De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
geplaatst: 9 januari 2022, 03:05 uur
The Bebop Era (1987)
Ik neem aan dat de Amerikaanse Columbia uitgave leidend is en niet de Europese CBS?
Die Hollandse hoes was iig. wel beter (en heeft tijdsduur) maar als je voor het origineel gaat kom je op dit uit.
1
geplaatst: 9 januari 2022, 07:02 uur
Big3 (I) - dat was niet zo'n moeite. Ook makkelijk bijhouden als er weer nieuwe toevoegingen van deze Big3 binnenkomen.
Wat Discogs betreft is die site het nogal eens oneens met Metal Archives mbt. jaartallen, vaak kijk ik dan ook op RateYourMusic of elders.
1
Mssr Renard
geplaatst: 9 januari 2022, 09:09 uur
B.Robertson schreef:
The Bebop Era (1987)
Ik neem aan dat de Amerikaanse Columbia uitgave leidend is en niet de Europese CBS?
Die Hollandse hoes was iig. wel beter (en heeft tijdsduur) maar als je voor het origineel gaat kom je op dit uit.
(quote)
The Bebop Era (1987)
Dank je wel. Ik had een linl van de master-release moeten posten. Nu postte ik een link naar de lp die ik heb.
In elk geval bedankt, luisterbeurt en recensie volgen nog.
0
geplaatst: 9 januari 2022, 17:33 uur
0
geplaatst: 9 januari 2022, 20:16 uur
Kan iemand voor mij de hoes voor dit album vinden en/of verbeteren?
Hier het album: Spinner - discogs.com
En hier de twee beste afbeeldingen die ik heb kunnen vinden:
De beste kwaliteit die ik kon vinden: https://img.discogs.com/Z4Mn0OiG8ChuP9e8GNuF8PI0uIE=/fit-in/600x522/filters:strip_icc():format(jpeg):mode_rgb():quality(90)/discogs-images/R-4334021-1540762532-9094.jpeg.jpg
Alleen is die foto scheef en als ik dat met mijn brakke skills probeer recht te zetten, gaat er van alles mis.
Hier een andere afbeelding die ook relatief goed is, alleen veel vlekjes:
http://images.45worlds.com/f/78/billie-holiday-it-will-have-to-do-until-the-real-thing-comes-along-columbia-78.jpg
Hier het album: Spinner - discogs.com
En hier de twee beste afbeeldingen die ik heb kunnen vinden:
De beste kwaliteit die ik kon vinden: https://img.discogs.com/Z4Mn0OiG8ChuP9e8GNuF8PI0uIE=/fit-in/600x522/filters:strip_icc():format(jpeg):mode_rgb():quality(90)/discogs-images/R-4334021-1540762532-9094.jpeg.jpg
Alleen is die foto scheef en als ik dat met mijn brakke skills probeer recht te zetten, gaat er van alles mis.
Hier een andere afbeelding die ook relatief goed is, alleen veel vlekjes:
http://images.45worlds.com/f/78/billie-holiday-it-will-have-to-do-until-the-real-thing-comes-along-columbia-78.jpg
0
geplaatst: 10 januari 2022, 00:17 uur
Kan die onderste niet als je de randjes wat weghaalt? Voor een lp uit 1947 lijkt me dat best acceptabel.
0
geplaatst: 10 januari 2022, 09:21 uur
Wie krijgt het voor elkaar de volgende albums toe te voegen?
Art Pepper - I'll Remember April | Releases | Discogs
Spinner - discogs.com
Art Pepper - I'll Remember April | Releases | Discogs
Spinner - discogs.com
0
geplaatst: 10 januari 2022, 12:48 uur
Heeft iemand zin en tijd om dit album toe te voegen?
Spinner - discogs.com
Around the BBC - Grapefruit | Songs, Reviews, Credits | AllMusic
Alvast bedankt.
Spinner - discogs.com
Around the BBC - Grapefruit | Songs, Reviews, Credits | AllMusic
Alvast bedankt.

0
geplaatst: 10 januari 2022, 19:04 uur
Yield schreef:
He, bijna alles van Gary Numan staat in de discografie.
Helaas staat "The Complete John Peel Sessions" uit 2007 niet in de lijst. Geen idee hoe ik dat moet toevoegen, maar misschien is er een expert of fanclublid die deze handeling kan doen.
BBC Music 2007 - Malda Vale Records
He, bijna alles van Gary Numan staat in de discografie.
Helaas staat "The Complete John Peel Sessions" uit 2007 niet in de lijst. Geen idee hoe ik dat moet toevoegen, maar misschien is er een expert of fanclublid die deze handeling kan doen.
