MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Electronic / Mainstream House

zoeken in:
Ik heb niet echt een goed idee hoe je dit genre moet noemen, maar ik noem het maar mainstream house:-p.

Het soort muziek dat ik echt onwijs chill vind is van Roog, Erick E,
Chuckie, Fedde le Grand, Gregor Salto etc.

Het nieuwste nummer wat ik heb ontdekt is 3 minutes to explain
van fedde le grand!

Maar mijn vraag is of jullie nog nieuwe nummers weten van dit soort muziek, of misschien weten waar ik dit kan vinden.

Verder vroeg ik me af of 1 van jullie misschien wel weet waar ik livesets kan beluisteren, want was laatst bij luxurush, en zou misschien wel graag een liveset daar weer van willen horen.

Alvast bedankt,

Donny de Borst

op www.livesets.com kun je diverse livesets beluisteren.

tnf
Doncha schreef:
Ik heb niet echt een goed idee hoe je dit genre moet noemen, maar ik noem het maar mainstream house:-p.

Het soort muziek dat ik echt onwijs chill vind is van Roog, Erick E,
Chuckie, Fedde le Grand, Gregor Salto etc.

Tik de volgende woorden in in Google, en probeer eens of het wat oplevert:

-Housequake
-Sneakerz
-Nope is dope

Er zijn subtiele verschillen maar het valt allemaal onder hetgene wat jij zoekt.

Verder denk ik dat ze op het forum van Partyflock.nl, en in het bijzonder hier, meer raad weten met je vragen dan hier op MusicMeter. En lukt het daar niet, dan kan je nog altijd doorsurfen naar Clubcharts.nl...

Híer zijn gewoon niet zoveel liefhebbers van dat soort stijltjes. Zelf was ik er wel heel lang een, maar ik ben het dan weer ontgroeid...

Thanks man,
Ik d8 al dat dit niet echt de goede site was voor mij om met dit soort muziek aan te komen, want dit is niet echt voor 'mainstream'.

Maar in ieder geval bedankt voor de reactie.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:01 uur

geplaatst: vandaag om 07:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.