menu

De Site / Algemeen / Foutje in het leden bio van Kiss op de site.

zoeken in:
avatar van Halloween
Hey.

IK zat net door de albums van Kiss te bladeren, en zag ik dat er iets niet klopt met name de leden die aangegeven staan, en de leden die er niet meer bij zitten.

De huidige line-up is op dit moment:

Paul Stanley.
Gene Simmons.
Tommy Thayer.
Eric Singer.

Maar het valt mij op dat er bij Eric Singer staat: 1991 t/m 1996 terwijl hij er in 2002 ook een tijdje de vervanger van Peter Criss was.
Eric Singer verliet de band weer opnieuw in 2003, zodat de band weer plaats kon maken voor Peter Criss.

Ze hebben met Peter Criss nog 1 live cd/dvd uitgebracht Kiss Symphony.
Daarna krijgt Peter Criss spierklachten en verlaatdefinitief de band, waardoor Eric Singer weer ingeschakelt word voor de tour van 2004 en sindsdien zit hij er nog steeds bij.

Dat wou ik even melden, als trouwe Kiss fan.

Groetjes, Halloween.

avatar van The Scientist
Dank je.. alleen kun je dit gewoon zelf aanpassen, op de artiestenpagina en dan 'corrigeren'

Gast
geplaatst: vandaag om 22:51 uur

geplaatst: vandaag om 22:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.