10 april 2006, 20:31 uur
avdj schreef:
Bij Radiohead enz... wordt er gesproken over het 'beste nummer van de plaat' bij een voetbal cd wordt er over voetbal gepraat.
Bij Radiohead enz... wordt er gesproken over het 'beste nummer van de plaat' bij een voetbal cd wordt er over voetbal gepraat.
Dat eerste gaat over muziek dat tweede niet. Als het dan nog over de muziek in relatie met voetbal zal gaan, zoals dat bv. wel bij film en muziek kan gebeuren. Nu is er dus een topic op het forum.
0
geplaatst: 10 april 2006, 20:36 uur
Onderhond schreef:
Persoonlijk vind ik toch dat gebruikers dan sancties moeten opgelegd worden, ipv de albums weg te halen.
Beetje een "teveel dronken mensen op de baan in NL dus verbieden we alle alcohol maar daar" redenering.
(quote)
Ben het hier mee eens: verwijder gewoon alle berichten, maar helemaal weghalen vind ik ook wel wat rigoreus (want als het over "niet serieus" gaat mogen de Sesamstraat cd's en aanverwanten er ook weer af, terwijl een hoop mensen het leuk vinden om bij die cd's wat over b.v. de grapjes van Bert en Ernie te leuteren; ook niks mis mee).
Ik vind wel dat Yak gelijk heeft als het gaat om het off topic gezeur bij die albums: dat was ergerlijk.
0
geplaatst: 10 april 2006, 21:55 uur
Music4ever schreef:
Maar het is natuurlijk geen toeval dat het PSV cd's zijn. Zelfs op een muzieksite wordt Ajax bevooroordeeld.Man man houdt toch even heel snel op. Is PSV de beste club ga je nog zeuren over Ajax. Typisch PSV-er opmerking!

* denotes required fields.