Genres / Electronic / Poa's selectie: mix van de week (house/techno/etc.)
zoeken in:
0
Poa
geplaatst: 30 juni 2012, 14:47 uur

Prosumer - Panorama Bar 03
House, deephouse en meer house - af en toe met een stevig randje. Door Prosumer, die tot twee weken geleden een vaste DJ was van het duitse Panorama Bar.
!Tracklist:
01. Steffi – Sadness
02. DJ Duke – Heard
03. Hunee – A Leaf For Hand In Hand
04. Soundso – Untitled
05. Theo Parrish – Twin Cities
06. Morgan Geist – Current
07. Romanthony – The House O' God
08. Circulation – Sincerely (Creation Mix)
09. Lil Silva – Pulse Vs. Flex
10. Soundstore – Take U
11. J.T. Melody Presents Tina Reneé – Prove It (Instrumental)
12. Fingers Inc. – Music Take Me Up
13. Oracy – Bass Mood
14. i – L.T.B.C.Y.B.
15. T.S.O.S – Over And Over
16. Servo Unique – Let's Swing It
17. QX-1 – Love Injection (Inject Me Love Mixx)
0
Poa
geplaatst: 10 juli 2012, 12:30 uur

Een podcast van Donato Dozzy, de helft van het duo Voices From The Lake. Niet helemaal vergelijkbaar qua sound overigens - laatstgenoemde is veel meer ambient.
Geen lompe, doffe of dreunende aangelegenheid maar hypnotiserend, helder en precies. Techno mag van mij vaker zo klinken.
Tracklist:
01. Lackluster – Meanwhile
02. Ro70 / Move D – Untitled
03. Dave Olson & Scott Radke – First Ring
04. Mike Parker – Inversion 6 (Donato Dozzy Remix)
05. Afterlight – Protocol
06. B.Lieberg & J.Wikstom – Untitled
07. Nsi – Bird
08. Tadeo – IO
09. Don Williams – Exhibition
10. Heiko Laux – Re-Televised #2
11. D. Dozzy & Nuel – Untitled
12. G Man – El Jem
13. A. Gallop & S. Poindexter – Blackholes (Unreleased Project 1990 - Re-Edited & Re-Constructed By The Sun God)
14. Ade Fenton – Broken (Chris McCormack Remix)
15. Mike Parker – Untitled
Stream of download hier
0
geplaatst: 11 juli 2012, 11:31 uur
Poa, wat een prachtige topic. Bedankt voor alle bijdrages hier, heb er van genoten en hoop dat er nog veel mag volgen!
0
Poa
geplaatst: 17 juli 2012, 00:39 uur

Oneman - Fabriclive 64
Een paar kleine klassiekers plus alles wat goed is op dit moment binnen de britse scene (dubstep, UK garage/funky of hoe je het ook wilt noemen). Hier gaat niets meer overheen in 2012 denk ik.
Tracklist:
01. Mark Pritchard – ?
02. Fis–T – Night Hunter
03. Grievous Angel – Move Down Low VIP
04. SBTRKT – 2020
05. Groove Connektion 2 – Club Lonely (Dem 2 Lonely Vocal Remix)
06. Mosca – Gold Bricks, I See You
07. Lando Kal – Further
08. Doubleheart – Salsa
09. Pearson Sound – Untitled
10. MikeQ – The Ha Dub Rewerk'd
11. Nu Birth – Anytime
12. Bok Bok & Tom Trago – Vector
13. Joy Orbison – The Shrew Would Have Cushioned The Blow
14. Distance – Feel Me
15. Boddika – Soul What VIP
16. Basement Jaxx – Red Alert (Steve Gurley Mix)
17. Girl Unit – Wut (Claude Vonstroke's Butt Naked Mix)
18. Joy Orbison – Ellipsis
19. Ce Ce Peniston – Somebody Else's Guy (Tuff Jam's Classic Garage)
20. Teeth – Shawty VIP
21. Ed Case – Something In Your Eyes (Underground Solution Mix)
22. Thefft – Switch
23. Youngstar – Pulse Y Remix
24. Burial – Etched Headplate
0
geplaatst: 26 juli 2012, 13:46 uur
Hoi Poa, tot nu toe zo ongeveer wel alles beluisterd in deze topic. Een paar geweldige dingen ontdekt dankzij je posts.
Zelf ben ik benieuwd wat je hiervan vind;
Dirga - at the controls
Digra at the controls by Emiliano Di Grigoli on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free
Denk zelf dat gezien andere posts je dit ook wel zou moeten kunnen waarderen.
Dirga - at the controls
Digra at the controls by Emiliano Di Grigoli on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free
0
geplaatst: 26 juli 2012, 21:57 uur
Keep m coming inderdaad, vooral die van Donato Dozzy is geweldig
0
Poa
geplaatst: 27 juli 2012, 14:43 uur
Revo schreef:
Hoi Poa, tot nu toe zo ongeveer wel alles beluisterd in deze topic. Een paar geweldige dingen ontdekt dankzij je posts.
Gaaf!

