MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / MuMe Awards

zoeken in:
Snowman
Ik weet dat het druk is met de artiesten pagina's. Maar is dit geen geweldig iedee het is ook niet zo veel werk gewoon een tabblad aan maken en stem formulier voor beste artiest, cd, lifetime awards & voor verschillende gerne's enzo.

Ik weet wel dat we aan het eind van 2004 een top 5 (of 10?) mochten invullen van dat jaar en daar werd dan uiteindelijk een mooie jaarlijst van gemaakt. Helaas niet meer teruggezien in 2005.

Mojo Pin
And the MuMe-award for best newcoming member goes to...

Krijg je dan weer niet het fenomeen dat de bekendste band wint Voor de rest leuk idee

Electro_
Mojo Pin schreef:
And the MuMe-award for best newcoming member goes to...

Als ik hier op in mag gaan: Dim!

Erg actief gelijk al, leuke initiatieven, leuke posts.

Mojo Pin
Dat mag!

Snowman
Kasperbert schreef:
Krijg je dan weer niet het fenomeen dat de bekendste band wint Voor de rest leuk idee

Nee de band mest de meeste fans.

Radiohead dus.

Snowman
obsessed schreef:
Radiohead dus.

Hoeft niet als de Redioheads niet actief zijn (vullen een keer hun top 10 in en komen niet terug) dan niet.

obsessed schreef:
Ik weet wel dat we aan het eind van 2004 een top 5 (of 10?) mochten invullen van dat jaar en daar werd dan uiteindelijk een mooie jaarlijst van gemaakt. Helaas niet meer teruggezien in 2005.

waar kan je die lijst terug zijn?

Gast
geplaatst: vandaag om 04:20 uur

geplaatst: vandaag om 04:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.