BBC Music 2007 - Malda Vale Records
Gary Numan - The Complete John Peel Sessions (2007) - met dank aan CHIEP voor z'n hulp

0
geplaatst: 11 januari 2022, 00:32 uur
heartofsoul schreef:
Wordt aan gewerkt ... Grapefruit - Around the BBC (2007)
Maar dan wel met tijdsduur van Muziekweb en releasedatum van Amazon. Ik vind Allmusic namelijk een vreselijke site.
1
geplaatst: 11 januari 2022, 01:16 uur
B.Robertson schreef:
Maar dan wel met tijdsduur van Muziekweb en releasedatum van Amazon. Ik vind Allmusic namelijk een vreselijke site.
(quote)
Ik vind Allmusic ook vaak onbetrouwbaar. En de link van Discogs, is die wél behulpzaam?
De totale speelduur van mijn cd is overigens 34.35 en het jaar van uitgave is 2007.
Alvast bedankt voor de moeite.
1
geplaatst: 11 januari 2022, 01:26 uur
heartofsoul Allmusic komt met een releasedatum van 7 weken later en dat zal niet de eerste keer zijn. Discogs is in de regel bij uitstek behulpzaam maar ook niet altijd even feilloos. Wel een expert op het gebied van hoezen en verschillende uitgaven. Toch wel wat beter dan RateYourMusic die ik er dan wel weer geregeld bij betrek.
Het verschil in tijdsduur van 9 seconden houd ik op het afronden van halve seconden naar beneden of het niet meerekenen van tussenruimtes.
Het verschil in tijdsduur van 9 seconden houd ik op het afronden van halve seconden naar beneden of het niet meerekenen van tussenruimtes.
0
geplaatst: 11 januari 2022, 11:27 uur
Guidelines | bela - 6314.bandcamp.com
Wie wil het leuke album van bela toevoegen?
edit:
NOISEEM | FUJI||||||||||TA - fujita.bandcamp.com
en deze?
edit:
en deze?
0
geplaatst: 12 januari 2022, 17:07 uur
Wie lukt het om deze toe te voegen:
Cassette EP - Laat Maar Los | MINKA - minkamuziek.bandcamp.com
Ik kan geen afbeelding vinden.
Cassette EP - Laat Maar Los | MINKA - minkamuziek.bandcamp.com
Ik kan geen afbeelding vinden.
0
geplaatst: 14 januari 2022, 13:10 uur
0
geplaatst: 14 januari 2022, 14:59 uur
Deren Bliksem schreef:
Is het mogelijk dat iemand dit album kan toevoegen via de volgende link, of is die niet geldig?
LET IT BE GOOD FOR ALL – Ralph de Jongh - ralphdejongh.com
Is het mogelijk dat iemand dit album kan toevoegen via de volgende link, of is die niet geldig?
LET IT BE GOOD FOR ALL – Ralph de Jongh - ralphdejongh.com
anyone? Hellupp
0
geplaatst: 15 januari 2022, 12:44 uur
Kunnen jullie deze album en band ( met Tony Martin) toevoegen a.u.b.?
Spinner - discogs.com
Spinner - discogs.com
0
geplaatst: 15 januari 2022, 12:56 uur
Heeft iemand zin om Incognito Always There: 1981-2021 (40 Years & Still Groovin') (Limited Edition)| CD... | bol.com toe te voegen.
bvd.
bvd.
1
geplaatst: 15 januari 2022, 14:06 uur
madmadder schreef:
edit:
en deze?
edit:
en deze?
Iemand?
Deze op de site zou ook leuk zijn:
مذاهب النسيان / The Tenets of Forgetting | MSYLMA & ISMAEL | Éditions Appærent - editionsappaerent.bandcamp.com
1
geplaatst: 15 januari 2022, 14:08 uur
madmadder schreef:
Iemand?
مذاهب النسيان / The Tenets of Forgetting | MSYLMA & ISMAEL | Éditions Appærent - editionsappaerent.bandcamp.com
(quote)
Iemand?
Ik zal ze vanavond alledrie toevoegen.
0
geplaatst: 15 januari 2022, 15:51 uur
Fijn dat er een nieuw MSYLMA album is, de vorige is grandioos.
0
geplaatst: 15 januari 2022, 17:25 uur
D-REX schreef:
Spinner - discogs.com
Spinner - discogs.com
Ja dat kan: Silver Horses - Silver Horses (2012)
Hun tweede album staat al op de site.
0
geplaatst: 15 januari 2022, 18:22 uur
thelion schreef:
Heeft iemand zin om Incognito Always There: 1981-2021 (40 Years & Still Groovin') (Limited Edition)| CD... | bol.com toe te voegen.
bvd.
Wordt aan gewerktHeeft iemand zin om Incognito Always There: 1981-2021 (40 Years & Still Groovin') (Limited Edition)| CD... | bol.com toe te voegen.
bvd.
* denotes required fields.