MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Electronic / Favoriete Dance/House platen

zoeken in:
Zanzibarese electrofunk :

Leuk

Ja, leuke combinatie! Ze heeft zelfs net een album (Tungi) uitgebracht met Maurice Fulton als producer.

Leuk, begint een beetje een hitje te worden begreep ik. Vocalen hadden niet gehoeven van me.

Leuke link met veel clipjes uit het tijdperk van MTV's chill out zone.

http://www.mtv-chilloutzone...

brooklyn schreef:
Leuk, begint een beetje een hitje te worden begreep ik. Vocalen hadden niet gehoeven van me.

Curieus ook, lijkt wel of ze voor een ander nummer zijn bedoeld.

Overigens begint dat pure synthesizer-geluid weer behoorlijk populair te worden geloof ik.

tuktak

funky en op het randje van cheesy:

khoorde deze laatst in tiestos clublife, aparte beat in de opbouw en nice climax.

De nieuwe van The Crystal Ark (pseudoniem van Gavin Russom) is me een partij geweldig zeg

In essentie niet heel veel anders dan zijn andere werk, maar met veel meer energie en opgenomen met een Braziliaanse zangeres.

14 (!) minuten furieuze tropicalia-disco-rave van 135 bpm

En helaas nog niet op YouTube te vinden.

Heb je daar een titel van Herman?

Oja, da's wel handig idd.

The Tangible Presence of the Miraculous.

Lekker hoor

Deze vind ik ook erg tof, de 12" versie duurt wel dik 10 minuten, dus dit is niet het hele nummer.

Ja die is echt geweldig, was al op zoek geweest naar de 12 inch maar kon hem nergens vinden. Wat een plaat

Hij is heel_erg_ goed inderdaad.

Kwam er trouwens achter dat o.a. Serge Santiago erachter zit. Niet de minste. Volgend jaar komt er een album.

Retro/Grade heeft ook een podcast uit bij DjBroadcast. Zit ook hele vette dingen tussen zoals deze:

Wel een mooie tracklist inderdaad, ben hem nu aan het downloaden

Thx voor de tip

tuktak
garage dubstep op zijn best. repetitief, maar zeer dansvloer vrouwvriendelijk door de onwijze groove.

Voor de moment ongetwijfeld :

Pariah - Detroit Falls
Burial en Four Tet - Moth
Matteo Dimarr - No Air

tuktak

Poa
Ontzettend simpel, maar ik blijf dit fijn vinden:

De laatste tijd helemaal in de ban van dit nummer...met Sharon heeft Nederland een grootse zangeres.

Poa
Dat vind ik dan weer oersaai en plat eigenlijk.

Zeer chill.

aardig houseplaatje, aleen niet echt het soort geluid waar ik van hou, Lovestory meer.
Drexciya klinkt natuurlijk ziek. Heel krachtige sound.

ik kwam er laatst achter dat The Real Life van Raven Maize een remake is van deze uit '88:

Ahh...schattig 80s werkje
Heb die van Hollis P Monroe altijd wel leuk gevonden eerlijk gezegd, zeker voor een top 40 nummer(!). Lekker kalm en relaxed.

Ben zelf nog gecharmeerd van deze clubhit, heeft behoorlijke crossover-potentie ook, maar nog niet via de populaire kanalen gehoord

John Doe schreef:
aardig houseplaatje, aleen niet echt het soort geluid waar ik van hou, Lovestory meer.
Drexciya klinkt natuurlijk ziek. Heel krachtige sound.

ik kwam er laatst achter dat The Real Life van Raven Maize een remake is van deze uit '88:
(embed)

Vette track hoor, en die sample heeft The Martian geleend voor Skypainter

Reckless with your love is heerlijk inderdaad

Azari & III is sowieso erg tof. Ze hebben ook net dit weekend weer een nieuwe gratis EP uit.

Overigens heeft Tensnake ook een remix gemaakt van dat nummer, waarin hij weer helemaal los gaat met Massive Attack- (ca. 1991) en C&C Music Factory-invloeden. Maar het origineel vind ik stiekem leuker.

Geweldig dit zeg!

Lekker funky nummertje

Recente favorieten:

Gast
geplaatst: vandaag om 23:51 uur

geplaatst: vandaag om 23:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.