MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Electronic / Fabriclive cd-hoesjes

zoeken in:
Vinden jullie die metalen Fabriclive-hoesjes van de laatste jaren ook zo onpraktisch?!

Poa
Van de laatste jaren? Al mijn Fabric en Fabriclive CD's zitten in zo'n metalen hoesje. Extreem praktisch is het inderdaad niet, maar wel erg stijvol vind ik.

Ze zijn iets breder dan gewone cd-hoesjes, maar zolang ze gewoon in mijn cd-kasten passen vind ik het best. Vind ze ook wel stijlvol.

tuktak
niks mis mee, stukken beter dan een standaard plastic hoesje

Ik vind ze prachtig en alleen al daarom een hoge H3-factor (het heilige hebben) bezitten. Deze kan je nog uit le handen laten vallen zonder gevolgen. Zo'n rottige jewelcase kan dat niet hebben.

't is altijd wel puzzelen hoe en wat, ook met de inlay. De allereerste met kartonnen flap zijn de onhandigste.

tuktak
ik zit er aan te denken om maar gewoon lid te worden, dat is volgens mij goedkoper en dan krijg je gewoon automatisch de nieuwste fabric in de brievenbus.

tuktak schreef:
ik zit er aan te denken om maar gewoon lid te worden, dat is volgens mij goedkoper en dan krijg je gewoon automatisch de nieuwste fabric in de brievenbus.

Zat ik ook te denken; is 7 GBP per mnd of 2 mnd afhankelijk van of je én Fabric én Fabriclive neemt; kon alleen geen uitsluitsel vinden over verzendkosten buiten UK.

tuktak
Summary
Twelve Month Payment £84.00 GBP
P&P £16.50 GBP
One Month Discount -£7.00 GBP
Total to be debited from your card now. £93.50 GBP

binnenland is 11gbp, dus dat valt reuze mee. en omgerekend 9,17euro per cd is eigenlijk gewoon een koopje.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:49 uur

geplaatst: vandaag om 20:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.