De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
1
geplaatst: 15 mei 2024, 13:33 uur
ni slecht schreef:
Is er een uitzondering mogelijk voor tracktitels die duidelijk met opzet met hoofdletters geschreven worden - of hoofdletters bevatten? Dan heb ik het niet over de vreselijke trend waar alle tracktitels nodeloos met hoofdletters zijn geschreven, maar veelal omdat het om een afkorting gaat. Dergelijke tracktitels zien er dan gewoon niet uit zonder hoofdletters, dan is het vaak onduidelijk dat het eigenlijk om een afkorting gaat, of de 'verborgen' betekenis valt soms helemaal weg.
Voorbeeld: thanK you aIMee van de laatste worp van Taylor - een referentie naar KIM (Kardashian).
Is er een uitzondering mogelijk voor tracktitels die duidelijk met opzet met hoofdletters geschreven worden - of hoofdletters bevatten? Dan heb ik het niet over de vreselijke trend waar alle tracktitels nodeloos met hoofdletters zijn geschreven, maar veelal omdat het om een afkorting gaat. Dergelijke tracktitels zien er dan gewoon niet uit zonder hoofdletters, dan is het vaak onduidelijk dat het eigenlijk om een afkorting gaat, of de 'verborgen' betekenis valt soms helemaal weg.
Voorbeeld: thanK you aIMee van de laatste worp van Taylor - een referentie naar KIM (Kardashian).
We hebben overlegd binnen de crew en besloten het beleid niet aan te passen. Echte afkortingen en acroniemen worden al toegestaan. Het voorbeeld wat jij noemt is wel erg cryptisch, als we dat gaan toestaan wordt het lastig waar je dan wel een grens gaat trekken.
0
geplaatst: 16 mei 2024, 19:46 uur
0
geplaatst: 16 mei 2024, 21:52 uur
1
Mssr Renard
geplaatst: 19 mei 2024, 10:09 uur
Wie kan of wil deze toevoegen. De plaat begint met twee non-album tracks en sluit af met twee album-tracks. Het lukt mij niet om een goede hoes te vinden:
Jethro Tull And David Palmer (2) – Coronach - discogs.com
1
Mssr Renard
geplaatst: 19 mei 2024, 10:26 uur
Hetzelfde verzoek voor deze:
Jethro Tull – Maestro = Teacher - discogs.com
Ik krijg geen hoes-versie zonder prijssticker te vinden
0
geplaatst: 19 mei 2024, 14:12 uur
Mocht er iemand tijd en zin hebben: ik zou graag Chuck Mangione - An Evening Of Magic Live at the Hollywood Bowl toegevoegd zien op deze site. Bij voorbaat veel dank!
1
geplaatst: 19 mei 2024, 14:28 uur
Mausie schreef:
We hebben overlegd binnen de crew en besloten het beleid niet aan te passen. Echte afkortingen en acroniemen worden al toegestaan. Het voorbeeld wat jij noemt is wel erg cryptisch, als we dat gaan toestaan wordt het lastig waar je dan wel een grens gaat trekken.
(quote)
Vind ik vreemd. Het is een overduidelijk onderdeel van de titel ipv een esthethische keuze.
0
geplaatst: 19 mei 2024, 17:46 uur
Kronos schreef:
Eurovisie toevoegverzoekje.
Eurovisie toevoegverzoekje.
Staat in de wachtrij.
1
geplaatst: 19 mei 2024, 20:22 uur
Mssr Renard schreef:
Wie kan of wil deze toevoegen. De plaat begint met twee non-album tracks en sluit af met twee album-tracks. Het lukt mij niet om een goede hoes te vinden:
Van deze vond ik nog een redelijke hoes, en die heb ik hier neergezet.
0
geplaatst: 20 mei 2024, 12:17 uur
Kan een crewlid ook de aliassen van Secret Cinema aanpassen naar Jeroen Verheij, wordt nu wel doorverwezen maar de albums staan niet bij de artiest. Gaat o.a om Grooveyard. Ik kan dat zelf niet aanpassen helaas.
Just a moment... - discogs.com
Just a moment... - discogs.com
0
geplaatst: 21 mei 2024, 15:06 uur
Kan iemand Tom Holkenberg - Furiosa (soundtrack) toevoegen? Dank alvast.
3
Mssr Renard
geplaatst: 21 mei 2024, 15:16 uur
Mssr Renard schreef:
Ik heb er één gevonden. Nu nog de hoes bijknippen en mooier maken.
Wens me succes.
0
geplaatst: 21 mei 2024, 16:00 uur
Kan misschien iemand van Sundowning "In The light of defeat i cease to exist" toevoegen? En bij veel goestyook "Grave of a dog" 

