menu

De Site / Algemeen / RSS Feed

zoeken in:
Sietse
Misschien zou het handig zijn om een RSS feed te hebben voor alle updates. Dit maakt het makkelijker met checken voor updates.

nu is dat wellicht nog aardig, maar als MuM net zo groot wordt als MoM dan blijft mijn feedreader aan 't draaien

Wellicht een rss voor enkel albums waar je in geïnteresseerd bent? Net als bij MoM 'mijn films'?

Sietse
ohh dat is helemaal een goed idee.

avatar van gemaster
Ik ben helemaal voor! Kan ik weer wat op mijn Active Desktop proppen.

avatar van Jordy
Iets dat op MovieMeter ook af en toe naar boven komt, maar wat wil je dan in een RSS feed zien? Toegevoegde albums? Dat zijn op een gegeven moment alleen nog obscure en (relatief) oninteressante dingen.

De dingen die in "mijn updates" staan? Krijg je dan geen gigantische stortvloed aan RSS-berichten?

In ieder geval iets dat niet gelijk gebouwd zal gaan worden, maar het is natuurlijk wel leuk om het er over te hebben... misschien iets voor later, als er een goed idee naar voren komt

avatar van gemaster
Mijn updates, dat zal wel meevallen denk ik. Er zijn maar een stuk of 100 albums die ik écht altijd wil volgen en daar wordt echt niet iedere dag een berichtje geplaatst.

Overigens is die RSS natuurlijk niet supergemakkelijk ofzo, maar het is meer een gadget.

avatar van Jordy
gemaster schreef:

Er zijn maar een stuk of 100 albums die ik écht altijd wil volgen en daar wordt echt niet iedere dag een berichtje geplaatst.


Ik verwacht dat het de komende jaren hier wel wat drukker gaat worden dan nu.

avatar van gemaster
Ja, zoals ik al zei, het is voor mij geen must ofzo en als het veel werk is, dan laat maar, maar het leek me wel geinig.

Sietse
het hoeft van mij niet per se, maar ik vond het wel een aardig idee.

Hallo,

Ik vroeg me af of er misschien ook een rss-feed bestaat die aangeeft welke releases je binnenkort kan verwachten. Het mooiste zal zijn als je dan kan aangeven van welke artiesten je deze info graag wilt hebben, of eventueel welk genre of label (bij elektronische muziek).
Of wellicht bestaat er een widget met soort gelijke eigenschappen? (voor de Mac gebruikers)

avatar van Jordy
De RSS functionaliteit is verwijderd van de site.

Ik ben de code van de sites flink aan het opschonen, en het komt er op neer dat het me heel veel tijd had gekost om de functionaliteit weer in de lucht te krijgen. Daarbij komt dat RSS heel weinig werd gebruikt (en niet alleen op deze site, het is volgens mij echt iets van 10 jaar geleden).

Excuses aan de (paar) mensen die hier wel gebruik van maakten.

avatar van herman
Ah jammer, gebruikte het om de stemmen van een aantal users in de gaten te houden. Maar begrijpelijke beslissing.

avatar van Onweerwolf
Ik gebruik dagelijks RSS. Niet echt voor MM, maar wel voor nieuws en geautomatiseerd pindakazen van TV series. En zo zijn er velen, ik denk niet dat RSS iets is van 10 jaar geleden maar een feature is die typisch voor advanced users is en zal blijven.

avatar van herman
Ja, ik gebruik het ook dagelijks (al zeker 10 jaar) om diverse blogs (muziek, film, fotografie) te volgen. Voor MuMe vond ik het een leuke handige extra.

avatar van dilluhn
Balen, dat was voor mij dè manier om op de hoogte te blijven wat er aan nieuwe muziek uitkwam.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:41 uur

geplaatst: vandaag om 07:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.