Revo schreef:
Dirga - at the controls
Dirga - at the controls
Prima setje inderdaad, heb je een tracklist? Wel benieuwd naar een paar nummers. Ben je dit zelf trouwens?

0
geplaatst: 27 juli 2012, 20:47 uur
Nee is helaas ook maar een setje wat ik toevallig tegenkwam. Ben ik dus ook niet op die foto
Om eerlijk te zijn was ik dus nooit zo thuis in de electronische muziek. Zo rond mijn 17de vond ik de dingen van Minestery of Sound wel vet, luisterde ik soms Dimitri from Paris (leren kennen via Saint Germain), had ik af en toe wel eens Daft Punk, Air, Etienne De Crecy, Royksopp, Layo Bushwacka, Agoria, Cassius, Sash, albums opstaan en ook wel de Return to Sunrise dingen van Tiesto. Toen heb ik elektronische muziek echt tijden lang ‘braak’ laten liggen en pas afgelopen 3 jaar me weer echt in gaan verdiepen. Ik luister verder namelijk voornamelijk HipHop en Jazz. Dan kom je toch weer bij de standaard dingen zoals, Justice, Boyz Noize uit en natuutlijk ook James Holden. Vanuit de Hiphop kant ga je dan Amon Tobin, Flying Lotus, Bonobo, Four Tet, Actress en Gold Panda erg waarderen. Daarna ontdekte ik de Duitse DJ’s zoals Kalkbrenner, Sascha Funke, Marek Hemmann, Lutzenkirchen. Weer daarna heel wat goede ambient ontdekt en toen ook in aanraking gekomen met The Field, DJ Koze en alles van het Kompakt Label (waarvan je o.a. Micheal Mayer met Immer dropte). Maar mijn probleem was dat ik eigenlijk nooit veel echt goede livesets kende en voornamelijk albums. Dankzij jouw topic dus ook dingen leren kennen zoals Mike Huckaby die weer een beetje leunt op die goede deephouse sound uit Detroit waar ik dus met Dimitri from Paris ook al naar luisterde. Toen kwam je met Mister Saturday Night, die ik ook gewoon briljant vind. Henry Saiz setje deed me weer enigzins aan James Holden denken, en James Holden is gewoon een koning = goed setje. De Fact Disclousure set is weer prima techhouse wat binnen de electronic weer een van mijn favouriete genres is. Anyway wat ik zo leuk vind aan deze topic en sets is dat ze een prima evenwicht hebben tussen House, Techno en Minimal met een vleugje Electro en Dubstep. Pure Electro vind ik vaak net wat minder om een of andere reden.
Tenslotte heb ik nog gekeken naar je gewone stemgedrag, DJ Shadow, Wu-Tang Clan, Portishead, Air, Gza, Massive Attack, Royksopp, Thievery Cooperation, Biosphere, Burial, Daft Punk, Alphex Twin, Kruder & Dorfmeister zijn dus dingen die hier ook geregeld op staan. DJ Craze Miami Heat heb ik zelf eens opgesnord maar dat is een van de weinige platen die het voor mij dus niet doet haha.
Tot slot voor ik deze topic helemaal volspam...dit vind ik ook redelijk nice en past wel in het kader van wat je eerder geplaatst hebt.
Chris Fortier - Transitions 2011 by Chris Fortier on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free
Mocht je interesse hebben dan kan ik via PM nog wel wat tips geven over gewone albums die je waarschijnlijk wel zal kunnen waarderen.
Om eerlijk te zijn was ik dus nooit zo thuis in de electronische muziek. Zo rond mijn 17de vond ik de dingen van Minestery of Sound wel vet, luisterde ik soms Dimitri from Paris (leren kennen via Saint Germain), had ik af en toe wel eens Daft Punk, Air, Etienne De Crecy, Royksopp, Layo Bushwacka, Agoria, Cassius, Sash, albums opstaan en ook wel de Return to Sunrise dingen van Tiesto. Toen heb ik elektronische muziek echt tijden lang ‘braak’ laten liggen en pas afgelopen 3 jaar me weer echt in gaan verdiepen. Ik luister verder namelijk voornamelijk HipHop en Jazz. Dan kom je toch weer bij de standaard dingen zoals, Justice, Boyz Noize uit en natuutlijk ook James Holden. Vanuit de Hiphop kant ga je dan Amon Tobin, Flying Lotus, Bonobo, Four Tet, Actress en Gold Panda erg waarderen. Daarna ontdekte ik de Duitse DJ’s zoals Kalkbrenner, Sascha Funke, Marek Hemmann, Lutzenkirchen. Weer daarna heel wat goede ambient ontdekt en toen ook in aanraking gekomen met The Field, DJ Koze en alles van het Kompakt Label (waarvan je o.a. Micheal Mayer met Immer dropte). Maar mijn probleem was dat ik eigenlijk nooit veel echt goede livesets kende en voornamelijk albums. Dankzij jouw topic dus ook dingen leren kennen zoals Mike Huckaby die weer een beetje leunt op die goede deephouse sound uit Detroit waar ik dus met Dimitri from Paris ook al naar luisterde. Toen kwam je met Mister Saturday Night, die ik ook gewoon briljant vind. Henry Saiz setje deed me weer enigzins aan James Holden denken, en James Holden is gewoon een koning = goed setje. De Fact Disclousure set is weer prima techhouse wat binnen de electronic weer een van mijn favouriete genres is. Anyway wat ik zo leuk vind aan deze topic en sets is dat ze een prima evenwicht hebben tussen House, Techno en Minimal met een vleugje Electro en Dubstep. Pure Electro vind ik vaak net wat minder om een of andere reden.
