MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Electronic / Tetroid 2012

zoeken in:
Tetroid 2012

Het gaafste wat ik in jaren gezien heb.

Ik Doe Moeilijk
Wow... Tetris.

En Arkanoid, en trippy achtergronden + speelveld. En uiteraard een enorm gave soundtrack. Komende van een netlabel ...

"Het gaafste wat ik in jaren gezien heb."

sxesven
Ik zag je dit al eens ergens posten, en ja, ziet er tof uit inderdaad, dat mag gezegd worden.

handsome_devil
echt geweldig heb het ff gedownload, het is echt een fecking psychedelisch spel lol xD echt heel tof, zo wordt tetris toch nog leuk

Heb ook nog een beetje extra reclame gemaakt op m'n eigen blog.

Visueel is het toch echt lekker trippy. Je wordt er best gek van na een tijdje, al raak je ook een beetje in een trance. Muziek is ook gewoon erg sterk en die kleine twist die aan Tetris gegeven wordt maakt het toch weer een beetje spannend.

Had iets moeilijker gemogen van mij, maar het idee blijf ik gewoon geniaal vinden.

Diepe buiging voor de mensen van Entity

Ziet er leuk uit inderdaad en het concept is leuk bedacht. Helaas werkt het niet echt. Dat arkanoid gedoe zorgt eigenlijk alleen maar voor een enorme gatenkaas in je mooie blokjes zodat je geen lines meer kan maken. Ook zijn de controls van dat balkje erg slecht.

Volgens mij krijg je ook wel erg vaak zo'n lang blokje.

De besturing van dat balkje is inderdaad serieus kut. Al gaat het wel een stuk sneller door de links/rechts knop ingedrukt te houden. Zo kan je best wat snelheid maken, al blijft het een lastig handigheidje.

lambf
Lol, ik kom niet eens voorbij level 12, daar waar de muziek net interressant begint te worden. Arrgh, om gek van te worden

Edit: Ja, erg leuk spel, maar toch vind ik het net uitgebrachte "Audiosurf" wel wat interressanter. Ik bedoel, je kan net zo goed tetris spelen met geluid uit en dan gewoon je favoriete liedjes afspelen

Gast
geplaatst: vandaag om 19:04 uur

geplaatst: vandaag om 19:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.