MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Electronic / Warp Vision DVD

zoeken in:
Onmisbaar in de collectie van elke Warp/film fan.

Geweldige clips van oa Aphex Twin, LFO, Antipop Consortium, Plaid, Squarepusher, met enkel geniale toppers zoals Aphex Twin's Come To Daddy, Chris Clark's Gob Coitus, Autechre's Gantz Graf en Seefeel's Fracture. Experimentele film meets experimentele electronic. Een gedroomde combinatie, niet ?

Ik kan me in ieder geval elke dag in slaap wiegen met deze DVD in m'n kast.

Hoor Goodfella er ook al over, moet dat ding binnenkort toch maar eens aan gaan schaffen, no doubt dat ik dit wil zien.

Inderdaad. Nu al m'n favoriete dvd voor na een avondje stappen ("I Love Acid") en voor het slapen gaan ("Nannou"). OH heeft de toppers reeds aangewezen .

Hier een mooi stukje over deze dvd in de Filmkrant.

Joyrex
Dit wonderschone dvdtje spint sinds net tevreden zijn rondjes in mijn dvdspeler! Stuk voor stuk (destijds) vernieuwende video's die ze wat mij betreft vaker op televisie zouden moeten vertonen.

Hey, zie dit topic nu pas. Meteen de DVD maar besteld

Yak
Moest ik ook maar eens gaan doen.

[edit] Meteen daad bij woord gevoegd. Hoera voor de impuls-aankopen. [/edit]

Heb deze een week geleden besteld (nog niet ontvangen). Er zit ook een bonus-CD bij toch?

Klopt! Zo'n beetje de complete warpcatalogus in de megamix

Moet zeggen dat ik die nooit helemaal afgeluisterd heb. Maar een mak mixCDtje. De DVD zelf is ook gewoon veel aantrekkelijker

Gast
geplaatst: vandaag om 03:54 uur

geplaatst: vandaag om 03:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.