Tenslotte heb ik nog gekeken naar je gewone stemgedrag, DJ Shadow, Wu-Tang Clan, Portishead, Air, Gza, Massive Attack, Royksopp, Thievery Cooperation, Biosphere, Burial, Daft Punk, Alphex Twin, Kruder & Dorfmeister zijn dus dingen die hier ook geregeld op staan. DJ Craze Miami Heat heb ik zelf eens opgesnord maar dat is een van de weinige platen die het voor mij dus niet doet haha.
Tot slot voor ik deze topic helemaal volspam...dit vind ik ook redelijk nice en past wel in het kader van wat je eerder geplaatst hebt.
Chris Fortier - Transitions 2011 by Chris Fortier on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free
Mocht je interesse hebben dan kan ik via PM nog wel wat tips geven over gewone albums die je waarschijnlijk wel zal kunnen waarderen.
0
Poa
geplaatst: 29 juli 2012, 19:24 uur
Leuk om te lezen! Mijn electronische voorliefde heeft zich denk ik al onbewust ontwikkeld toen 'vroeger' nog de dingen die je opnoemt op TV/radio langskwamen. Daft Punk en Röyksopp inderdaad, ID&T radio en TMF met toegankelijke dancehits zoals Layo & Buschwacka, Cassius enzovoort zoals je al noemde. Ik had toen alleen nog niet echt interesse voor muziek, en pas later toen ik er serieus aan begon (voornamelijk via oudere dingen op Warp - BoC, Aphex Twin, Autechre) kwam de electronische voorkeur tot uiting.
Miami Heat van DJ Craze is inderdaad een wat aparte hoge stem, maar dat komt misschien wel grotendeels door herinneringen en invloed. Ik had namelijk online een bepaalde CD bestelt en kreeg toen deze. Achteraf alleen maar blij om die fout want het was mijn introductie tot drum n bass. Sindsdien steeds meer richting dansbaar spul toe gegroeid, en daarnaast redelijk wat downtempo/triphop en dergelijke: Air, Portishead, DJ Shadow enzo dus. De laatste paar jaar realiseer ik me steeds meer dat ik gemixte nummers beter kan waarderen dan losse tracks, dus verschoof mijn interesse richting de mix. Vooral veel Fabric, DJ-Kicks en Resident Advisor podcasts zoals wel blijkt uit dit topic.
Blij om te horen dat de diversiteit tussen de sets in de smaak valt. Op Immer kwam ik inderdaad uit via het Kompakt label (geweldige albums van The Field en Gui Boratto onder andere), en deephouse ben ik vooral gaan waarderen door eerder genoemde podcasts. Verder heb ik met hip-hop niet bijzonder veel, behalve dan het spul uit ~1992 - 1995.
Die Transitions editie zal ik eens beluisteren - de deeltjes van John Digweed vallen bij mij vaak goed in de smaak.
Miami Heat van DJ Craze is inderdaad een wat aparte hoge stem, maar dat komt misschien wel grotendeels door herinneringen en invloed. Ik had namelijk online een bepaalde CD bestelt en kreeg toen deze. Achteraf alleen maar blij om die fout want het was mijn introductie tot drum n bass. Sindsdien steeds meer richting dansbaar spul toe gegroeid, en daarnaast redelijk wat downtempo/triphop en dergelijke: Air, Portishead, DJ Shadow enzo dus. De laatste paar jaar realiseer ik me steeds meer dat ik gemixte nummers beter kan waarderen dan losse tracks, dus verschoof mijn interesse richting de mix. Vooral veel Fabric, DJ-Kicks en Resident Advisor podcasts zoals wel blijkt uit dit topic.
Blij om te horen dat de diversiteit tussen de sets in de smaak valt. Op Immer kwam ik inderdaad uit via het Kompakt label (geweldige albums van The Field en Gui Boratto onder andere), en deephouse ben ik vooral gaan waarderen door eerder genoemde podcasts. Verder heb ik met hip-hop niet bijzonder veel, behalve dan het spul uit ~1992 - 1995.
Die Transitions editie zal ik eens beluisteren - de deeltjes van John Digweed vallen bij mij vaak goed in de smaak.
0
Poa
geplaatst: 4 augustus 2012, 17:21 uur

