Genres / Rock / Metalzone's Top 100 Metal Albums
zoeken in:
0
geplaatst: 23 januari 2007, 19:49 uur
Kerry King schreef:
Je kan er ook van gehoord hebben maar bagger vinden....
Je kan er ook van gehoord hebben maar bagger vinden....
de kans is klein dat da zo is
0
lambf
geplaatst: 23 januari 2007, 20:20 uur
sq schreef:
Ik ben geen metalfan, maar heb de albums alle drie en ik vind ze redelijk essentieel voor mijn verzameling. Ik zou het toch wel een beetje raar vinden om van een metalfan te horen dat ie nog nooit ´Angel of Death´, ´Hallowed Be thy Name´ of ´Damage Inc´ had gehoord.
Ik ben geen metalfan, maar heb de albums alle drie en ik vind ze redelijk essentieel voor mijn verzameling. Ik zou het toch wel een beetje raar vinden om van een metalfan te horen dat ie nog nooit ´Angel of Death´, ´Hallowed Be thy Name´ of ´Damage Inc´ had gehoord.
Ik Heb "Hallowed Be Thy Name" (Van wie is dat album eigenlijk, even opzoeken ) en "Damage Inc." nog nooit beluisterd. Is dit erg
0
Bobiej
geplaatst: 23 januari 2007, 21:42 uur
lambf schreef:
Ik Heb "Hallowed Be Thy Name" (Van wie is dat album eigenlijk, even opzoeken ) en "Damage Inc." nog nooit beluisterd. Is dit erg
(quote)
Ik Heb "Hallowed Be Thy Name" (Van wie is dat album eigenlijk, even opzoeken ) en "Damage Inc." nog nooit beluisterd. Is dit erg
Shame on you!
Hallowed be thy name is van The Number Of THe Beast en Damage Inc is van Master of Puppets, hoewel dat bij lange na niet de beste nummers van die albums zijn.
0
geplaatst: 23 januari 2007, 22:06 uur
Bobiej schreef:
Shame on you!
Hallowed be thy name is van The Number Of THe Beast en Damage Inc is van Master of Puppets, hoewel dat bij lange na niet de beste nummers van die albums zijn.
Mee eens , maar ook niet de minste (quote)
Shame on you!
Hallowed be thy name is van The Number Of THe Beast en Damage Inc is van Master of Puppets, hoewel dat bij lange na niet de beste nummers van die albums zijn.
0
bro
geplaatst: 6 september 2007, 17:09 uur
pfff, raar lijstje. de cd van nr 71. Biohazard : state of euphoria bestaat zelf niet eens. of het zou al moeten zijn dat ze State of the World Address bedoelde maar dat is dan toch een enorme fout. kvind het ook raar dat nr. 60 arch Enemy - Anthems Of rebellions is. Het is zeker een goede cd, ik heb hem zelf in mn bezit, maar om die als beste cd van Arch enemy te zien moet je toch wel niet goed naar Wages of sin of Burning Bridges geluisterd hebben hoor. maarja. het is onmogelijk letterlijk een perfecte top 100 samen te stellen want je kunt nu eenmaal nooit alle beste cd's kennen en dan kun je ook niet weten dat die in het lijstje passen. al bij al toch aardig samengesteld.
0
geplaatst: 6 september 2007, 21:22 uur
- Painkiller staat véél te laag (diverse andere lijsten staat ie top10/ top5)
- Maar 1 priest album?
- Wat doet Brave new world en piece of mind daar? Waar zijn Somwhere in time, Powerslave, seventh son of a seventh son ?
- Black Sabbath ?
- Maar 1 priest album?
- Wat doet Brave new world en piece of mind daar? Waar zijn Somwhere in time, Powerslave, seventh son of a seventh son ?
- Black Sabbath ?
0
geplaatst: 6 september 2007, 22:53 uur
3 van de 10 beste metal albums gemaakt door Metallica? De rest van de lijst heb ik dan maar niet bekeken.
