MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Electronic / Rare-Records Eindhoven Failliet

zoeken in:
bas
Na Bullit heet ook Rare-Records in Eindhoven de geest gegeven. Rare, toch wel een van de enige electronische-muziek-speciaalzaken in nederland, verdient een bijzonder plekje waar ik een heleboel CD's en platen heb gekocht van artiesten die ik nergens anders in een winkel ben tegengekomen. De laatste tijd was het aanbod helaas slecht en werden vooral op het gebied van electronische muziek niks meer aangevuld, maar rond 2002-2003 was het een grote ontdekking voor me.

Jammer dat ook zij de deuren moeten sluiten. Er blijft niemand meer over!

(afbeelding)

Yak
Ah, verdammt noch mal! Daar kwam ik erg regelmatig toen ik nog in de buurt van Eindhoven woonde, ik heb er behoorlijk wat platen gekocht.

Maar zo'n speciaalzaak heeft nu eenmaal niet heel veel kans van overleven meer. In de bus op weg naar het station gluurde ik altijd nog even de straat in om te kijken of ze er nog zaten. Helaas onvermijdelijk dat ze ooit zouden verdwijnen.

Zonde inderdaad. We hadden al geen Bullit meer op de Kleine Berg en dus nu ook geen Rare Records meer (in de Bergstraat).

Ik heb het CD aanbod bij Rare Records de laatste vijf jaar ook achteruit zien gaan en kwam er inderdaad ook steeds minder. Toch heb ik er een flink aantal van mijn electronic releases gehaald.

Ik hoorde wel dat het wat minder ging de laatste tijd, maar had niet verwacht dat ze al zo snel de deuren zouden sluiten. Jammer, jammer!

tnf
Ik kom er nu pas achter. --> Ik ben er, doordat m'n smaak de laatste jaren minder electronisch geworden is, lang niet voorbij gelopen. Maar voor de liefhebbers is het slecht nieuws. Laten we wel wezen: buiten de randstad vind je dergelijke zaken niet zoveel.

Je zou denken: als je anders bent dan de anderen komen de mensen van heinde en verre naar je toe, maar blijkbaar loont het niet persé om uniek te zijn.

De cd's waren er wel erg duur. Dat wel.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:33 uur

geplaatst: vandaag om 22:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.