Tiga - DJ-Kicks
Deze week weer eens eentje met een wat grotere naamsbekendheid en dus het 'risico' dat ingewijden de mix reeds kennen. Het is echter de beste electro/synthpopcompilatie die ik ken, dus voelde het verplicht om hem in dit topic voorbij te laten komen.
Tracklist:
01. Jollymusic – Radio Jolly (Adult. De-funked Remix)
02. Chromeo – You're So Gangsta (Playgroup Instrumental)
03. 2raumwohnung – Ich Und Elaine (2raumwohnung Club Mix)
04. Traffic Signs – The Big Fake
05. Tutto Matto – You (Vocal)
06. Sir Drew – Shemale (Black Strobe Remix)
07. Le Tigre – Deceptacon (DFA RMX)
08. Soft Cell – ...So
09. Antonelli Electr. – Dubby Disco
10. Break 3000 – Sacrifice
11. Tiga & Zyntherius – Dying In Beauty
12. Codec & Flexor – Time Has Changed
13. Carl A. Finlow – Devices
14. Crowdpleaser & St-Plomb Feat. Selfish In Bed – Rather Be
15. Water Lilly & St-Plomb – Shake A Leg
16. Volga Select – Unconditional Discipline Of The Bastard Prince
17. Offpop – Lowrider
18. M.A.N.D.Y. – Home Again
19. Schatrax – Mispent Years
20. Tiga – Man Hrdina (DJ Kicks)
21. Swayzak – Ikea
22. Charles Manier – Bang Bang Lover (Dance Mix)
23. Märtini Brös. – The Biggest Fan (Black Strobe Mix)
24. Felix Da Housecat – Madame Hollywood (Mister Hollywood Version)
0
Poa
geplaatst: 23 augustus 2012, 15:16 uur

