menu

De Site / Algemeen / Album Art Downloader

zoeken in:
Sietse
Problemen met album art downloaden voor je toevoegingen?

Probeer dan eens dit programma (met een druk op de knop automatisch laten zoeken in verschillende websites)

Album Art Downloader (topic...

Download link (sourceforge)


Ik kwam dit tegen op het Hydrogenaudio forum toen ik op zoek was naar informatie over foobar pimpen.
En over het algemeen is het zo dat als het op dit forum staat is het goed spul. Hydrogen Audio is nl. een site voor computer audio freaks die alle ontwikkelingen bij houden bespreken en testen. Dus aangezien dit daar wordt gepromoot is het denk ik wel een goed programma en uit mijn eigen test kwam het ook verdomde goed heen.

Dus bij deze, check het uit en doe er je voordeel mee

avatar van Paap_Floyd
Ah Sietse, wat een heerlijk fijn programma

Sietse
ja, goed heh. Ik ben er zelf echt blij mee. Heb al veel hoezen kunnen vinden bij mijn eigen geripte albums enzo.

Binnenkort wat toevoeg werk denk gaan doen...


Gast
geplaatst: vandaag om 11:16 uur

geplaatst: vandaag om 11:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.