MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / MusicMeter in je FireFox

zoeken in:
Mensen die Mozilla FireFox gebruiken (allemaal doen!) kunnen deze plugin downloaden:

http://www.musicmeter.nl/searc...

Er was er al één voor MovieMeter

http://www.moviemeter.nl/searc...

Uitpakken in je "searchplugins" directory, browsers afsluiten en opnieuw opstarten, en je kunt rechtsboven in de browser (waar standaard een google search staat) ook voor een MusicMeter-search kiezen!

Meteen ff firefox geïnstalleerd. Moet zeggen dat het een stuk sneller gaat dan ie. Thanks!

Geweldig, die zoekfunctie

Oei, dit klinkt geweldig. Ik zit nu niet thuis, maar zodra ik weer thuis ben ga ik het zeker uit proberen. Dank je wel, Jordy!

Effe een vraagje: hoe zorg ik ervoor dat links die normaal gesproken in een nieuw venster openen, nu in een tabblad openen?

Ik heb bij de advanced options als een hokje aagevinkt "select new tabs opened from links" maar dat werkt niet...

Yak
'Select new tabs opened from links' betekent dat de tab waarheen je een link stuurt meteen actief wordt gemaakt. Default wordt de pagina op de achtergrond geladen (dat schijnen mensen handig te vinden).

Er bestaat een Firefox-extensie om nieuwe vensters automatisch in nieuwe tabs te openen ipv. in een nieuw browservenster. Zal straks even zoeken.

Ah, bedankt.

uh hoe installeer ik die extensions ook alweer

Welke Extensies?, volgens mij als je die download van de Mozilla site installeren ze zich automatisch.

doh, het staat het gewoon bij

"Uitpakken in je "searchplugins" directory"

JonnieBrasco
Ook even Mozilla Firefox geïnstalleerd. De link naar de searchplugin doet het overigens niet Jordy...

Firefox is aanzienlijk sneller dan IE!!! Dat voordeel weegt makkelijk op tegen de kleine ongemakken als niet werkende scrollwieltjes en toetsenborden in dropdownlijstjes, irritante cursorpositie in invoervakken etc...

Zal nog eens kijken waar die searchplugin zich op m'n harddisk bevindt. Hij is (itt de MovieMeter plugin) niet op die officiële Mozilla-site geplaatst. Misschien hebben ze het te druk, wel gesubmit.

Werkt deze al naar behoren Yakkers?

Hier wel in ieder geval.

Welke map zit ie dan?

De plug-in of Firefox? Ik gebruik die plug-in niet...

Firefox 2...ik heb net even snel zitten kijken op mijn werk, maar zag hem nog niet. En ben nu XP opnieuw aan het installeren op mijn eigen pc, dus ik wacht er even mee.

Maar ik zie hem dus niet.. O zie hem al!

Kan iemand de plug-in online zetten op een link die het wel doet lijkt mij namelijk wel een handig plug-innetje

Ik wil ook
!

Ik wil ook

MetalDex
Handige plug-in, tnx

FireFox = Klasse
MusicMeter = Klasse

FireFox met MusicMeter-searchbar = Pure Klasse!!

Perfect !

bedankt heel handig

YoG
Dit is ook leuk, rechtermuisklikken op een artiest/album/track enz (in elke andere site) en dan zoekt ie in Musicmeter

Werkt ook met andere sites

Advanced URL Builder (Firefox plugin)

en dan dit toevoegen in de config:
http://www.musicmeter.nl/?search=firefox&q=

(afbeelding)

Ik wilde net nieuwe albums toevoegen in mijn Top 10, maar het ging niet.
Sinds vanmiddag gebruik ik Firefox versie 4.0b6 (beta).
De volledige versie moet nog verschijnen.

Weet iemand misschien iets af van bepaalde plug-ins?

Dat lijkt me meer iets voor het feedback-topic, weet niet of Jordy (of iemand anders die er verstand van heeft) dit hier leest.

Zal het daar even posten. Dank je!

Gast
geplaatst: vandaag om 09:11 uur

geplaatst: vandaag om 09:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.