Sebo K - Watergate 04
(Deep)house en ergens nog een snufje disco/funk. Naar mijn mening nog steeds het beste Watergate deel.
Tracklist:
01. dOP – Intro
02. Rick Wade – Night Station
03. Koljah & Oliver Deutschmann – Eaten Back To Life (Exclusive Watergate Edit)
04. Mood II Swing – Move Me
05. dOP – Cold World
06. Session Victim – Contribute
7.1 Daze Maxim – Strange Things
7.2 Patrice Scott – Excursions (Reprise)
08. Blagger – Strange Behaviour
09. Agnès – Who Cares
10. Martyn – Elden St (Sebo K Watergate Edit)
11. Rndm – Wakefield (Exclusive Watergate Edit)
12. Je Davu – Music Got You Movin (Exclusive Watergate Edit)
13. Guillaume & The Coutu Dumonts – The Pussy Shepherd
14. Sid Le Rock – Naked (DJ Koze Remix)
15. Nina Kraviz – Voices
0
geplaatst: 23 augustus 2012, 15:51 uur
Poa schreef:
Het is echter de beste electro/synthpopcompilatie die ik ken
Het is echter de beste electro/synthpopcompilatie die ik ken
De eerlijkheid gebied me te zeggen dat dit meer electro dan synthpop is maar potverdorie wat is deze (duo)mix subliem. En ondertussen alweer 10 jaar oud...
Various - Beatz Clash Volume 1 - Radioactive Man Vs Transparent Sound (CD) at Discogs
0
geplaatst: 24 augustus 2012, 17:19 uur
Je bent niet de enige die hem goed vind GrafGratz, zag hem op deze blogspot voorbij komen in een toplijst van mixen van de afgelopen 10 jaar;
The ill-ec-tro-nic: A Decade In Music: The Albums - ill-ec-tro-nic.blogspot.nl
The ill-ec-tro-nic: A Decade In Music: The Albums - ill-ec-tro-nic.blogspot.nl
0
geplaatst: 27 augustus 2012, 17:49 uur
Poa ben jij trouwens bekend met Deetron? Kan het je zijn sets erg aanraden namelijk.
0
Poa
geplaatst: 27 augustus 2012, 18:40 uur
Absoluut! Balance 020 vind ik tof, en zijn recente podcast voor Resident Advisor is geweldig. Komt hier waarschijnlijk ook nog een keer langs.
Heb hem alvast aan de site toegevoegd, nu alleen nog een keer luisteren
GrafGantz schreef:
De eerlijkheid gebied me te zeggen dat dit meer electro dan synthpop is maar potverdorie wat is deze (duo)mix subliem. En ondertussen alweer 10 jaar oud...
Various - Beatz Clash Volume 1 - Radioactive Man Vs Transparent Sound (CD) at Discogs
(quote)
Heb hem alvast aan de site toegevoegd, nu alleen nog een keer luisteren

