MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Electronic / Bijzonder mooie livesets, met download links daarnaar

zoeken in:
plaats hier je bijzonder mooie livesets, met links daarnaar en geef in ieder geval kort de inhoud/stijl aan

mijn aftrap:

The Black Dog live at the black lodge, Toronto, Canada in 1997:

- scroll tot onderaan

Dit is een donkere atmosferische techno liveset in een eigen aparte stijl. Eigen nummers komen in vaak andere vorm langs naast allerlei nooit eerder gehoorde samples. Sfeervol en hyponotiserend...

- Sora live at Metro, Tokyo (2003, released in 2007)

Ambient, jazz hybride waarbij gebruik wordt gemaakt van glitch en gruis geluid. Prachtig om te ontspannen. Een bepaalde Sigur Rós achtige sfeer zit er soms ten dele in.

Yak
Die eerste twee links (die helaas niet werken) verwijzen naar de website van The Black Dog zelf en lijken me dus gewoon legaal. Geldt dat ook voor die liveset van Sora?

hier wordt er op de labelsite naar gelinkt.

heb de link van the black dog aangepast, direct linken was niet mogelijk blijkbaar

Livesets in dezelfde stijl. Mix van electro, idm en techno. Veel mooie waves, intelligent en erg emotioneel spul allemaal. Gewoon opzetten en genieten. Enjoy!

convextion live in london

The Moderator Lice at Bootleg DJ Cafe

cool, convextion, ben benieuwd. ik baal nog dat ik een optreden daarvan een keer langs me heen heb laten gaan (sip hoef ik er niet van te worden). ik kende z'n werk toen nog nauwelijks.

Ja, zal ik ook snel eens luisteren. Artiesten als Convextion en Deepchord lijken me trouwens erg vet om eens een keer live te ervaren, wat overigens niet geldt voor alle house/techno/minimal dj's die ook zonodig met hun laptop moeten spelen tegenwoordig.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:11 uur

geplaatst: vandaag om 00:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.