Genres / Electronic / Favoriete Dance/House platen
zoeken in:
0
geplaatst: 5 april 2014, 11:32 uur
De laatste tijd is Ceephax indrukwekkende muziek aan het maken (luister maar naar z'n laatste album Cro Magnox). Melodieus is er zorgvuldig gewerkt. En leuke clips zijn er bijgemaakt. Hoogst genietbaar. Evenaart het muziekplezier van het betere van z'n broer Squarepusher.
0
geplaatst: 5 april 2014, 13:55 uur
John Doe schreef:
(embed)
De laatste tijd is Ceephax indrukwekkende muziek aan het maken (luister maar naar z'n laatste album Cro Magnox). Melodieus is er zorgvuldig gewerkt. En leuke clips zijn er bijgemaakt. Hoogst genietbaar. Evenaart het muziekplezier van het betere van z'n broer Squarepusher.
(embed)
Dat is erg toevallig. Nadat ik afgelopen donderdag Ceephax Acid Crew in de tracklist van onderstaande mix van S Olbricht zag staan, heb ik Cro Magnox gedownload en ben nu aan het luisteren.. Klinkt goed so far!
SoundCloud - Hear the world?s sounds
0
geplaatst: 6 april 2014, 16:44 uur
Lang niets meer van Villalobos gehoord, tot ik gisteren hierop stuitte. Erg leuke plaat. Wel iets straightforward dansbaarder dan zijn meeste werk.
0
Poa
geplaatst: 7 april 2014, 16:57 uur
John Doe schreef:
De laatste tijd is Ceephax indrukwekkende muziek aan het maken (luister maar naar z'n laatste album Cro Magnox). Melodieus is er zorgvuldig gewerkt.
De laatste tijd is Ceephax indrukwekkende muziek aan het maken (luister maar naar z'n laatste album Cro Magnox). Melodieus is er zorgvuldig gewerkt.
Ik ga het checken

0
geplaatst: 9 april 2014, 09:45 uur
Onheilspellend schreef:
Dat is erg toevallig. Nadat ik afgelopen donderdag Ceephax Acid Crew in de tracklist van onderstaande mix van S Olbricht zag staan, heb ik Cro Magnox gedownload en ben nu aan het luisteren.. Klinkt goed so far!
Mooie synchroniciteit dan. Zeker een paar goede tracks in die mix.(quote)
0
geplaatst: 9 april 2014, 09:57 uur
Veel luisterplezier. Die van Detroit Swindle is mooi uitgevoerd, al ligt deze stijl me niet helemaal.
0
geplaatst: 11 april 2014, 16:03 uur
YouTube - Dollkraut - Theme Of Fukoyama
Heel af en toe krijg ik een promo, en zo kende ik deze al een tijdje. Is nu een paar maanden uit op een klein, Amsterdams label en Dixon draaide heb een tijdje geleden in een bomvolle Trouw. Klinkt als: Portisheads laatste gone raving.
Heel af en toe krijg ik een promo, en zo kende ik deze al een tijdje. Is nu een paar maanden uit op een klein, Amsterdams label en Dixon draaide heb een tijdje geleden in een bomvolle Trouw. Klinkt als: Portisheads laatste gone raving.
0
geplaatst: 27 april 2014, 17:08 uur
En ook dit soort muziek wordt weer gemaakt. Treintjestechno en schaamteloos raven vanaf 2:30
0
geplaatst: 2 mei 2014, 22:21 uur
Allereerst mooi forum met echte liefhebbers. Heb er duidelijk van genoten om alle posts te beluisteren en mijn buren ook
Kijken of ik een van kleine toegevoegde waarde kan zijn.
Allereerst Galcher lustwerk - I neva seen (is geripped uit zijn werk galcher lustwerk - 100 galcher een indrukwekkende release. Beluister ook vooral eens parley)
Vanuit de cycles remixes van miniloque door rrose (de gehele lp is indrukwekkend btw)
Kijken of ik een van kleine toegevoegde waarde kan zijn.
Allereerst Galcher lustwerk - I neva seen (is geripped uit zijn werk galcher lustwerk - 100 galcher een indrukwekkende release. Beluister ook vooral eens parley)
Vanuit de cycles remixes van miniloque door rrose (de gehele lp is indrukwekkend btw)
0
geplaatst: 8 mei 2014, 14:41 uur
Nieuwe producer getekend bij Four Tet's TEXT label. Bizar lekkere plaat.
0
geplaatst: 8 mei 2014, 16:32 uur
Freekje schreef:
Tering wat een dikke plaat
0
geplaatst: 8 mei 2014, 17:35 uur
[quote]Freekje schreef:
Zeker vet. Lekker complex maar dat past wel bij het label
Bedankt tuktak!
Hier nog twee gave platen
En:
Zeker vet. Lekker complex maar dat past wel bij het label
Bedankt tuktak!
Hier nog twee gave platen
En:
0
geplaatst: 8 mei 2014, 23:38 uur
Freekje schreef:
Is deze nog wel online inmiddels?
0
geplaatst: 9 mei 2014, 15:59 uur
Ene laatste track van marcel detmann afgelopen zaterdag in Roosje (Nijmegen).
0
geplaatst: 23 mei 2014, 23:50 uur
Ik ben niet echt thuis in het house/ dance genre maar dit vind ik wel een zalig nummer:
Ik weet spijtig genoeg niet welk genre het is. Ik plaats het hier omdat ik een vermoeden heb dat het iets met house te maken heeft
Alleen zijn er verschillende onderverdelingen binnen het genre die ik niet ken en van deze zou ik het toch graag weten. Kan iemand me helpen om aan gelijkaardige nummers te geraken?
Ik weet spijtig genoeg niet welk genre het is. Ik plaats het hier omdat ik een vermoeden heb dat het iets met house te maken heeft
Alleen zijn er verschillende onderverdelingen binnen het genre die ik niet ken en van deze zou ik het toch graag weten. Kan iemand me helpen om aan gelijkaardige nummers te geraken?* denotes required fields.