menu

Mijn Updates +
De Site / Algemeen / Hoezen zonder tekst

zoeken in:
Wie kan mij helpen? Ik ben bezig met een wanddecoratie en ben nog op zoek naar enkele lphoezen waar geen tekst op staat, in elk geval niet de naam van de artiest. Voorbeeld Led Zeppelin IV en Peter Gabriel Passion. Voorwaarde is ongeveer dezelfde stijl en zelfde genre als de voorbeelden.

bennerd (moderator)
Gaat hij zijn muur decoreren met een foto van een muur.
https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--UVuMtQAr--/17luajwqs3q0ujpg.jpg

Elvis Presley: On Stage
Dead Can Dance: Within the realms of a dying sun
Wovenhand: Woven Hand

berken vraagt om hoezen zonder tekst, of "in elk geval niet de naam van de artiest". Dat is bij dit album, so what's the problem CHIEP?

spinout schreef:
berken vraagt om hoezen zonder tekst, of "in elk geval niet de naam van de artiest". Dat is bij dit album, so what's the problem CHIEP?
Volgens mij zie ik 'RCA' 'VICTOR' en 'ON STAGE' staan. Ik denk niet dat dit is waar berken naar op zoek is.

Ik val in herhaling:berken stelt "in elk geval niet de naam van de artiest", dus mag de hoes vol tekst staan, als het maar zeker niet de naam van de artiest is. Begrijpend lezen, weet je wel.

spinout schreef:
Begrijpend lezen, weet je wel.

Dan heb je ook gelezen dat hij hoezen zoekt in ongeveer dezelfde stijl en zelfde genre als de voorbeelden.

Daar komt "on stage" toch werkelijk niet voor in aanmerking....

spinout schreef:
Begrijpend lezen, weet je wel.
Iets wat jij nog lastig lijkt te vinden

Mooi lijstje musicborst! Heb jij ook bijbehorende artiest en titel?

Oh, dat heb ik niet handig gedaan... vanavond ff de link naar het album erbij plakken. Zit nu op mijn werk...

Ja, daar ben je wel even stil van.

Veel van Do Make Say Think

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

emmo73
snel uit 't hoofd: King Crimson's In the Court of the Crimson King (en die daarna ook, dunkt mij) en Status Quo's Blue for You.

Prince - The Black Album

Gast
geplaatst: vandaag om 07:45 uur

geplaatst: vandaag om 07:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.