menu

De Site / Algemeen / Essentiel Songfestival

zoeken in:
avatar van starbright boy
Maar wel Whitney van voor de coke gelukkig.

avatar van aERodynamIC
starbright boy schreef:

Had kunnen winnen in pakweg 1990. En ze moet vooral een overdadige glitterjurk aan.


Geloof het of niet: ze staat op nummer 1 in diverse polls: brrrrrr
Ach het zal vast een grote hit gaan worden in elke nichtenkit

avatar van Menni
Volgens mij scoren Britneys beter vandaag de dag, maar ik geloof niet dat ik de expert ben.

avatar van starbright boy
Ik heb één keer serieus gedacht dat we gingen winnen en toen ontplofte er een vuurwerkfabriek in Enschede. Dat doe ik dus maar niet meer. We werden 13e geloof ik.

avatar van Menni
Memorabel avondje was dat ja, ging ik er eindelijk weer 's gezellig voor zitten, vooral verheugend op het scorebord natuurlijk.. Met een vriendin in Enschede wonend, werd de sfeer opeens heel erg anders.

avatar van aERodynamIC
starbright boy schreef:

Ik heb één keer serieus gedacht dat we gingen winnen en toen ontplofte er een vuurwerkfabriek in Enschede. Dat doe ik dus maar niet meer. We werden 13e geloof ik.


Klopt meneer de expert (ik dacht trouwens ook dat we toen zouden winnen).

avatar van Menni
We zijn Gerard Joling vergeten

avatar van aERodynamIC
Menni schreef:

We zijn Gerard Joling vergeten


Moest hij zijn hoge noot maar niet vergeten.

avatar van Menni
Goed argument, maar wel achteraf.. Als ik eraan gedacht had, had ik 'm erbij gezet.

Ik denk dat Glennis alvast een hele verbetering is ten opzichte van vorig jaar
Ze kan zeker zingen alleen of het nummer goed genoeg is.. ik vraag het me af.

avatar van EmDee
aERodynamIC schreef:
(quote)


Geloof het of niet: ze staat op nummer 1 in diverse polls: brrrrrr
Ach het zal vast een grote hit gaan worden in elke nichtenkit

Maar Nederlan heeft maar zo weinig buurlanden.

avatar van Menni
obsessed schreef:

of het nummer goed genoeg is..

haha

avatar van aERodynamIC
EmDee schreef:

Maar Nederlan heeft maar zo weinig buurlanden.


Er zwemmen een hoop vissen in de Noordzee hoor !

moviefreak#1
Geen Rock 'n Roll Kids van Paul Harrington

Wat vinden jullie van de inzending van S10 met het liedje 'de diepte' voor het songfestival? Daar moeten we toch de finale mee kunnen halen. Ik heb de andere songfestival liedjes geluisterd - je moet toch wat - die er tot nu toe bekend zijn en het is niet allemaal bijster goed. Misschien leuk om een aparte songfestival topic te maken hierover maar ik weet niet of iemand daar op zit te wachten lol.

avatar van musicfriek
goyboy schreef:
Wat vinden jullie van de inzending van S10 met het liedje 'de diepte' voor het songfestival? Daar moeten we toch de finale mee kunnen halen. Ik heb de andere songfestival liedjes geluisterd - je moet toch wat - die er tot nu toe bekend zijn en het is niet allemaal bijster goed. Misschien leuk om een aparte songfestival topic te maken hierover maar ik weet niet of iemand daar op zit te wachten lol.
Dat topic hebben we uiteraard, hier te vinden

Eurovisie Songfestival #2 - MusicMeter.nl

Welkom op deze site trouwens!

Gast
geplaatst: vandaag om 19:45 uur

geplaatst: vandaag om 19:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.