MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
ni slecht schreef:
Is er een uitzondering mogelijk voor tracktitels die duidelijk met opzet met hoofdletters geschreven worden - of hoofdletters bevatten? Dan heb ik het niet over de vreselijke trend waar alle tracktitels nodeloos met hoofdletters zijn geschreven, maar veelal omdat het om een afkorting gaat. Dergelijke tracktitels zien er dan gewoon niet uit zonder hoofdletters, dan is het vaak onduidelijk dat het eigenlijk om een afkorting gaat, of de 'verborgen' betekenis valt soms helemaal weg.

Voorbeeld: thanK you aIMee van de laatste worp van Taylor - een referentie naar KIM (Kardashian).

We hebben overlegd binnen de crew en besloten het beleid niet aan te passen. Echte afkortingen en acroniemen worden al toegestaan. Het voorbeeld wat jij noemt is wel erg cryptisch, als we dat gaan toestaan wordt het lastig waar je dan wel een grens gaat trekken.

Iemand die deze wil toevoegen?

Just a moment... - discogs.com

Of deze van John Sebastian misschien?

Mssr Renard
Wie kan of wil deze toevoegen. De plaat begint met twee non-album tracks en sluit af met twee album-tracks. Het lukt mij niet om een goede hoes te vinden:

Jethro Tull And David Palmer (2) – Coronach - discogs.com

Mssr Renard
Hetzelfde verzoek voor deze:
Jethro Tull – Maestro = Teacher - discogs.com

Ik krijg geen hoes-versie zonder prijssticker te vinden

Mocht er iemand tijd en zin hebben: ik zou graag Chuck Mangione - An Evening Of Magic Live at the Hollywood Bowl toegevoegd zien op deze site. Bij voorbaat veel dank!

Mausie schreef:
(quote)

We hebben overlegd binnen de crew en besloten het beleid niet aan te passen. Echte afkortingen en acroniemen worden al toegestaan. Het voorbeeld wat jij noemt is wel erg cryptisch, als we dat gaan toestaan wordt het lastig waar je dan wel een grens gaat trekken.

Vind ik vreemd. Het is een overduidelijk onderdeel van de titel ipv een esthethische keuze.

Kronos schreef:
Eurovisie toevoegverzoekje.

Staat in de wachtrij.

Mssr Renard schreef:
Wie kan of wil deze toevoegen. De plaat begint met twee non-album tracks en sluit af met twee album-tracks. Het lukt mij niet om een goede hoes te vinden:

Jethro Tull And David Palmer (2) – Coronach - discogs.com

Van deze vond ik nog een redelijke hoes, en die heb ik hier neergezet.

Mssr Renard
Njal schreef:
(quote)

Van deze vond ik nog een redelijke hoes, en die heb ik hier neergezet.

ziet er goed uit, dank je

Kan een crewlid ook de aliassen van Secret Cinema aanpassen naar Jeroen Verheij, wordt nu wel doorverwezen maar de albums staan niet bij de artiest. Gaat o.a om Grooveyard. Ik kan dat zelf niet aanpassen helaas.

CHIEP (crew)
Zo goed?

Kan iemand Tom Holkenberg - Furiosa (soundtrack) toevoegen? Dank alvast.

Mssr Renard
Mssr Renard schreef:
Hetzelfde verzoek voor deze:
Jethro Tull – Maestro = Teacher - discogs.com

Ik krijg geen hoes-versie zonder prijssticker te vinden

Ik heb er één gevonden. Nu nog de hoes bijknippen en mooier maken.
Wens me succes.

Kan misschien iemand van Sundowning "In The light of defeat i cease to exist" toevoegen? En bij veel goestyook "Grave of a dog"

Sir Spamalot (crew)
Supersid, ik heb de aanvraag voor beide albums van Sundowning ingediend, namelijk Seizures of the World (2012) en In the Light of Defeat, I Cease to Exist (2022).

Verdere info: In The Light Of Defeat, I Cease To Exist | Sundowning - sundowning.bandcamp.com

---

thomzi50, ook jouw verzoek heb ik aangevraagd, Furiosa: A Mad Max Saga (2024).

Graag gedaan!

Mssr Renard
Een vraag. Mag deze op de site?

Sky – Dies Irae
Een Maxi-single met twee songs die níet op een oorspronkelijk studioplaat staan

Hij wordt niet als EP aangeduid, maar het is een maxi-single. Ik geloof dat er dan minstens drie niet uitgekomen songs op moeten staan. Dus ik heb het antwoord al. Maar ik ben toch wel benieuwd.

Ligt er volgens mij aan of de "single" voor het album is uitgekomen. Het gaat om het moment van uitkomen, is dat voor het album dan waren het 3 nieuwe nummers ipv 2

Mssr Renard
vigil schreef:
Ligt er volgens mij aan of de "single" voor het album is uitgekomen. Het gaat om het moment van uitkomen, is dat voor het album dan waren het 3 nieuwe nummers ipv 2

De nummers in kwestie zijn nooit op het album terechtgekomen, allen bij reissues als bonustrack.

Oh sorry ik zie het nu pas. Het is een two-tracker

Mssr Renard
Het zijn twee machtig mooie songs, vooral 'Dies Irae'. In feite kan deze song besproken worden bij het album 'Sky', waar het uiteindelijk als bonustrack op is terechtgekomen. Ik wacht het eindoordeel af.

Nb: vandaag deze en een andere 12" van Sky op de kop getikt.

Wil iemand "Epoch" van Copia toevoegen? Een eventuele aanvulling van de discografie is ntrlk een meerwaarde

Kan iemand Hans Zimmer - The Weather Man toevoegen?

Ik heb op alle mogelijke manieren gezocht maar ik kwam onderstaand album niet tegen op MuMe. Dat lijkt mij vreemd maar blijkbaar is het zo

Wil iemand die toevoegen?

www.discogs.com/release/2220882-Cedric-Myton-The-Congos-Face-The-Music

Alvast bedankt!

Van John Lee Hooker verdient het album "I wanna dance all night" uit 1970 ook wel een plekje

DjFrankie (moderator)
Supersid schreef:
Van John Lee Hooker verdient het album "I wanna dance all night" uit 1970 ook wel een plekje

John Lee Hooker - I Wanna Dance All Night (1970) - MusicMeter.nl

Mssr Renard
Mag deze op de site?

Marillion – Grendel

Mssr Renard
Mssr Renard schreef:
Een vraag. Mag deze op de site?

Sky – Dies Irae
Een Maxi-single met twee songs die níet op een oorspronkelijk studioplaat staan

Hij wordt niet als EP aangeduid, maar het is een maxi-single. Ik geloof dat er dan minstens drie niet uitgekomen songs op moeten staan. Dus ik heb het antwoord al. Maar ik ben toch wel benieuwd.

bump

Mssr Renard

Gast
geplaatst: vandaag om 14:36 uur

geplaatst: vandaag om 14:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.