De Site / Algemeen / albums zonder label: de laatste loodjes
zoeken in:
0
geplaatst: 9 april 2006, 22:37 uur
lebowski schreef:
Bij een zoekactie op label krijg je wel iets van 40 hits?!?
Bij een zoekactie op label krijg je wel iets van 40 hits?!?
Die moeten dus ook aangepast worden!
0
titan (crew)
geplaatst: 10 april 2006, 00:32 uur
Is het niet handiger om gebruikers die dat willen elk een eigen lijst van bijvoorbeeld 50 albums te geven? Het lijkt me dat nu meerdere mensen tegelijk naar het label van een album uit de lijst van 100 gaan zitten zoeken en dat is zonde. Ik bied bij deze mezelf aan als vrijwilliger voor een lijst van 50. Volgens mij gaat dat een stuk sneller
.
.
0
geplaatst: 10 april 2006, 00:42 uur
Geef die lijst dan wel op alfabet oid. Dus als er van 1 artiest bij een aantal albums nog het label ontbreekt, deze iig bij dezelfde persoon terecht komen.
0
geplaatst: 10 april 2006, 09:40 uur
Ik ook.
Wel handig dan inderdaad op artiest te sorteren, gaat wat sneller.
Wel handig dan inderdaad op artiest te sorteren, gaat wat sneller.
0
geplaatst: 10 april 2006, 10:09 uur
lebowski schreef:
Misschien is er een iets handiger/overzichtelijker manier, bv Jordy die 50 albums toewijst aan iedereen die aangeeft zich te vervelen?
Misschien is er een iets handiger/overzichtelijker manier, bv Jordy die 50 albums toewijst aan iedereen die aangeeft zich te vervelen?
goed idee
0
geplaatst: 10 april 2006, 12:53 uur
Ik zal jullie ieder 100 labels geven. Als het teveel is kunnen jullie onderling dan nog wat uitwisselen 

0
geplaatst: 10 april 2006, 16:32 uur
Nou niet alles in 1 avond graag, dan valt het niet meer te behapppen om alles te beoordelen 

0
geplaatst: 11 april 2006, 20:29 uur
misschien een idee om de albums die men niet kan vinden hier te plaatsen zodat de rest nog op zoek kan.
0
geplaatst: 11 april 2006, 22:35 uur
Als er mensen "klaar" zijn zal ik morgen of donderdag weer wat meer linkjes uitdelen (als het beoordelen tenminste nog vol te houden is?)
0
geplaatst: 11 april 2006, 23:53 uur
Jordy schreef:
Als er mensen "klaar" zijn zal ik morgen of donderdag weer wat meer linkjes uitdelen (als het beoordelen tenminste nog vol te houden is?)
Doe maar! Ik lust er nog wel 100.

0
geplaatst: 12 april 2006, 11:35 uur
Ik wil ook.
Edit: Sorry Reijersen ik begon meteen vanaf boven af aan tot een stuk of dertig verder. Had ik even moeten melden.
Edit: Sorry Reijersen ik begon meteen vanaf boven af aan tot een stuk of dertig verder. Had ik even moeten melden.
0
geplaatst: 12 april 2006, 12:23 uur
HiLL schreef:
Ik wil ook.
Ik wil ook.
Als het maar goed komt met die labels

0
geplaatst: 13 april 2006, 23:32 uur
ik kan ook nog wel wat hebben, zo kom je ook nog eens wat tegen 

0
geplaatst: 15 april 2006, 17:46 uur
Jordy schreef:
3x100 nieuwe verstuurd!
3x100 nieuwe verstuurd!
Mocht je er nog 100 hebben: kom mor ip (om met 't Hof te spreken)!
0
geplaatst: 15 april 2006, 18:32 uur
Op dit moment nog 2842, maar daar zijn er dus reeds een paar 100 van uitgedeeld voor correctie.
Oh ja:
Dat betekent dus ook geen Warner bros of brothers, maar gewoon Warner en ook geen Ariola Madrid of Polygram int'l.
Oh ja:
HammerHead schreef:
Nog even ter informatie: Geen toevoegingen als records, production, music, landen of bv's ltd's inc's en weet ik veel wat nog meer gebruiken in het label.
Nog even ter informatie: Geen toevoegingen als records, production, music, landen of bv's ltd's inc's en weet ik veel wat nog meer gebruiken in het label.
Dat betekent dus ook geen Warner bros of brothers, maar gewoon Warner en ook geen Ariola Madrid of Polygram int'l.

0
geplaatst: 15 april 2006, 20:38 uur
Jordy, ik denk dat je Lebowski en HiLL dezelfde lijst hebt gegeven. Er staan namelijk weer een hoop dubbele correcties in de wachtrij.
0
geplaatst: 16 april 2006, 11:12 uur
Niet dezelfde lijst, maar er zit inderdaad een stukje overlap in zie ik nu, sorry..
0
geplaatst: 18 april 2006, 22:48 uur
0
geplaatst: 18 april 2006, 22:48 uur
HammerHead schreef:
Jordy, ik denk dat je Lebowski en HiLL dezelfde lijst hebt gegeven. Er staan namelijk weer een hoop dubbele correcties in de wachtrij.
Nou ben ik toch nieuwsgierig hoeveel....
* denotes required fields.