MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Electronic / Chillwave / glo-fi

zoeken in:
Improvision
heRobust, nog niet getekend bij een label, het album is enkel te beluisteren via bandcamp. Topklasse.

Improvision

Cloud. (met punt achter de naam) is ook erg goed te doen.

Poa
KampF schreef:
Toevoeging daarop: Lone - To Be With A Person That You Really Dig

Over een paar dagen komt zijn nieuwe album uit, samples klinken erg goed.

De laatste dagen trouwens weer verslingerd aan Life of Leisure, waarom is 'ie toch zo kort.

Improvision
Als je van Lone houdt, moet je trouwens ook zijn project met Keaver & Brause onder de naam Kona Triangle eens checken.

Improvision

Dit staat al de hele dag op repeat. Mike Slott is een god.

Goddelijk is ook het eerste wat in mij opkwam.

Vet spul weer van Mike Slott. Helemaal overtuigd van 's mans kwaliteiten nadat ik hem live heb gezien in De Helling afgelopen november. Kon nog wel eens een grote gaan worden.

tuktak
ik luister de laatste tijd wel veel naar zulke allemaal beetje wazige dingen:

Improvision
Richard Colvaen - 'Polimetria' on Vimeo

Ugh. Ziek. Wist niet echt waar ik dit moest zetten omdat er geen video's topic is in het Electronic forum, dus dan maar hier.

Goed, zonder meer.

Past er hier misschien niet helemaal bij maar ik had geen idee waar ik het anders moest plaatsen:

Vind het een interessante stroming, Hype Willams en Actress hebben een paar erg toffe nummers om eens twee artiesten te noemen.
Laatst zelf ook iets in deze trant gemaakt, ben benieuwd naar feedback!
Stapler - For Me

Onweerwolf
Dat oOoOO wat tuktak hierboven ergens post is vet zeg. Wow!

Improvision
Dan moet je Com Truise ook eens checken.

Onweerwolf
Improvision schreef:
Dan moet je Com Truise ook eens checken.

Dat luister ik nu. Ik vind het niet onaardig maar het is me iets teveel vrolijk en uptempo.

Ik heb inmiddels ontdekt dat het subgenre van Chillwave dat ik echt goed trek Witch House wordt genoemd.

Improvision

Tegenwoordig is het vaporwave wat een hype is.
Vind het niet zo leuk als chillwave, maar er zitten toch aardige dingen tussen.

Vaporwave

Improvision
Prefuse 73 en Teebs slaan de handen in elkaar onder de naam Sons of the Morning. Ze zullen een album uitbrengen met de titel Speak Soon Volume One op Prefuse 73 z'n eigen label Yellow Year. En dit is de track The Way Winter Passed Us.

(afbeelding)

Gast
geplaatst: vandaag om 00:52 uur

geplaatst: vandaag om 00:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.