0
geplaatst: 3 september 2012, 20:15 uur
Ik ontdek dit topic nu pas, maar ik heb de 3 pagina's uitgebreid doorgekeken en wat mixtapes gedownload. Een erg fijn topic vind ik dit.
Ik ben eigenlijk sinds een paar maanden echt geïnteresseerd geraakt in dance/electronic muziek en heb een aantal van de grote namen nu leren kennen. (Burial, Four Tet, Bonobo, Daft Punk, Mylo, Booka Shade, Actress, John Talabot, Trentemoller Aphex Twin etc. En Paul Kalkbrenner en deadmau5, die ik allebei live op een festival heb gezien wat echt gruwelijk was.
Maar mixtapes lijken me soms nog vetter als albums en ik heb begrepen, ook door dit topic, dat mixtapes ook zijn klassiekers hebben en dat juist in de electronic veel met podcasts en mixtapes wordt gewerkt.
Ik heb nu de volgende mixtapes gedownload via dit topic:
Space Demention Controller - Ra.231
Jackmaster - Fabricive 57
Disclosure - Fact Mix 327
Waarvan de laatste alvast heerlijk klinkt. Bedankt Poa.
Ik ben eigenlijk sinds een paar maanden echt geïnteresseerd geraakt in dance/electronic muziek en heb een aantal van de grote namen nu leren kennen. (Burial, Four Tet, Bonobo, Daft Punk, Mylo, Booka Shade, Actress, John Talabot, Trentemoller Aphex Twin etc. En Paul Kalkbrenner en deadmau5, die ik allebei live op een festival heb gezien wat echt gruwelijk was.
Maar mixtapes lijken me soms nog vetter als albums en ik heb begrepen, ook door dit topic, dat mixtapes ook zijn klassiekers hebben en dat juist in de electronic veel met podcasts en mixtapes wordt gewerkt.
Ik heb nu de volgende mixtapes gedownload via dit topic:
Space Demention Controller - Ra.231
Jackmaster - Fabricive 57
Disclosure - Fact Mix 327
Waarvan de laatste alvast heerlijk klinkt. Bedankt Poa.
0
Poa
geplaatst: 3 september 2012, 20:28 uur
Goed bezig 
En wat je zegt klopt inderdaad, ook de mixwereld kent zijn klassiekers. Binnen de electronische 'dance' muziek zijn 12"s een stuk relevanter dan albums, er zijn oneindig veel briljante nummers die nooit op een album terecht (zijn ge)komen. Het is onmogelijk om al het vinyl en andere singles bij te houden en daarom vind ik mixjes ook zo leuk.
Er valt echt veel in te ontdekken.
Bij een podcast is de maker niet gelimiteerd door het verkrijgen van licenties op nummers, en dat kan ook bijzonder leuke en interessante resultaten opleveren.

En wat je zegt klopt inderdaad, ook de mixwereld kent zijn klassiekers. Binnen de electronische 'dance' muziek zijn 12"s een stuk relevanter dan albums, er zijn oneindig veel briljante nummers die nooit op een album terecht (zijn ge)komen. Het is onmogelijk om al het vinyl en andere singles bij te houden en daarom vind ik mixjes ook zo leuk.
Er valt echt veel in te ontdekken.Bij een podcast is de maker niet gelimiteerd door het verkrijgen van licenties op nummers, en dat kan ook bijzonder leuke en interessante resultaten opleveren.
0
geplaatst: 5 september 2012, 10:45 uur
De podcastjes blijven geweldig, was voor mij toch een nieuwe manier van muziek beluisteren. En ik haal dagelijks in rap tempo nieuwe dingen binnen, en tot nog toe gaat het absoluut niet vervelen.
Dit mixalbum van Joris Voorn blijft voor mij overigens ook een klassieker, subliem mixwerk.
Joris Voorn - Balance 014 (2009)
Dit mixalbum van Joris Voorn blijft voor mij overigens ook een klassieker, subliem mixwerk.
Joris Voorn - Balance 014 (2009)
0
Poa
geplaatst: 13 september 2012, 22:11 uur

