MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Wat bespeelt men

zoeken in:
Hey,
ik had een correctie toegevoegd bij Lordi, en ik had tussenhaakjes gezegd wie wat bespeeld. (Bass, vocals, guitar,...)

Toen zei BoordAppel dat het niet nodig was om dat erbij te schrijven.

Maar zou het niet handig zijn als dat erbij staat?
Als je, ik zeg nu maar iets, een spreekbeurt wilt houden over een bepaalde groep, weet je wie wat bespeelt.

Mvg,
- Sander.

Ik vind het opzich wel een goed idee.

Dat zou inderdaad wel handig zijn, maar ik denk dat het wel veel vergt van de mods om dat allemaal erbij te vermelden, met de hulp van andere users zou dat wel kunnen.
En, zoals ik al zei, zou het wel handig zijn.

Je kan toch ook gewoon doorklikken naar Allmusic?

Die links staan er ook niet voor niets.

herman schreef:

De Biography staat er niet altijd bij.
Bv. bij Lordi.

herman schreef:

Ja, dat is een goede drogreden op MuMe gelijk maar helemaal op te heffen. Houden we gewoon alleen het forum aan.

shappy1010
Prima idee ik zat er de andere dag nog aan te denken, ik wil best mijn favo artiesten bijwerken met deze info.

Het moet er wel "los" bijstaan, anders gaan de links naar solo-albums verloren. The Eraser is niet van de artiest "Thom Yorke (zang)" ofzo.

Lijkt me in sommige gevallen een crime... een band als The Fall heeft meer dan 50 verschillende line-ups gekend.

ik vind het wel een goed idee, ik word soms namelijk (onaangenaam) verrast omdat er plotseling (bijvoorbeeld) geen zanger bij een band blijkt te zitten van wie ik een cd heb besteld. bovendien leer je op die manier een band ook nog eens beter kennen

ik bespeel mn pen om teksten te schrijven....
nuttin' else

Gast
geplaatst: vandaag om 17:46 uur

geplaatst: vandaag om 17:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.