MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Chat

zoeken in:
Joy
ik zou het wel leuk vinden als er ene chat bij deze site zat

volgens mij wordt dat een succes aangezien er zoveel muziekliefhebers op deze site zitten

wat me overigens erg aanspreekt in dit gebeuren is dat men elkaar ongemoeid laat

er zit hier van britney spears tot abba tot toten hosen tot ac/dc gespuis bij mekaar en dat gaatnog goed ook

mooi is dat

Joy

Joy schreef:
ik zou het wel leuk vinden als er ene chat bij deze site zat

volgens mij wordt dat een succes aangezien er zoveel muziekliefhebers op deze site zitten

wat me overigens erg aanspreekt in dit gebeuren is dat men elkaar ongemoeid laat

er zit hier van britney spears tot abba tot toten hosen tot ac/dc gespuis bij mekaar en dat gaatnog goed ook

mooi is dat

Joy

uueehh, er zit toch een chat gedeelte op deze site.

Yak
Er zitten vaak best veel mensen in de chat op Soulseek, nu ook weer.

Jammer dat dat progje nog steeds m'n upload verneukt en ik met de verrekte limieten zit. En echt gezellig chatten doet het ook niet vind ik, maar ik ben dan ook een IRC junk

Er is hier op de site gewoon een chat, maar ach Joy had haar/z'n dagje vast niet

goe geraak ik op die soulseek chat? lukt me niet

Allereerst SoulSeek installeren natuurlijk . Vervolgens: bij de roomlist > rechtsklik > create room > Musicmeter (hoofdlettergevoelig)

Let er wel op dat je versie 156c moet hebben, en niet de testversie 157, daarmee lukt het niet.

Joy
godsakke, en waar zit die chat dan wel?

nee khad vast mijn dag of week nie

maare, lukt da ook met irc?

gegevens graag

BoordAppel schreef:
Allereerst SoulSeek installeren natuurlijk . Vervolgens: bij de roomlist > rechtsklik > create room > Musicmeter (hoofdlettergevoelig)

En als je het MuMe IRC kanaal bedoeld: zie Home>Chat, maar daar zit dus vrijwel niemand.

Lin
Joy schreef:
godsakke, en waar zit die chat dan wel?

nee khad vast mijn dag of week nie

maare, lukt da ook met irc?

gegevens graag

soulseek moet je eerst even downloaden, vind je zo met google

en dan zoals hierboven al staat verder, en chat-ze maar

kzitteropeh!

Joy
k bedankt..

Joy
ik nu ook maar niemand, off, doe iets fout denk?

Joy
never mind, gelukt

Kan het allemaal stap voor stap uitgelegd worden hoe het gedownload moet worden? Het lukt me niet.

Hoe Soulseek zelf gedownload moet worden?

Voor de echte sjetsletten!

Lin
musicfriek schreef:
Voor de echte sjetsletten!

Mojo Pin
Rustig aan friek

Hmm, ik kan alleen installeren. Dan kan ik m nog een keer installeren, daarna nog es. Maar ik krijg geen schermpje ofzo.

http://www.virushelp.nl/spyware.htm

Maar Louis open het programma gewoon eens uit je programmalijst/....

Bedoel je dat ik Firefox moet hebben?
Heb ik, ook geen last van Spyware enzo, maar ik kan de Soulseek alleen maar installeren en dan staat ie er nog niet op.

Je moet het openen links onderin je scherm. Waar je de lijst krijgt met programma's. Kan niet missen. Maakt niet uit of je Firefox of IE hebt.

HiLL schreef:
http://www.virushelp.nl/spyware.htm

Maar Louis open het programma gewoon eens uit je programmalijst/....

Ik ben erin
Nou moet ik nog bij dat van Musicmeter geraken. Hoe moet dat?

Louis!!!!!!

Rechtsonder zie je de groepen, ga je in staan, rechtermuisknop, create room en dan Musicmeter (met hoofletter M!!) intypen en voila!

Ik heb nu hallo gezegd...

Gast
geplaatst: vandaag om 06:56 uur

geplaatst: vandaag om 06:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.