menu

De Site / Algemeen / (record)labels

zoeken in:
avatar van GrafGantz
Ik zie niet in wat er lastig aan is. Of moet ik nu een verzoek tot wijziging in gaan dienen om een label als Bpitch Control aan te passen naar alleen Bpitch? Om maar een willekeurig voorbeeld te noemen.

avatar van chevy93
Op de Wiki heeft men het alleen over:
Bij het opnemen van een label worden toevoegingen als label, records en recordings weggelaten.

Dus geen International of Control.

avatar van itchy
Waarom past niet gewoon iemand het even áán?

avatar van GrafGantz
Dat vraag ik me nu al vier dagen af.

avatar van CHIEP
CHIEP (crew)
Eens met mijn collega's, dus bij deze aangepast.


avatar van T.O.
GrafGantz schreef:
Ik zie niet in wat er lastig aan is. Of moet ik nu een verzoek tot wijziging in gaan dienen om een label als Bpitch Control aan te passen naar alleen Bpitch? Om maar een willekeurig voorbeeld te noemen.


Ik geef toch precies aan wat er lastig aan is? Sony International kan niet, Ghostly International wel.

Moet dus per geval worden bekeken.

avatar van GrafGantz
Ik heb het hier specifiek over dit geval dus ik zie nog steeds niet in wat er lastig aan is

Sietse
Dit label heeft precies hetzelfde issue als Ghostly International.
Het is niet Ash, maar Ash International (en dit is een zij-label van Touch Records aka Touch)

http://www.musicmeter.nl/label/Ash
Kan iemand dit ook snel aanpassen?

Sietse
Niemand dus?

avatar van herman
Aangepast: http://www.musicmeter.nl/label/Ash+International

Ik zie dat er ook nog Ash International (R.I.P.) bestaat, maar daar staan geen releases van op de site blijkbaark?

Sietse
Dank je

het RIP gedeelte is op den duur uit de naam gehaald lees ik net.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:09 uur

geplaatst: vandaag om 23:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.