Genres / Electronic / Latin house
zoeken in:
0
geplaatst: 30 juli 2006, 18:20 uur
Ik ben de laatste tijd veel op zoek naar Latin house. Op deze site is al een album te vinden dat zich daaraan wijdt, maar ik weet zeker dat er nog veel meer te vinden is van dat soort muziek. Enkele DJ's die muziek maken wat valt onder dit genre: Olav Basoski, DJ Roog, Aston Martinez, DJ Jeroenski etc. De vraag is of men hier nog goede nummers weet en/of artiesten/ DJ's die dit soort muziek maken. Ik heb het dus over het soort muziek wat wordt gedraaid bij Latin House sessions of bijv. Latin Village. Plaats het hier. 

0
geplaatst: 30 juli 2006, 18:39 uur
Om te beginnen heb ik hier al enkele nummers:
Olav Basoski - Duende
Olav Basoski - Exceptional
Aston Martinez - Seduction
Danny Marquez & Ferry B. - Afrocatalans
Dimitri from Paris - Brazil Over Zurich
DJ Roog - Fantasy
Olav Basoski - Opium ScumBagz
Olav Basoski - Indian Summer
Rune - Calabria
Spiller - Batucada
Olav Basoski - Duende
Olav Basoski - Exceptional
Aston Martinez - Seduction
Danny Marquez & Ferry B. - Afrocatalans
Dimitri from Paris - Brazil Over Zurich
DJ Roog - Fantasy
Olav Basoski - Opium ScumBagz
Olav Basoski - Indian Summer
Rune - Calabria
Spiller - Batucada
0
geplaatst: 30 juli 2006, 21:14 uur
Negrocan - Cada Vez
Bob Sinclar feat. Salome de Bahia - Outro Lugar
Gregory Darsa - Block Party
Gypsymen - Babarabatiri
Basement Jaxx - Bingo Bango
Basement Jaxx - Samba Magic
Ian Pooley - Coração Tambor
Mambana - Felicidad
Hier kun je even mee vooruit denk ik
Bob Sinclar feat. Salome de Bahia - Outro Lugar
Gregory Darsa - Block Party
Gypsymen - Babarabatiri
Basement Jaxx - Bingo Bango
Basement Jaxx - Samba Magic
Ian Pooley - Coração Tambor
Mambana - Felicidad
Hier kun je even mee vooruit denk ik

0
geplaatst: 30 juli 2006, 21:22 uur
Thanks, de meeste heb of ken ik al, maar dit is dus wel wat ik bedoel. 

0
geplaatst: 30 juli 2006, 21:47 uur
Ok, kijk verder naar producties/remixen van Masters at Work (ook onder pseudoniemen als Nuyorican Soul en River Ocean).
Maar er zijn toch ook genoeg mix- en verzamelalbums in dit subgenre?
Maar er zijn toch ook genoeg mix- en verzamelalbums in dit subgenre?
0
geplaatst: 31 juli 2006, 19:52 uur
Ik ben eens even wezen kijken op bol.com en Free Record Shop, maar deze hebben helaas maar weinig tot geen albums online staan. Ik heb nu een hele mix van allerlij latin house tracks in één track genaamd: Frank West live @ Coffee -Latin House sessions - New Years 2004. Kent iemand deze?
Zoja, er zitten namelijk een paar nummers tussen waarvan ik niet weet wat de naam ervan is, en die ik erg goed vind klinken..
Zoja, er zitten namelijk een paar nummers tussen waarvan ik niet weet wat de naam ervan is, en die ik erg goed vind klinken..
0
geplaatst: 2 augustus 2006, 15:47 uur
Is het toegestaan op deze site om muziekjes te plaatsen, of er iig naar te linken? Heb namelijk nog een paar nummers die ik zoek, maar waarvan ik dus de naam niet weet. Misschien als iemand ze hoort en ze kent, diegene mij dus de naam kan geven?
0
dollie
geplaatst: 2 augustus 2006, 15:51 uur
Freestyle schreef:
Is het toegestaan op deze site om muziekjes te plaatsen, of er iig naar te linken? Heb namelijk nog een paar nummers die ik zoek, maar waarvan ik dus de naam niet weet. Misschien als iemand ze hoort en ze kent, diegene mij dus de naam kan geven?
daar is een forum voor
Help! Ik zoek een nummer
er zijn er wel meer die daar muziekjes plaatsen om te zoeken wie het is.
0
geplaatst: 13 augustus 2006, 20:40 uur
Bij Bol heb je genoeg te luisteren, je moet alleen de titels weten van mix cd's.
je moet anders eens kijken op http://www.deephousepage.com/ , iets rustigere latin house. Verder zijn de 'defected in the house' cd's erg goed. (e.v. te beluisteren via bittorent al gun ik het de artiesten ook wel).
je moet anders eens kijken op http://www.deephousepage.com/ , iets rustigere latin house. Verder zijn de 'defected in the house' cd's erg goed. (e.v. te beluisteren via bittorent al gun ik het de artiesten ook wel).
0
geplaatst: 13 augustus 2006, 21:06 uur
Hm, vind Defected wel een label dat hits wil scoren en vaak met een verwaterde vorm van house aankomt.
0
geplaatst: 14 augustus 2006, 12:25 uur
Ben ik niet met je eens. Er staan geen top 40 nummers of remixes op, vooral semi-bekende artiesten. Vind wel dat er betere nummers te vinden zijn, maar blijven toch vrij goede cd's.
0
geplaatst: 2 mei 2007, 17:26 uur
Een beetje in de buurt;
Tomaz vs Filterheadz - Mi Casa Es Su casa
Tomaz Vs Filterheadz - Sunshine
Filterheadz - Yimanya
Thomaz vs Filterheadz - Los Hijos Del Sol
Salif Keita with Cesaria Evora - Yamore
Dalif Keita - Yamore (luciano remix) (mwoa...)
Verder lekkere muziek, sinds kort ook erg opzoek in dit genre..
Tomaz vs Filterheadz - Mi Casa Es Su casa
Tomaz Vs Filterheadz - Sunshine
Filterheadz - Yimanya
Thomaz vs Filterheadz - Los Hijos Del Sol
Salif Keita with Cesaria Evora - Yamore
Dalif Keita - Yamore (luciano remix) (mwoa...)
Verder lekkere muziek, sinds kort ook erg opzoek in dit genre..
* denotes required fields.