menu

De Site / Algemeen / Belofte maakt schuld

zoeken in:
buizen
Je hebt op de site, vaak in je enorme enthousiasme of hulpvaardigheid, wat 'geroepen' maar da's alweer tijdje geleden en je hebt je nog niet aan die belofte gehouden. Vervelend.
Soms heb je -zelfs- alweer iets nieuws beloofd terwijl het oude nog niet is ingelost.

Zet hier en plein publique je lijst(je) met dingen die je nog zou doen, gewoon ook om aan te kunnen geven dat je het echt nog niet bent vergeten maar ja.. "het is er nog niet van gekomen".

buizen
Dit zou ik nog doen:
. een album uitgebreid bespreken in het topic Live Albums Uit De Jaren '70/'80;
. een metalalbum bespreken in Metal Album Van De Week (hoeft pas eind nov.);
. een forumlid lijstje mailen met wensen, hij kan het voor me digitaal naar me toesturen die muziek;
. voor een forumlid uitzoeken hoe dat nou zit met het fenomeen van Japanse Import (jaren '80). (Zou het een platenbaas vragen maar heb 'm gewoon nog niet gesproken dus wel een excuus).

Dat was het. Niet veel maar toch. Hopelijk gauw een update met een sterk ingekorte lijst.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:20 uur

geplaatst: vandaag om 15:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.