Genres / Electronic / Favoriete Dance/House platen
zoeken in:
0
tuktak
geplaatst: 17 november 2009, 20:07 uur
jah niet verkeerd die love cry remix, maar het origineel is toch wel een stapje beter vind ik.
0
geplaatst: 18 november 2009, 22:27 uur
Lol, ik was ook van plan nog Wrath of Zeus te gaan plaatsen.
DIe clip van Signatune, vond ik destijds ook erg cool inderdaad, maar had nooit echt goed gekeken naar de uitvoerende artiest, bedankt dus
DIe clip van Signatune, vond ik destijds ook erg cool inderdaad, maar had nooit echt goed gekeken naar de uitvoerende artiest, bedankt dus

0
geplaatst: 19 november 2009, 12:54 uur
Over Signatune. Die clip is tof natuurlijk, maar die edit van Bangalter is wel erg voor de hand liggend. Ik bedoel het is een toffe plaat, maar ik vind het raar dat DJ Mehdi hier niet op is gekomen want het origineel is gewoon vrij laf en die vraagt gewoon om een remix. In dat opzicht heeft Bangalter goed werk geleverd, maar van Mehdi's kant....toch een beetje raar
0
geplaatst: 22 november 2009, 16:34 uur
Holden draaide hem nog 2 weken geleden in Londen tijdens zijn openingsset.
0
geplaatst: 22 november 2009, 21:04 uur
Ik weet niet of deze al een keer eerder in dit topic is geplaatst.....
.....maar een dubbelpost is hij anders meer dan waard
.....maar een dubbelpost is hij anders meer dan waard

0
geplaatst: 28 november 2009, 15:31 uur
Is inderdaad een vette plaat, heeft nogal een "anthem"-gehalte.
0
geplaatst: 24 december 2009, 22:50 uur
Een beetje een kruising tussen electro en dubstep. Heel fijn ieder geval !
0
geplaatst: 7 januari 2010, 00:56 uur
De nieuwe plaat van dé SebastiAn. Niet zo zeer een hele mooie plaat. Maar het feit dat hij het lef heeft om een intro te maken van 11 minuten waarna hij 2 minuten even losgaat, vind ik wel heel tof 

0
geplaatst: 9 januari 2010, 19:12 uur
mooie trance track, jammer genoeg is het hier afgekapt op youtube (lijkt me geupload van een mix), maar ik ga er naar op zoek
0
geplaatst: 9 januari 2010, 19:33 uur
Oud techno nummer (1995) van een onderschatte producer uit Detroit.
Ook een heel tof (maar helemaal onbekend) nummer van Shake en Martin Bonds (en Juan Atkins wordt gecredit op discogs bij deze prachtige whitelabel plaat, maar ik heb zoeen vermoeden dat zijn studio alleen gebruikt is, gezien wat Martin Bonds ook zelf bij dit nummer zegt op youtube):
0
geplaatst: 24 januari 2010, 18:09 uur
plezierig vrolijk nummer, maar zoals ik vermoedde door de heldere productie niet uit die tijd
0
geplaatst: 24 januari 2010, 18:17 uur
Nee, hoewel het grootste deel van het instrumentarium en trackstructuur wel 1 op 1 is gekopieerd.
0
geplaatst: 24 januari 2010, 18:40 uur
zeker, ik twijvelde ook wel, maar zou wel een zéér knappe producer moeten zijn om zoeen cleane sound te krijgen als het zo oud is dacht ik (niveau Kevin Saunderson ofzo)
0
geplaatst: 24 januari 2010, 18:59 uur
Heerlijk nummer zeg. 
Ik had hem toevallig ook al gedownload laatst, maar dit mag ik wel (ook niet zo vreemd, in 89/90 begon ik bewust naar muziek te luisteren).
Had een tijdje terug ook al een cd'tje met Tensnake-tracks toegestopt gekregen, daar moet ik ook maar eens naar gaan luisteren...

Ik had hem toevallig ook al gedownload laatst, maar dit mag ik wel (ook niet zo vreemd, in 89/90 begon ik bewust naar muziek te luisteren).
Had een tijdje terug ook al een cd'tje met Tensnake-tracks toegestopt gekregen, daar moet ik ook maar eens naar gaan luisteren...
0
geplaatst: 24 januari 2010, 21:27 uur
Van dezelfde EP, nu meer richting 80s Hi-NRG 
Het is wel vrijwel pure emulatie, maar wel heel goed gedaan.

Het is wel vrijwel pure emulatie, maar wel heel goed gedaan.
0
geplaatst: 24 januari 2010, 23:46 uur
Die is ook erg goed inderdaad.
De laatste tijd heb ik weer een beetje een Swayzak-bui, hier twee favorieten:
En wat subtieler:
De laatste tijd heb ik weer een beetje een Swayzak-bui, hier twee favorieten:
En wat subtieler:
0
geplaatst: 25 januari 2010, 11:38 uur
Ja, die hebben heel wat moois gemaakt en zijn volgens mij ook vrij invloedrijk geweest.
Hoewel ik State of Grace niet zo geweldig vind.
Hoewel ik State of Grace niet zo geweldig vind.
0
geplaatst: 25 januari 2010, 19:10 uur
'Then There's Her' is al jaren een Swayzak favoriet van me, samen met 'The Frozen Loch' en 'Caught In This Affair'. Heerlijk project.
0
tuktak
geplaatst: 25 januari 2010, 21:31 uur
hmm het origineel blijft wel een topnummer, en dan deze totaal geflipte live opname, tof wijf 

* denotes required fields.