John Talabot - XLR8R Podcast 197
Hetzelfde recept als zijn Fact Mix (zie pagina 2) maar dan nog iets beter. Het eerste deel vind ik goed maar nog niet denderend, daarna wordt het track na track fantastisch.
Tracklist:
1 Holy Other – Yr Love
2 Good Parts – Temptation 100
3 dBridge – Wonder Where
4 Matthew Herbert – Kerstin Basler (Pional Unofficial Edit)
5 Jerome Derradji vs OK MA – SOS (Jerome Derradji Mix)
6 Missing Linkx – Got A Minute
7 Aera – Daidalus
8 Kornél Kovács – Baby Step
9 Unknown Artist – See The Music
10 Shakarchi & Stranéus – Clinton Hill
11 Schatrax – #9
12 Arto Mwambe – Lovelift (Osborne Remix)
13 John Talabot – Leave Me
14 Maria Minerva – Disko Bliss
15 JT – Party Girl (Talabot Friendly Edit)
16 Jo Jo – Mind Games
Stream of download hier
0
geplaatst: 16 september 2012, 11:53 uur
Zojuist de Poa's selecties 'ontdekt' maar wat een heerlijke mix van John Talabot! ƒin is al een top plaat maar de heer Talabot kan ook geweldig draaien
0
tuktak
geplaatst: 22 september 2012, 08:33 uur
Beschikbaar als gratis bijlage aan het franse blad Tsugi, zal hier zeker in de smaak moeten kunnen vallen:

01. Ango – Paralyzed
02. Sei A – Going Down
03. Four Tet – 128 Harps
04. Lothario – FALLN
05. Anthony Naples – Mad Disrespect
06. WK7 – Higher Power
07. Jacques Greene – Dakou
08. George Fitzgerald – Unilateral
09. Charles Murdoch – Ahama
10. Zodiac – So Soon We Change
11. Percussions – Bird Songs
12. Koreless – Lost in Tokyo (Jacques Greene remix)
13. Jimmy Edgar – In Deep
fraai mixje vol, hoe gaan we het noemen, uk basshouse, deepbass, uk techhouse, oid.
link

01. Ango – Paralyzed
02. Sei A – Going Down
03. Four Tet – 128 Harps
04. Lothario – FALLN
05. Anthony Naples – Mad Disrespect
06. WK7 – Higher Power
07. Jacques Greene – Dakou
08. George Fitzgerald – Unilateral
09. Charles Murdoch – Ahama
10. Zodiac – So Soon We Change
11. Percussions – Bird Songs
12. Koreless – Lost in Tokyo (Jacques Greene remix)
13. Jimmy Edgar – In Deep
fraai mixje vol, hoe gaan we het noemen, uk basshouse, deepbass, uk techhouse, oid.
link
0
Poa
geplaatst: 25 september 2012, 23:37 uur
Prima mix inderdaad, ligt wel in mijn straatje. Kan ook bijna niet anders met zulke namen. Toffe tune die Mad Disrespect! Van het Mister Saturday Night label blijkt na een korte google, klein wereldje is het soms ook 

0
Poa
geplaatst: 1 oktober 2012, 22:01 uur

Scott Grooves - RA.225
Onverwachts uitgegroeid tot een van mijn favoriete mixen. Scott Grooves vind een stoffige cassette uit 1993 op zijn zolder en besluit deze te delen met de digitale wereld. Toegankelijke (garage)house uit de '90s dus. Magisch mooi.
Tracklist:
01. India – I Can't Get No Sleep (MK Remix)
02. Bizarre Inc Featuring Angie Brown – You Took My Love (MK Remix)
03. Unknown Artist – Untitled
04. Neneh Cherry – Buddy X (MAW Remix)
05. Underground Commitment – I Know A Melody (Club Mix)
06. T.M.V.S. – Don't Be Shy (Vocal)
07. Unknown Artist – Untitled
08. Unknown Artist – Untitled
09. Inner City – Pennies From Heaven (Delancey Mix)
10. Utah Saints – What Can U Do For Me (Klub Mix)
11. Jo Ann Jones – A Better Love (Vocal Club Mix)
12. The K London Production Club – I Believe (Master Drum Mix) (Act 1)
13. Street Players – Make It Thru The Night
14. Simphonia – Can't Get Over Your Love (Dave Lee's Full Length Mix)
15. Pal Joey – Runaway
16. Victor Simonelli Presents Sound Of One – I Know A Place (Vocal Mix)
17. Unknown Artist – Untitled
18. Unknown Artist – Untitled
19. Unknown Artist – Untitled
20. The Reese Project – So Deep (CJ Mackintosh FXTC Club Anthem)
21. Janet Jackson – That's The Way Love Goes (CJ FXTC Club Mix 12")
Stream of download hier
0
Poa
geplaatst: 22 oktober 2012, 11:26 uur

