menu

De Site / Algemeen / Gezocht: Belgische Plaatjes-draaier

zoeken in:
avatar van djarend
Ik fungeer even als tussenpersoon door het lustumfeesie wat we in Mezz hebben gehouden.
Mezz zoekt voor het België festival : Ik zie U Graag (kijk op: ikzieugraag.nl) voor in hun café iemand die muziek uit België wilt draaien, en dan nog het liefst iemand uit Belgïe ook, maar dat hoeft niet persé. Dit is wel vrijwilligerswerk, maar je kan 4 dagen lang gratis naar dit festival, gratis consumpties, leuke mensen, veel publiek en een reiskostenvergoeding is er ook wel uit te halen denk ik.
Mocht je geinteresserd zijn, PM mij maar, of reageer hieronder

avatar van Oldfart
Als ik een Belgische Plaatjes-Draaier was dan wist ik het wel, maar er lopen er hier genoeg rond toch, dus , allez, niet zo bescheiden

avatar van herman
Lijkt me wel iets voor bv. Dazzler of Freddze, die zijn toch wel behoorlijk goed thuis in de Belpop.

avatar van sq
sq
en c-moon dan? Ik heb hem al eens een proeve van bekwaamheid zien afleggen...

avatar van herman
c-moon zeker ook!

avatar van djarend
nog geen reacties gehad, nu ja, dan laten we het wel een Nederlander doen

avatar van c-moon
Oei, i k ontdekt dit nu pas !
Ik had wellicht ja gezegd )

Met dank voor de lofbetuigingen alhier )
Een andere keer misschien....

Gast
geplaatst: vandaag om 17:00 uur

geplaatst: vandaag om 17:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.