2
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 21 mei 2024, 17:32 uur
Supersid, ik heb de aanvraag voor beide albums van Sundowning ingediend, namelijk Seizures of the World (2012) en In the Light of Defeat, I Cease to Exist (2022).
Verdere info: In The Light Of Defeat, I Cease To Exist | Sundowning - sundowning.bandcamp.com
---
thomzi50, ook jouw verzoek heb ik aangevraagd, Furiosa: A Mad Max Saga (2024).
Graag gedaan!
Verdere info: In The Light Of Defeat, I Cease To Exist | Sundowning - sundowning.bandcamp.com
---
thomzi50, ook jouw verzoek heb ik aangevraagd, Furiosa: A Mad Max Saga (2024).
Graag gedaan!
0
Mssr Renard
geplaatst: 22 mei 2024, 16:41 uur
Een vraag. Mag deze op de site?
Sky – Dies Irae
Een Maxi-single met twee songs die níet op een oorspronkelijk studioplaat staan
Hij wordt niet als EP aangeduid, maar het is een maxi-single. Ik geloof dat er dan minstens drie niet uitgekomen songs op moeten staan. Dus ik heb het antwoord al. Maar ik ben toch wel benieuwd.
Sky – Dies Irae
Hij wordt niet als EP aangeduid, maar het is een maxi-single. Ik geloof dat er dan minstens drie niet uitgekomen songs op moeten staan. Dus ik heb het antwoord al. Maar ik ben toch wel benieuwd.
0
geplaatst: 22 mei 2024, 20:14 uur
Ligt er volgens mij aan of de "single" voor het album is uitgekomen. Het gaat om het moment van uitkomen, is dat voor het album dan waren het 3 nieuwe nummers ipv 2
0
Mssr Renard
geplaatst: 22 mei 2024, 20:56 uur
vigil schreef:
Ligt er volgens mij aan of de "single" voor het album is uitgekomen. Het gaat om het moment van uitkomen, is dat voor het album dan waren het 3 nieuwe nummers ipv 2
De nummers in kwestie zijn nooit op het album terechtgekomen, allen bij reissues als bonustrack.
1
Mssr Renard
geplaatst: 22 mei 2024, 21:40 uur
Het zijn twee machtig mooie songs, vooral 'Dies Irae'. In feite kan deze song besproken worden bij het album 'Sky', waar het uiteindelijk als bonustrack op is terechtgekomen. Ik wacht het eindoordeel af.
Nb: vandaag deze en een andere 12" van Sky op de kop getikt.
Nb: vandaag deze en een andere 12" van Sky op de kop getikt.
0
geplaatst: 23 mei 2024, 19:15 uur
Wil iemand "Epoch" van Copia toevoegen? Een eventuele aanvulling van de discografie is ntrlk een meerwaarde 

0
geplaatst: 24 mei 2024, 19:57 uur
En als die iemand toch bezig is... 
www.discogs.com/release/3575301-Duncan-Browne-Sebastian-Graham-Jones-Travelling-Man
Ook deze verschillende verzamelaars van Duncan Browne missen nog:
www.discogs.com/release/2833991-Duncan-Browne-Songs-Of-Love-War
www.discogs.com/release/1575233-Duncan-Browne-Planet-Earth
www.discogs.com/release/1095030-Duncan-Browne-Selection
www.discogs.com/release/2529802-Duncan-Browne-Compilation
Alvast bedankt!

www.discogs.com/release/3575301-Duncan-Browne-Sebastian-Graham-Jones-Travelling-Man
Ook deze verschillende verzamelaars van Duncan Browne missen nog:
www.discogs.com/release/2833991-Duncan-Browne-Songs-Of-Love-War
www.discogs.com/release/1575233-Duncan-Browne-Planet-Earth
www.discogs.com/release/1095030-Duncan-Browne-Selection
www.discogs.com/release/2529802-Duncan-Browne-Compilation
Alvast bedankt!
1
geplaatst: 25 mei 2024, 11:20 uur
Ik heb op alle mogelijke manieren gezocht maar ik kwam onderstaand album niet tegen op MuMe. Dat lijkt mij vreemd maar blijkbaar is het zo 
Wil iemand die toevoegen?
www.discogs.com/release/2220882-Cedric-Myton-The-Congos-Face-The-Music
Alvast bedankt!

Wil iemand die toevoegen?
www.discogs.com/release/2220882-Cedric-Myton-The-Congos-Face-The-Music
Alvast bedankt!
1
geplaatst: 25 mei 2024, 18:14 uur
Van John Lee Hooker verdient het album "I wanna dance all night" uit 1970 ook wel een plekje
1
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 26 mei 2024, 11:00 uur
Supersid schreef:
Van John Lee Hooker verdient het album "I wanna dance all night" uit 1970 ook wel een plekje
John Lee Hooker - I Wanna Dance All Night (1970) - MusicMeter.nl
0
Mssr Renard
geplaatst: 27 mei 2024, 15:39 uur
Mssr Renard schreef:
Sky – Dies Irae
Sky – Dies Irae
bump
0
Mssr Renard
geplaatst: 27 mei 2024, 18:31 uur
Wie wil deze voor mij toevoegen:
https://www.discogs.com/master/739716-Various-16-Golden-Top-40-Oldies
https://www.discogs.com/master/739716-Various-16-Golden-Top-40-Oldies
* denotes required fields.