Dit is een donkere atmosferische techno liveset in een eigen aparte stijl. Eigen nummers komen in vaak andere vorm langs naast allerlei nooit eerder gehoorde samples. Sfeervol en hyponotiserend...
Ambient, jazz hybride waarbij gebruik wordt gemaakt van glitch en gruis geluid. Prachtig om te ontspannen. Een bepaalde Sigur Rós achtige sfeer zit er soms ten dele in.
Die eerste twee links (die helaas niet werken) verwijzen naar de website van The Black Dog zelf en lijken me dus gewoon legaal. Geldt dat ook voor die liveset van Sora?
Livesets in dezelfde stijl. Mix van electro, idm en techno. Veel mooie waves, intelligent en erg emotioneel spul allemaal. Gewoon opzetten en genieten. Enjoy!
cool, convextion, ben benieuwd. ik baal nog dat ik een optreden daarvan een keer langs me heen heb laten gaan (sip hoef ik er niet van te worden). ik kende z'n werk toen nog nauwelijks.
Ja, zal ik ook snel eens luisteren. Artiesten als Convextion en Deepchord lijken me trouwens erg vet om eens een keer live te ervaren, wat overigens niet geldt voor alle house/techno/minimal dj's die ook zonodig met hun laptop moeten spelen tegenwoordig.