MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Electronic / S.P.A.

zoeken in:
Hey mensen,

Ik zat een beetje op internet te surfen op zoek naar een liveset van Busy P. Toen ik uiteindelijk op het forum van partyflock terecht kwam waar een link stond van een MySpace en ik dacht he leuk is even kijken. Ik kwam op de MySpace site en ik werd eigenlijk direct weggeblazen door het nummer wat automatisch werd ingestart. Het bleek dat ik op de MySpace zat van een Frans electro-duo, genaamd S.P.A. Ik keek is wat verder op hun MySpace maar ik kon niks vinden van eventuele EP's of albums die ze hadden uitgebracht, maar ik kon wel zien dat ze nauwe banden hebben met het welbekende Ed Banger Records.

Omdat ik compleet weggeblazen werd door hun nummers moest ik het gewoon even melden op dit forum. Hier heb je een linkje naar hun MySpace: http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=206165955

Voor de mensen die dit al kende of ook gewoon enthousiast zijn, reageer gerust

Gast
geplaatst: vandaag om 22:34 uur

geplaatst: vandaag om 22:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.