MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
Mssr Renard
Wie wilt deze voor mij toevoegen?

Various-The-Bebop-Era

Mssr Renard schreef:
Wie wilt deze voor mij toevoegen?

Various-The-Bebop-Era

The Bebop Era (1987)

Ik neem aan dat de Amerikaanse Columbia uitgave leidend is en niet de Europese CBS?
Die Hollandse hoes was iig. wel beter (en heeft tijdsduur) maar als je voor het origineel gaat kom je op dit uit.

Kronos schreef:
Ik vermoed dat jij dat als crewlid makkelijk kan fiksen B.Robertson.

Big3 (I) - dat was niet zo'n moeite. Ook makkelijk bijhouden als er weer nieuwe toevoegingen van deze Big3 binnenkomen.

Wat Discogs betreft is die site het nogal eens oneens met Metal Archives mbt. jaartallen, vaak kijk ik dan ook op RateYourMusic of elders.

Mssr Renard
B.Robertson schreef:
(quote)

The Bebop Era (1987)

Ik neem aan dat de Amerikaanse Columbia uitgave leidend is en niet de Europese CBS?
Die Hollandse hoes was iig. wel beter (en heeft tijdsduur) maar als je voor het origineel gaat kom je op dit uit.

Dank je wel. Ik had een linl van de master-release moeten posten. Nu postte ik een link naar de lp die ik heb.

In elk geval bedankt, luisterbeurt en recensie volgen nog.

Wie wil onderstaande plaat voor me toevoegen?

Maebe | Maebe - maebe.bandcamp.com

Kan iemand voor mij de hoes voor dit album vinden en/of verbeteren?

Hier het album: Spinner - discogs.com

En hier de twee beste afbeeldingen die ik heb kunnen vinden:

De beste kwaliteit die ik kon vinden: https://img.discogs.com/Z4Mn0OiG8ChuP9e8GNuF8PI0uIE=/fit-in/600x522/filters:strip_icc():format(jpeg):mode_rgb():quality(90)/discogs-images/R-4334021-1540762532-9094.jpeg.jpg

Alleen is die foto scheef en als ik dat met mijn brakke skills probeer recht te zetten, gaat er van alles mis.

Hier een andere afbeelding die ook relatief goed is, alleen veel vlekjes:

http://images.45worlds.com/f/78/billie-holiday-it-will-have-to-do-until-the-real-thing-comes-along-columbia-78.jpg

Kan die onderste niet als je de randjes wat weghaalt? Voor een lp uit 1947 lijkt me dat best acceptabel.

Ponty Mython

Wie krijgt het voor elkaar de volgende albums toe te voegen?

Art Pepper - I'll Remember April | Releases | Discogs

Spinner - discogs.com

Heeft iemand zin en tijd om dit album toe te voegen?

Spinner - discogs.com

Around the BBC - Grapefruit | Songs, Reviews, Credits | AllMusic

Alvast bedankt.

Ponty Mython
Wat zou dat 'Spinner' toch betekenen?

Yield schreef:
He, bijna alles van Gary Numan staat in de discografie.
Helaas staat "The Complete John Peel Sessions" uit 2007 niet in de lijst. Geen idee hoe ik dat moet toevoegen, maar misschien is er een expert of fanclublid die deze handeling kan doen.

BBC Music 2007 - Malda Vale Records

Gary Numan - The Complete John Peel Sessions (2007) - met dank aan CHIEP voor z'n hulp

heartofsoul schreef:
Heeft iemand zin en tijd om dit album toe te voegen?

Wordt aan gewerkt ... Grapefruit - Around the BBC (2007)

Maar dan wel met tijdsduur van Muziekweb en releasedatum van Amazon. Ik vind Allmusic namelijk een vreselijke site.

B.Robertson schreef:
(quote)

Wordt aan gewerkt ... Grapefruit - Around the BBC (2007)

Maar dan wel met tijdsduur van Muziekweb en releasedatum van Amazon. Ik vind Allmusic namelijk een vreselijke site.

Ik vind Allmusic ook vaak onbetrouwbaar. En de link van Discogs, is die wél behulpzaam?

De totale speelduur van mijn cd is overigens 34.35 en het jaar van uitgave is 2007.

Alvast bedankt voor de moeite.

heartofsoul Allmusic komt met een releasedatum van 7 weken later en dat zal niet de eerste keer zijn. Discogs is in de regel bij uitstek behulpzaam maar ook niet altijd even feilloos. Wel een expert op het gebied van hoezen en verschillende uitgaven. Toch wel wat beter dan RateYourMusic die ik er dan wel weer geregeld bij betrek.

Het verschil in tijdsduur van 9 seconden houd ik op het afronden van halve seconden naar beneden of het niet meerekenen van tussenruimtes.

Wie lukt het om deze toe te voegen:
Cassette EP - Laat Maar Los | MINKA - minkamuziek.bandcamp.com

Ik kan geen afbeelding vinden.

Deren Bliksem schreef:
Zou iemand deze willen toevoegen?

Spinner - discogs.com

anyone?

Deren Bliksem schreef:
Is het mogelijk dat iemand dit album kan toevoegen via de volgende link, of is die niet geldig?

LET IT BE GOOD FOR ALL – Ralph de Jongh - ralphdejongh.com

anyone? Hellupp

Kunnen jullie deze album en band ( met Tony Martin) toevoegen a.u.b.?
Spinner - discogs.com

Fijn dat er een nieuw MSYLMA album is, de vorige is grandioos.

D-REX schreef:
Kunnen jullie deze album en band ( met Tony Martin) toevoegen a.u.b.?
Spinner - discogs.com

Ja dat kan: Silver Horses - Silver Horses (2012)
Hun tweede album staat al op de site.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:02 uur

geplaatst: vandaag om 11:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.