menu

De Site / Algemeen / Musicmeter widget

zoeken in:
avatar van chansadres
Profielenpagina's bestaan al jaren maar nu begint het helemaal booming te worden. Al die pagina's gebruiken widgets. Wat ik op mijn Hyves mis is een widget van mijn Rotatielijst. Om te laten zien dus wat mijn favoriete albums zijn van het moment. Een flashapplicatie met het musicmeterlogo boven de 5 albums ingeladen van mijn profiel (misschien zelfs met hoes zoals de Last.FM widget). Natuurlijk kan je ook de albums linken naar de albumpagina op musicmeter. Leuk voor mensen om te laten zien wat hun favoriete albums zijn en er komen meer mensen binnen die klikken op de link. Een win win situatie zou ik zeggen

Sietse
mijn god allemachtig alsjeblieft niet...

avatar van chansadres
Hoezo niet? Als je het niet zou willen gebruiken, is iets anders maar vind het zeker een goed idee. Maar de widget valt ook te gebruiken in MySpace en andere websites. Het komt altijd wel van pas waar je je smaak wilt laten zien!

Gast
geplaatst: vandaag om 22:29 uur

geplaatst: vandaag om 22:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.