Genres / Electronic / Favoriete Dance/House platen
zoeken in:
0
geplaatst: 28 juli 2010, 16:38 uur
Ja, leuke combinatie! Ze heeft zelfs net een album (Tungi) uitgebracht met Maurice Fulton als producer.
0
geplaatst: 10 september 2010, 18:33 uur
Leuk, begint een beetje een hitje te worden begreep ik. Vocalen hadden niet gehoeven van me.
0
geplaatst: 11 september 2010, 21:11 uur
Leuke link met veel clipjes uit het tijdperk van MTV's chill out zone.
http://www.mtv-chilloutzone...
http://www.mtv-chilloutzone...
0
geplaatst: 12 september 2010, 13:20 uur
brooklyn schreef:
Leuk, begint een beetje een hitje te worden begreep ik. Vocalen hadden niet gehoeven van me.
Curieus ook, lijkt wel of ze voor een ander nummer zijn bedoeld.
Overigens begint dat pure synthesizer-geluid weer behoorlijk populair te worden geloof ik.
0
geplaatst: 17 september 2010, 22:32 uur
khoorde deze laatst in tiestos clublife, aparte beat in de opbouw en nice climax.
0
geplaatst: 21 september 2010, 22:52 uur
De nieuwe van The Crystal Ark (pseudoniem van Gavin Russom) is me een partij geweldig zeg 
In essentie niet heel veel anders dan zijn andere werk, maar met veel meer energie en opgenomen met een Braziliaanse zangeres.
14 (!) minuten furieuze tropicalia-disco-rave van 135 bpm
En helaas nog niet op YouTube te vinden.

In essentie niet heel veel anders dan zijn andere werk, maar met veel meer energie en opgenomen met een Braziliaanse zangeres.
14 (!) minuten furieuze tropicalia-disco-rave van 135 bpm

En helaas nog niet op YouTube te vinden.
0
geplaatst: 24 september 2010, 15:21 uur
Oja, da's wel handig idd. 
The Tangible Presence of the Miraculous.

The Tangible Presence of the Miraculous.
0
geplaatst: 1 oktober 2010, 22:12 uur
Deze vind ik ook erg tof, de 12" versie duurt wel dik 10 minuten, dus dit is niet het hele nummer.
0
geplaatst: 2 oktober 2010, 13:38 uur
Ja die is echt geweldig, was al op zoek geweest naar de 12 inch maar kon hem nergens vinden. Wat een plaat 

0
geplaatst: 3 oktober 2010, 22:03 uur
Hij is heel_erg_ goed inderdaad. 
Kwam er trouwens achter dat o.a. Serge Santiago erachter zit. Niet de minste. Volgend jaar komt er een album.
Retro/Grade heeft ook een podcast uit bij DjBroadcast. Zit ook hele vette dingen tussen zoals deze:

Kwam er trouwens achter dat o.a. Serge Santiago erachter zit. Niet de minste. Volgend jaar komt er een album.
Retro/Grade heeft ook een podcast uit bij DjBroadcast. Zit ook hele vette dingen tussen zoals deze:
0
geplaatst: 3 oktober 2010, 23:01 uur
Wel een mooie tracklist inderdaad, ben hem nu aan het downloaden 
Thx voor de tip

Thx voor de tip
0
tuktak
geplaatst: 8 oktober 2010, 23:34 uur
garage dubstep op zijn best. repetitief, maar zeer dansvloer vrouwvriendelijk door de onwijze groove.
0
geplaatst: 16 oktober 2010, 19:34 uur
Voor de moment ongetwijfeld :
Pariah - Detroit Falls
Burial en Four Tet - Moth
Matteo Dimarr - No Air
Pariah - Detroit Falls
Burial en Four Tet - Moth
Matteo Dimarr - No Air
0
geplaatst: 3 november 2010, 13:14 uur
De laatste tijd helemaal in de ban van dit nummer...met Sharon heeft Nederland een grootse zangeres. 

0
Poa
geplaatst: 3 november 2010, 14:00 uur
Dat vind ik dan weer oersaai en plat eigenlijk.
Zeer chill.
Zeer chill.

0
geplaatst: 4 november 2010, 00:26 uur
aardig houseplaatje, aleen niet echt het soort geluid waar ik van hou, Lovestory meer.
Drexciya klinkt natuurlijk ziek. Heel krachtige sound.
ik kwam er laatst achter dat The Real Life van Raven Maize een remake is van deze uit '88:
ik kwam er laatst achter dat The Real Life van Raven Maize een remake is van deze uit '88:
0
geplaatst: 22 november 2010, 21:22 uur
Ahh...schattig 80s werkje 
Heb die van Hollis P Monroe altijd wel leuk gevonden eerlijk gezegd, zeker voor een top 40 nummer(!). Lekker kalm en relaxed.
Ben zelf nog gecharmeerd van deze clubhit, heeft behoorlijke crossover-potentie ook, maar nog niet via de populaire kanalen gehoord

Heb die van Hollis P Monroe altijd wel leuk gevonden eerlijk gezegd, zeker voor een top 40 nummer(!). Lekker kalm en relaxed.
Ben zelf nog gecharmeerd van deze clubhit, heeft behoorlijke crossover-potentie ook, maar nog niet via de populaire kanalen gehoord
0
geplaatst: 22 november 2010, 21:45 uur
John Doe schreef:
aardig houseplaatje, aleen niet echt het soort geluid waar ik van hou, Lovestory meer.
(embed)
(embed)
Vette track hoor, en die sample heeft The Martian geleend voor Skypainter

Reckless with your love is heerlijk inderdaad
0
geplaatst: 22 november 2010, 22:50 uur
Azari & III is sowieso erg tof. Ze hebben ook net dit weekend weer een nieuwe gratis EP uit.
0
geplaatst: 22 november 2010, 23:28 uur
Overigens heeft Tensnake ook een remix gemaakt van dat nummer, waarin hij weer helemaal los gaat met Massive Attack- (ca. 1991) en C&C Music Factory-invloeden. Maar het origineel vind ik stiekem leuker.
* denotes required fields.