MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
Jazper schreef:
Als ik hier een geschikt plaatje voor had gevonden...
Maar dat heb ik niet.
Misschien iemand anders?

Plaatje wat opgepoetst; Hany Mehanna - Agaeb el Rakasat el Sabaa (1975)

Dank je wel! Ben jij de snelste thuis?

bennerd schreef:
Is er een liefhebber die deze wil toevoegen?

Ik ga er wel mee aan de slag, al vereist die van Michael Watts wel enig opzoekwerk voor een acceptabeler hoesje; maar je zal je verzoekjes t.z.t. wel zien opduiken bij de updates.

Iemand die Northern Soul's Classiest Rareties Volume 6 wil toevoegen. Heeft al eerder op de site gestaan maar is om de een of andere reden weer verdwenen.

bvd

thelion schreef:
Iemand die Northern Soul's Classiest Rareties Volume 6 wil toevoegen. Heeft al eerder op de site gestaan maar is om de een of andere reden weer verdwenen.

Zal hem zo meteen wel (opnieuw) gaan toevoegen voor je; zal t.z.t. opduiken bij de updates.

brajoapau schreef:

Zal hem zo meteen wel (opnieuw) gaan toevoegen voor je; zal t.z.t. opduiken bij de updates.

Mijn dank is groot

Zou iemand dit album willen toevoegen? Mijn dank zou groot zijn.

ミラクルミュージカル-Hawaii Part II

Cervantes schreef:
Zou iemand dit album willen toevoegen? Mijn dank zou groot zijn.

Ik merk op dat dit een alias van Joe Hawley betreft; ga er wel mee aan de slag en zijn discografie zal dan t.z.t. bij de updates opduiken.

Edit; ze staan inmiddels op de site.

jakkepoes
In Muziek > Nieuws > Jeff Scott Soto:

Onlangs luisterde ik naar de soundtrack van de serie Biker Mice from Mars. Deze hele CD is ingezongen door Jeff Scott Soto maar ik vind hem niet terug op musicmeter.
Is deze ergens toe te voegen?

jakkepoes
Bedankt. Heb hem inmiddels aangeboden ter goedkeuring.

Dweezil Zappa, live in the moment II ontbreekt nog op de site.
kan iemand die toevoegen?

Ik kom hiervoor geen geschikte (minimaal 800) hoes van tegen helaas; die op discogs is dan weer gesigneerd op de hoes en kan dan ook weer niet; misschien dat iemand anders wel ergens een geschikte hoes kan vinden, maar betwijfel het.

Jammer, onvoldoende cijfer de afbeelding betekent dan dat hij er niet bij hoort?
het is wel een beregoeie plaat

Iemand trek?
Verzameling Vlaamse New-Wave uit Limburg , samengesteld door een platenzaakeigenaar uit Berlijn. Ja, het kan raar lopen.

Various - Ketters Van Het Vlaamse Platteland (Vinyl, LP) at Discogs

Is er misschien iemand die de albums van Alice Dona ‎toe zou willen voegen?
Deze Franse is vrij onbekend, maar wel de componiste van nummers als Vivre (Laat me) en Je suis malade.
Hieronder staan (al?) haar reguliere albums.

Demain j'ai 17 ans
Vivre sous la mer
Alice Dona
La Nana 77Du ventre plat, au ventre rond
De la tendresse...
"Vivre"
Simplement
Être une femme à 40 ans
Quarante ans déjà!

Bij voorbaat dank!

hrmnbstr schreef:
Is er misschien iemand die de albums van Alice Dona ‎toe zou willen voegen?

Gaat een (hele) klus worden om nog iets acceptabel te maken van de meeste hoesjes ; maar zal zien wat ik kan doen voor je; indien het lukt zie je haar albums t.z.t. wel opduiken bij de updates.

brajoapau schreef:
Gaat een (hele) klus worden om nog iets acceptabel te maken van de meeste hoesjes ; maar zal zien wat ik kan doen voor je; indien het lukt zie je haar albums t.z.t. wel opduiken bij de updates.
Ja, het valt inderdaad niet mee om goede afbeeldingen te vinden...
Kun je misschien hier iets mee?
Alice Dona
Quarante Ans Déjà !
Du ventre plat, au ventre rond
Alvast bedankt voor de moeite!

hrmnbstr schreef:
Kun je misschien hier iets mee?

Zal het daarmee ook wel eens proberen.

Edit; degene waarbij het me gelukt is er een acceptabel hoesje van te maken staan inmiddels op de site.

brajoapau schreef:
Edit; degene waarbij het me gelukt is er een acceptabel hoesje van te maken staan inmiddels op de site.
Bedankt!

Zou iemand misschien de J.J. de Bom-albums toe willen voegen?
J. J. de Bom 1 op Discogs
J.J. de Bom 1 op Muziekweb
J.J. de Bom 1 hoes
J.J. de Bom 2 op Discogs
J.J. de Bom 2 Muziekweb
J.J. de Bom 2 hoes

Mijn dankbaarheid zou zeer groot zijn!

hrmnbstr schreef:
Zou iemand misschien de J.J. de Bom-albums toe willen voegen?

Ik ga er wel weer mee aan de slag; ze zullen t.z.t. bij de updates opduiken.

brajoapau schreef:
Ik ga er wel weer mee aan de slag; ze zullen t.z.t. bij de updates opduiken.
Echt ontzettend bedankt voor al jouw hulp!

hrmnbstr schreef:
Echt ontzettend bedankt voor al jouw hulp!

Graag gedaan hoor; alleen krijg ik dat moirépatroon dat die ene hoes heeft helaas niet weggewerkt; en kom ook niet zo meteen een ander acceptabel hoesje tegen; indien ik dat toch moest tegenkomen plaats ik dat ander album t.z.t. dan ook nog wel eens.

brajoapau schreef:
Graag gedaan hoor; alleen krijg ik dat moirépatroon dat die ene hoes heeft helaas niet weggewerkt; en kom ook niet zo meteen een ander acceptabel hoesje tegen; indien ik dat toch moest tegenkomen plaats ik dat ander album t.z.t. dan ook nog wel eens.
Bedankt voor de moeite! Jammer van dat moirépatroon (nooit geweten dat dat zo heette).
Ik heb beide albums in bezit en ik kan eens proberen of ik een goede foto kan maken.

hrmnbstr schreef:
Ik heb beide albums in bezit en ik kan eens proberen of ik een goede foto kan maken.

Indien je dat moest lukken mag je de afbeelding via een download link me per PM sturen.

brajoapau schreef:
Indien je dat moest lukken mag je de afbeelding via een download link me per PM sturen.
Zal ik doen!

Gast
geplaatst: vandaag om 03:54 uur

geplaatst: vandaag om 03:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.