MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
The Scientist

Ik zou inderdaad Resonance Ensemble als artiest invoeren, als albumtitel zou ik Resonance doen en live album lijkt me ook goed.
Eigenlijk hoef je dan niet per nummer alle verschillende artiesten in te voeren, dit kan je dan doen op de artiestenpagina.
Als je nog vragen hebt hoor ik het wel.

Is iemand bereid en genegen om dit mooie compilatie-album in te voeren?

Maxine Brown - Not My Baby (CD) at Discogs

Bij voorbaat mijn dank!

heartofsoul schreef:
Is iemand bereid en genegen om dit mooie compilatie-album in te voeren?

Maxine Brown - Not My Baby (1991)

Dank je wel, brajoapau !

de schermen om albums toe te voegen en te corrigeren (en voor de crew, deze te beoordelen) zijn opnieuw gebouwd. Het grootste verschil is te zien bij het toevoegen, dat nu in 1 scherm gebeurt.

Er gaat ongetwijfeld ergens nog iets fout, dus in dat geval hoor ik het graag. Zal proberen het snel/direct op te lossen.

Het maakt weinig uit, maar volgens mij is het logischer om op MusicMeter te spreken van "hoes" i.p.v. "poster".

Is het trouwens ook een idee om het label ook 'zoekbaar' (ik weet de technische term niet) te maken? Net zoals het genre? Dit voorkomt verschillende schrijfwijzen van hetzelfde label.

Ja dat eerste klopt inderdaad, bedankt
Dat tweede, wellicht later. Daar komen dan weer andere problemen/uitdagingen bij kijken

Net een album toegevoegd. Dat ging makkelijk, goed werk!

Een puntje: als ik een lijstje met negen tracks toevoeg en daarna op importeren druk, pakt hij slechts 3 tracks. Handmatig zes lege tracks toevoegen en daarna nog een keer op importeren klikken, is voorlopig de oplossing.

Vraag: Mocht een album in de wachtrij staan, krijg je dat dan ook snel te zien of krijgt de crew nu extra werk?

Jordy schreef:
de schermen om albums toe te voegen en te corrigeren (en voor de crew, deze te beoordelen) zijn opnieuw gebouwd. Het grootste verschil is te zien bij het toevoegen, dat nu in 1 scherm gebeurt.

Er gaat ongetwijfeld ergens nog iets fout, dus in dat geval hoor ik het graag. Zal proberen het snel/direct op te lossen.

bij corrigeren, toevoegen van tijden kon ik in het verleden een volledige tracklist incl. Tijden invoeren die het systeem automatisch correct invoerden, nu lijkt het er op dat je 1 voor 1 de tijden per track moet in gaan zitten typen. Maakt het niet aantrekkelijker om veel correcties te doen. Is dit te verbeteren?

Eén scherm voor invoegen: het ziet er goed uit. Even wennen dat artiest en album zijn verwisseld, maar zoals het nu staat is wel logischer.

Foutje: ook bij mij werden slechts 3 (van de 10) tracks automatisch geimporteerd, Jordy.
Misschien zijn er redenen voor, maar wel jammer (vooral voor de crewers) dat de releasedatum nog steeds niet rechtstreeks ingevoerd kan worden.

Fijn dat alles nu in één keer kan worden ingevoerd.

Ik kwam er zojuist wel achter dat het mogelijk is om albums toe te voegen zonder het label in te vullen. Lijkt me niet echt de bedoeling.
Verder lijkt het mij ook een goede toevoeging om de releasedatum (optioneel, voor recentere releases) ook in te kunnen vullen.

edit:

De vierkante haakjes die eerst automatisch bij remixes, edits etc. werden geplaatst blijven nu ook weg merk ik zojuist.

okee bedankt, ik zal er even naar kijken

de check of een album al op de site staat, wordt gedaan op het moment dat je het titel-veld verlaat

dan krijg je een popup met een waarschuwing, als er al een album op de site (of in de wachtrij) staat

importen van tracklists moet nu weer goed gaan (niet alleen de eerste 3 tracks)
rechte haken bij remixes enzo gaat bij mij goed
label is nu een verplicht veld

releasedatum is inderdaad een goed idee, wellicht later

Met het goedkeuren van toevoegingen verschijnt de tracklist nu dubbel, maar niet bij mijn eigen toevoegingen. Als je het dan corrigeert is het land en het genre ook verdwenen.

Assurancetourix
Bij de meldingen van toevoegingen gaat iets mis, inplaats van een albumoverzicht is er een wit vlak of een zoekveld te zien.

moet bij nieuwe meldingen weer goed gaan

Stuk overzichtelijker zo! Klopt het dat de automatisch conversie naar Mume-schrijfwijze bij de titels het nu niet meer doet?

Nee, in welke browser is dat?

Opera 12.17

Ik heb zelf Opera 27 ( ) waar het wel goed lijkt te gaan

Ja, die versienummering van Opera is wat merkwaardig sinds ze naar webkit zijn

Net nogmaals geprobeerd, er wordt niets gecorrigeerd en er verschijnt ook niet zo'n 'auto-correctie ongedaan maken' naast de titel

ArnoldusK schreef:
Wil iemand deze twee toevoegen?

British Gold (1978)
(Ter info: De andere hoes is van slechte kwaliteit en vind helaas nergens een betere daarvoor; daarom deze hoes dus)

British Rock Classics (1979)

Hartstikke bedankt!

Wil iemand dit mini-album aan de site toevoegen?

T-Bone Burnett - Behind The Trap Door (CD) at Discogs

Bij voorbaat mijn grote dank!

heartofsoul schreef:
Wil iemand dit mini-album aan de site toevoegen?

T-Bone Burnett - Behind the Trap Door (1984)

Sir Spamalot (crew)
Geweldige ervaring om nu albums toe te voegen, zo snel, zo logisch, wat een stap vooruit. Bedankt aan de baas, Jordy.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:46 uur

geplaatst: vandaag om 01:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.