MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Rock / Marillion Marbles 2CD

zoeken in:
Weet iemand hoe ik aan de dubbelaar van Marbles kan komen. Het is in geen winkel te krijgen.

Alvast bedankt.

Inderdaad niet in de winkel te krijgen. De dubbel cd kun je bestellen op de website van marillion:www.marillion.com. Je hebt de keuze tussen de dure luxe verpakking en de wat minder dure reguliere verpakking. De dubbelaar is verreweg te preferen boven de enkele versie als is t maar vanwege het ruim 17 minuten durende Ocean Cloud

Sietse
die dure verpakking is ook veel mooier. Heel erg mooi boekwerk erbij (en een vriend van mij staat in de bedankt lijst, omdat hij een preorder had gedaan, zoals heel veel anderen)

Sietse schreef:
en een vriend van mij staat in de bedankt lijst

Ik ben blij dat ook jij vindt dat we vrienden zijn

Zeker bestellen via de site: gaat allemaal heel keurig!
Je mist te veel mooie nummers als je toch voor de enkelaar gaat.

Sietse
VanDeGriend schreef:
(quote)

Ik ben blij dat ook jij vindt dat we vrienden zijn

Ohh leuk, jij staat er ook in.

Die vriend van mij had het trouwens voor mij besteld, want ik heb zelf geen creditcard en hij wel.

Ik sta er geloof ik drie keer in. Nog maar eens tellen....

Downloadtip verwijderd

Ik heb zelf ook de dubbelaar, met de enkele cd mis je heel veel moois.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:27 uur

geplaatst: vandaag om 23:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.