0
LocoHermano
geplaatst: 6 september 2007, 23:32 uur
Geen Gothic en/of Shades of God van Paradise Lost?
0
bro
geplaatst: 7 september 2007, 21:21 uur
zo zie je maar, er bestaan meer dan 100 prachtige metal albums en er zal altijd wle iemand zijn waarvan zijn lievelings metal album er niet instaat.
0
Raekwon the chef
geplaatst: 7 september 2007, 21:34 uur
ik ken LANG niet alles van deze lijst maar ik zie nu al dat er wat vreemde dingen instaan.
1. IRON MAIDEN : The Number of the Beast
, hun bekendste plaat inderdaad, maar beste?
14. IN FLAMES : Come Clarity
what the fuck..... slecht album, ook vreemd dat er verder niks van hen instaat....
41. SLIPKNOT : Slipknot
1. IRON MAIDEN : The Number of the Beast
, hun bekendste plaat inderdaad, maar beste?
14. IN FLAMES : Come Clarity
what the fuck..... slecht album, ook vreemd dat er verder niks van hen instaat....
41. SLIPKNOT : Slipknot
0
Raekwon the chef
geplaatst: 7 september 2007, 21:35 uur
Bobiej schreef:
Shame on you!
Hallowed be thy name is van The Number Of THe Beast en Damage Inc is van Master of Puppets, hoewel dat bij lange na niet de beste nummers van die albums zijn.
(quote)
Shame on you!
Hallowed be thy name is van The Number Of THe Beast en Damage Inc is van Master of Puppets, hoewel dat bij lange na niet de beste nummers van die albums zijn.
Hallowed be thy Name wel vind ik, Damage Inc. vind ik het minste nummer op MoP
0
geplaatst: 8 september 2007, 00:12 uur
Raekwon the chef schreef:
Hallowed be thy Name wel vind ik, Damage Inc. vind ik het minste nummer op MoP
(quote)
Hallowed be thy Name wel vind ik, Damage Inc. vind ik het minste nummer op MoP
Ik vind het net een van de betere nummers.
Je moet je hoofd eens proberen recht/stil te houden wanneer je Master of puppets oplegt. Dat gaat gewoon niet! Dat nummer is echt THRASH zoals het moet zijn. (En niet zoals Trivium/chimaira shit die tegenwoordig ook thrash genoemt word.)
0
geplaatst: 8 september 2007, 13:10 uur
Dionysos schreef:
Funeral Mist staat er niet eens in, dus die hele lijst deugt al niet.
Funeral Mist staat er niet eens in, dus die hele lijst deugt al niet.
Inderdaad een wereldalbum. Onbekend maakt onbemind.
Verder vind ik het een vreemde lijst. Van een paar bands staat toch echt het verkeerde of een overbodig album erin.
Deicide - Scarsof the Crucifix (doe dan Deicide of Legion)
Iron Maiden - Brave New World (overbodig)
In Flames - Come Clarity (Lunar Strain of The Jester Race zijn toch echt beter)
Immortal - Sons of Northern Darkness (tegenover Pure Holocaust, Battles in the North en At the Heart of Winter)
Ancient Rites - Dim Carcosa (doe dan Fatherland op die plaats)
Kill 'em All pas op plaats 58
Enzovoorts...
0
geplaatst: 12 maart 2017, 07:42 uur
ik ken enkel de oude klassiekers van die lijst sommige heb ik al wel gehoord maar ze zijn niet zo bekend voor mij de meeste zijn bijna allemaal van na mijn jeugd en ik ken dat niet omdat ik meestal luister naar de oude bands en de oude werken van hun omdat die mij het meeste aanspreken en ook nog het best bekend zijn. de andere ken ik niet ook omdat ik daar nooit naar luister en de meeste die voor mij onbekend zijn zijn ook meer bands die na al die oude muziek gekomen zijn en dan heb ook de oude bands die nieuwe uit brengen maar toch niet meer zijn wie ze ooit geweest zijn. voor die jonge is alles goed wat maar hard is
* denotes required fields.