MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Electronic / Cardopusher - Life is Peachy

zoeken in:
Vreemd. Download ik vandaag het album, zet ik het op m'n iPod, na een tijdje ben ik best lyrisch, wil ik het toevoegen ...

... is het nooit gereleased geweest. Jammer, want Cardopusher neemt het Breakcore = Pop motto van Wood wel erg serieus blijkbaar . Erg leuk conceptalbumpje, waar vooral de vocale samples opvallen. In stukjes gecut en weer aan elkaar geplakt om zo wel een soort van lyrics te vormen, maar dat nietzeggend.

Prachtig vooral het Hanna trackje, dat begint met een erg lange Sean Paul sample, waarna Britney even halt roept en Cardopusher er zijn interpretatie aan geeft, zoals hij al een heel album doet. Wat op het einde mooi aangevuld wordt met een sampletje van Queen. "All you hear is radio gaga". De nagel op de kop.

Erg leuk en fris album. Had er best 4.5* aan kwijtgekund, maar zonder label en vooral zonder hoes wordt het een beetje moeilijk natuurlijk . Dan zo maar, via een topic.

Is het heel super stiekem toevallig ergens te vinden (link link)?

SoulSeek, althans, daar heb ik het vandaan

Ik vind `m ook leuk!

Stuk frisser en origineler dan z`n Ren-Ga release

nuf
ik had hem van what.cd, maar het is echt een relaxt album zeg, had er ook wel een 4 of 4.5* aan kwijt gekunt. Jammer dat hij het niet released ..

Heb hem vorige week op een teknofeestje gezien, impressive! Een van mijn potentiele nieuwe topartiesten. Moet nog eens meer checken

Gast
geplaatst: vandaag om 00:44 uur

geplaatst: vandaag om 00:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.