MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:

Iemand die een goede hoes voor deze house klassieker kan vinden?

Boo Williams - Universal Limits (Vinyl, Album) at Discogs

Zou iemand misschien het album 'De freules' kunnen toevoegen? Het betreft een cd met alle liedjes uit het gelijknamige VPRO-kinderprogramma.

De Freules op Discogs

Bij voorbaat dank!

hrmnbstr schreef:
Zou iemand misschien het album 'De freules' kunnen toevoegen? Het betreft een cd met alle liedjes uit het gelijknamige VPRO-kinderprogramma.

De Freules op Discogs

Bij voorbaat dank!
Niemand?

Aan de toevoegliefhebbers, dit album staat nog niet op de site:

Dolly Parton, Emmylou Harris, Linda Ronstadt - Trio: Farther Along at Discogs

Je verzoekje is ingediend; wachten op goedkeuring.

brajoapau schreef:
Super, bedankt!!

brajoapau schreef:
De Freules (1990) Dankjewel!

Hoi! Ik kan het niet vinden op discogs, desondanks vind ik dit een fijn album om te luisteren. Iemand zin om dit toe te voegen? A Safe Distance To Watch | COLUMBIA MILLS - columbiamills.bandcamp.com

Groetjes

kuifenco
Ik ben een digitale kluns. Wie o wie wil deze toevoegen? Zo mooi! Bij voorbaat dank.
https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/813CFBR4ieL._SL1395_.jpg

kuifenco schreef:
Ik ben een digitale kluns. Wie o wie wil deze toevoegen?

Staat reeds geruime tijd al reeds op de site

kuifenco
Oeps, brajoapau dan heb al die tijd zitten slapen. Ik heb ws. alleen gekeken onder Fred Eaglesmith's eigen naam zónder de Vliegende Eekhoorns. Dank voor je reactie.

ArnoldusK schreef:
Een hele boel verzoekjes

Drie verzoekjes heb ik kunnen inwilligen voor je; vaak betreft het slechte hoesjes die ik helaas niet acceptabel genoeg krijg; na goedkeuring ervan zullen de desbetreffende verzoekjes wel op de site verschijnen.

Hartelijk dank!

https://i.imgur.com/MgvGMxt.jpg

Afgekeurd vanwege 'bruine vlekken'. Ik zie ze niet, kan iemand helpen?

Hoewel ik niet weet of dit een officiële uitgave is, doe ik toch maar een poging.
Live on Air - Ry Cooder: Amazon.de: Musik
Iemand zin en tijd om deze toe te voegen? Als het tenminste geen bootleg is. Het is inmiddels één van mijn favoriete Cooder-albums. Bij voorbaat dank.

heartofsoul schreef:
Hoewel ik niet weet of dit een officiële uitgave is, doe ik toch maar een poging.

Het betreft een onofficiële release helaas.

Yann Samsa
Twee verzoekjes:

- Kan R. Gao - Finding Paradise (opvolger van deze toevoeging)
- Joel Corelitz - Gorogoa (te vinden op iTunes Music, wat ik blijkbaar niet linken kan)

Alvast bedankt!

Yann Samsa schreef:
Twee verzoekjes

Ze staan inmiddels op de site.

Yann Samsa
Dankje, brajoapau

Simon Smith (crew)
Dit album heeft volgens mij eerder op de site gestaan, maar is verwijderd vanwege 'klassiek'. Echter, nu er een genre 'neoklassiek' is, mag hij er toch weer op?

Billy Joel And Richard Joo - Fantasies & Delusions (CD, Album) at Discogs

Simon Smith schreef:
Dit album heeft volgens mij eerder op de site gestaan, maar is verwijderd vanwege 'klassiek'. Echter, nu er een genre 'neoklassiek' is, mag hij er toch weer op?

Had het even voorgelegd aan de crew en ze zijn van mening dat het album teveel naar "traditionele" klassieke muziek neigt, derhalve kan ie daarom dus niet op de site toegelaten worden helaas.

Graag releases toevoegen van de Australische band Dead, tof spul: Dead (12) Discography at Discogs . De band heeft zijn eigen label genaamd We Empty Rooms, waar zo nu en dan ook andere bands op zitten.
bandsite: DEAD - deadsounds.com
Zelf heb ik nu We Won't Let You Sleep en Captains of Industry gehoord, dus in ieder geval graag die 2.
Kan onder deze bandpagina erbij: Dead

Dank je, alvast!

ThirdEyedCitizen schreef:
Zelf heb ik nu We Won't Let You Sleep en Captains of Industry gehoord, dus in ieder geval graag die 2.

Ze zijn toegevoegd; We Won't Let You Sleep is echter eerst uitgebracht op cassette, en vermits we de eerste release op de site aanhouden heb ik die dus toegevoegd.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:40 uur

geplaatst: vandaag om 15:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.