MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:

Kan iemand Footsteps Of Our Fathers van Brandford Marsalis Quartet toevoegen aub?

CHIEP (crew)
Supersid schreef:
Kan iemand Footsteps Of Our Fathers van Brandford Marsalis Quartet toevoegen aub?
https://www.musicmeter.nl/album/885478

spinout schreef:
Zou iemand het album Gotta Serve Somebody - The Gospel Songs of Bob Dylan (2003) willen toevoegen. Een various artists album.

Gotta Serve Somebody (2003) - MusicMeter.nl

Staan alle vijf in de wachtrij.

Koen, harde baas!

Zou iemand de debuut-EP van de Nederlandse band Stella kunnen toevoegen?

Spotify-link: https://open.spotify.com/album/2mJpSd6UtD5n8baOcGMhJA?si=V1QuzXdtRjCV7r-oR0BKHg

Releasedatum 22 september 2023

Wil iemand de albums "Crystallized" en "Empty Nature" van Solarus toevoegen? Dat is overigens niét de recentere metal band...

Mssr Renard
Ik zit aan mijn maximum aantal toe te voegen albums, maar ik zou deze graag op de site zien, en straks vergeet ik het weer. Wie heeft nog ruimte in zijn wachtij?

Beyond Dragons | Angelika Niescier - Tomeka Reid - Savannah Harris | Angelika Niescier - angelikaniescierintakt.bandcamp.com

Mssr Renard schreef:
Ik zit aan mijn maximum aantal toe te voegen albums, maar ik zou deze graag op de site zien, en straks vergeet ik het weer. Wie heeft nog ruimte in zijn wachtij?

Beyond Dragons | Angelika Niescier - Tomeka Reid - Savannah Harris | Angelika Niescier - angelikaniescierintakt.bandcamp.com

Verzoek ingediend....

Supersid schreef:
Wil iemand de albums "Crystallized" en "Empty Nature" van Solarus toevoegen? Dat is overigens niét de recentere metal band...

Solarus - Empty Nature (1997) - MusicMeter.nl
Solarus - Crystallized (1998) - MusicMeter.nl

Mssr Renard schreef:

Angelika Niescier / Tomeka Reid / Savannah Harris - Beyond Dragons (2023) - MusicMeter.nl

Hulde!

Mssr Renard
Ik dacht dat er een albumtoevoeg- en albumcorrectie-stop was ingelast?

Mssr Renard schreef:
Ik dacht dat er een albumtoevoeg- en albumcorrectie-stop was ingelast?

Aangezien Tim dat euvel verholpen heeft, kan er weer volop toegevoegd worden lijkt me zo.

Mssr Renard
brajoapau schreef:
(quote)

Aangezien Tim dat euvel verholpen heeft, kan er weer volop toegevoegd worden lijkt me zo.

Cool. Ik wist dit niet. FIjn dat het is opgelost. Ik zat me nog wel in te houden met correcties de afgelopen dagen.

Ik ben mijn playlist met Blue Note Tone Poet albums eens aan het aanvullen en blijkbaar staat dit deze nog niet op MusicMeter. Iemand die 'm wil toevoegen?

https://www.discogs.com/release/26994684-Gil-Evans-Orchestra-Featuring-Johnny-Coles-Great-Jazz-Standards

Kan iemand van Tommy Conwell and the Young Rumblers het album "Rumble" toevoegen?

Bedankt

Is er iemand die deze op MM wil toevoegen ?

https://www.discogs.com/master/3070100-Sleep-Research-Facility-Llyn-Y-Cwn-Sargo-Posidonia

En alvast mijn dank.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:38 uur

geplaatst: vandaag om 05:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.