Norman Nodge - Berghain 06
Tijd voor techno, in de vorm van de nooit teleurstellende Berghain serie. Verplichte kost, met name het slotstuk.
Tracklist:
01. Birds Two Cage – Gase
02. Oni Ayhun – OAR 002-B
03. Mokira – Manipulation Musik (Redshape Tape Dub)
04. Patrick Gräser – From Foreign Territories
05. Hauntologists – Untitled (B1)
06. Staffan Linzatti – Morning
07. Jeff Mills – Keeping Of The Kept
08. Silent Servant – Untitled (A1)
09. DJ T-1000 – Metra
10. The Nighttripper – Tone Explotation (Planerary Assault Systems Remix)
11. Charlton – Black Slong
12. Architectural – Looking Ahead
13. Mark Broom – Vault 5
14. Ctrls – Socket
15. Chancellor – Roundabouts
16. Tim Taylor & DJ Slip – New York Minds
17. El Gato #9 – Coefficient Of Friction (Monty Luke Black Catalogue Remix)
18. Radioactive Man – Nastyradio
19. Xosar – Rainy Day Juno Jam (Legowelt Remix)
0
Poa
geplaatst: 1 november 2012, 23:35 uur

Photek - DJ-Kicks
Ondanks zijn tegenvallende nieuwe album wil ik de recente Photek toch even in een positief daglicht zetten. Zijn recente DJ-Kicks is namelijk erg aangenaam, en ik had gehoopt dat KU:PALM wat meer in deze richting had geklonken.
Tracklist:
01. Photek – Azymuth
02. Kromestar – In 2 Minds
03. Hot Toddy – I Need Love (Morgan Geist's Love Dub)
04. DLX – Modern Man
05. DJG – Here Come The Dark Lights
06. Dustmite & Kuru – Bare
07. Photek & Pinch – M25FM
08. Photek – No Agenda
09. Baby Ford + Eon – Dead Eye (Original Version)
10. Marco Effe – Sexgas (Arnaud Le Texier Remix)
11. DJG – Say Something
12. Guy J & Miriam Vaga – No Under But You
13. Daze Maxim – Tomorrow Universe
14. Sepalcure – Taking You Back
15. Photek – Levitation
16. Photek & Kuru – Fountainhead (DJ-Kicks)
17. Synkro – Look At Yourself
18. Photek – 101 (Boddika's Drum Machine Remix)
19. Parxe & Grincheux – The Art Of Nothing Pt. 1
0
Poa
geplaatst: 19 november 2012, 11:16 uur

Swayzak - Fabric 11
Net als de eerder geplaatste mix van Jeff Mills is dit een wat populairdere release, maar wel eentje die simpelweg niet mag ontbreken in dit topic. In mijn tocht door alle Fabrics kwam ik deze week aan bij Swayzak. Veel te laat eigenlijk, want zoals verwacht is dit een pareltje. Melodieuze house zoals op hun reguliere albums met een klein beetje electro en dub.
Tracklist:
01. Negativland – Michael Jackson
02. Mathew Jonson – Freedom Engine
03. Konrad Black – White Cigarettes
04. Akufen – Skidoos
05. Luomo – Present Lover
06. Louie Austen – Hoping (Herbert Mix)
07. Felix Da Housecat – What Does It Feel Like (Röyksopp Return The Sun Mix)
08. Rockers Hi-Fi – Push Push (Original Mix)
09. Chicken Lips Presents Zeefungk – Clap Slap
10. Ciccone Youth – Me & Jill
11. LCD Soundsystem – Losing My Edge
12. Mr. Oizo – Flat 55
13. MMM – Donna
14. Metro Area – Orange Alert (DFA Remix)
15. Thomas Dolby – One Of Our Submarines (Salz Mix)
16. März – Bars 1,2,3,4
* denotes required fields.