MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
Deze soundtrack ontbreekt op MM:
Just a moment... - discogs.com

Wil iemand 'm plaatsen?

nlkink; toegevoegd, en staat ter beoordeling in mijn wachtrij

Kan iemand

Sublunar - A Random Moment of Stillness

en

Finally George - Painter

toevoegen?

Etiul; beide toegevoegd, en staan ter beoordeling in mijn wachtrij

Deren Bliksem; toegevoegd, en staat ter beoordeling in mijn wachtrij

Gisteren is het volgende album gereleased (2025): Live at WOMAD 1982 - PeterGabriel.com

Ik heb alle gegevens al ingevuld op de toevoegingsite (is toch de bedoeling ?).

Bijzondere is wel dat een album van datzelfde Womad festival van Gabriel op de site hier staat met dezelfde titel maar dan wel met andere artiesten: Live at WOMAD 1982 (2022) - MusicMeter.nl is een releasedatum uit 2022.

Bedankt alvast !

Jeroen

meneer; ze hebben dan wel dezelfde albumtitel, het zijn wel degelijk twee verschillende albums met een andere tracklist, de ene betreft verschillende artiesten, de andere enkel Peter Gabriel

Live at WOMAD 1982 | Various Artists | Real World Records - realworldrecords.bandcamp.com

Live at WOMAD 1982 | Peter Gabriel - petergabriel.bandcamp.com

brajoapau schreef:
meneer; ze hebben dan wel dezelfde albumtitel, het zijn wel degelijk twee verschillende albums met een andere tracklist, de ene betreft verschillende artiesten, de andere enkel Peter Gabriel

Live at WOMAD 1982 | Various Artists | Real World Records - realworldrecords.bandcamp.com

Live at WOMAD 1982 | Peter Gabriel - petergabriel.bandcamp.com

Dat zeg ik toch ook.. Even goed mijn bericht lezen.

Gevalletje 'misinterpretatie' van mijn kant dus.

Mocht iemand zin hebben deze albums toe te voegen aan de site, dan dank ik u.

Mother Mallard's Portable Masterpiece Co. - Like a Duck to Water (1976)
Zadri & Mo - Erebus (1982)

(Allebei prachtige sfeeralbums, ergens tussen Schulze en TD)

Ludo92; van zodra er weer wat plaats vrijkomt in mijn wachtrij zal ik ermee aan de slag gaan

Kan iemand Hans Zimmer - chief of war toevoegen? Dank alvast.

thomzi50; van zodra er weer een plaatsje vrijkomt in mijn wachtrij ga ik ermee aan de slag, tenzij iemand anders hem ondertussen al zou toegevoegd hebben.

Hallo,

Kan iemand "Shiva - Desert Dreams" toevoegen?
Alvast bedankt.

John

Dugout City; momenteel zit ondergetekende aan het maximum van tien toevoegingen, maar van zodra het weer kan zal ik hem wel even gaan toevoegen voor je.

thomzi50; jouw toevoegverzoekje staat inmiddels ter beoordeling in mijn wachtrij.

Vanderlinde heeft een nieuw album uit: Vanderlinde – The Way I Am Wired | Releases | Discogs Just a moment... - share.google.

Wil iemand 'm plaatsen?

nlkink; toegevoegd, en staat ter beoordeling in mijn wachtrij.

Dank, brajoapau!
En zaterdag 23 augustus a.s. ga ik Vanderlinde zien: VanderLinde20 YEARS ON THE ROAD23 augustus – Nijend24.

Kan iemand deze toevoegen: Rachel Portman - Still Life? Dank alvast.

thomzi50; momenteel zit ik weer aan het maximum van tien toevoegingen in mijn wachtrij, maar van zodra het weer kan zal ik hem wel even gaan toevoegen voor je, tenzij iemand anders hem voor je wil gaan toevoegen.

Ik zie het wel wanneer ik al dan niet een melding krijg dat hij al reeds toegevoegd is, en ter beoordeling staat in de algemene wachtrij.

Sir Spamalot (crew)
nlkink & brajoapau, kleine kanttekening.

Het album staat hier door mij goedgekeurd: VanderLinde - The Way I Am Wired (2025) - MusicMeter.nl.

Nadien heb ik de groepsnaam nog aangepast van Vanderlinde naar VanderLinde. Artiesten...

Alles van VanderLinde: VanderLinde

Groeten,

Sir

thomzi50; je toevoegverzoekje is inmiddels ook toegevoegd, en staat ter beoordeling in mijn wachtrij.

The begeleidingsband van de mighty Loreena McKennitt heeft ook een plaatje gemaakt en die kan ik hier niet vinden en dat is niet leuk...
Dus als iemand mij daarbij kan helpen, heel graag!

Just a moment... - discogs.com

Secret Sky (Loreena McKennitt) - Secret Sky (CD), Secret Sky (Loreena Mckennitt) | Muziek | bol

musicborst; toegevoegd, en staat ter beoordeling in mijn wachtrij.

brajoapau schreef:
musicborst; toegevoegd, en staat ter beoordeling in mijn wachtrij.

Je krijgt van mijn een ijsje!

Vriendelijk verzoek: is iemand in de gelegenheid om het album Just Us van Bob James/Dave Koz (2025) toe te voegen? Bij voorbaat dank!

Chet; ik had nog één plaatsje over in mijn wachtrij, en heb hem even voor je toegevoegd.

Hij zal dus t.z.t. dan wel opduiken bij de updates.

brajoapau wat fijn. Heel erg bedankt!

Gast
geplaatst: vandaag om 02:57 uur

geplaatst: vandaag om 02:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.