Genres / Rock / Schreeuwmuziek
zoeken in:
0
geplaatst: 24 maart 2007, 20:37 uur
je moet er van houden he, metal is dan ook niet voor iedereen weggelegd, je houd van gitaar herrie of je houd er niet van
ik vind grunten heerlijk om naar te luisteren
maar swallow the sun valt natuurlijk aan te raden,voor mij persoonlijk beste doom band ever, verder.. shape of despair,evoken,saturnus,tales of dark,funeral..
ik ken er ook niet zo veel, in de doom valt er niet veel te vinden wat heel jammer is..
ik vind grunten heerlijk om naar te luisterenmaar swallow the sun valt natuurlijk aan te raden,voor mij persoonlijk beste doom band ever, verder.. shape of despair,evoken,saturnus,tales of dark,funeral..
ik ken er ook niet zo veel, in de doom valt er niet veel te vinden wat heel jammer is..
0
lambf
geplaatst: 31 maart 2007, 22:35 uur
metaledje schreef:
Probeer eens Ahab, of Ablaze In Hatred.
0
geplaatst: 1 april 2007, 10:52 uur
Silver schreef:
check jij dan maar is ff jesu
check jij dan maar is ff jesu
Jesu en Godflesh = industrial metal? Of zit ik er naast? Godflesh is geweldig.

0
geplaatst: 1 april 2007, 21:51 uur
Jesu vind ik toch meer richting de doom/shoegaze gaan
godflesh is inderdaad industrial metal op zen best..echt een geweldige band ja!
en in godflesh schreeuwt Justin K broadrick ookg eweldig
godflesh is inderdaad industrial metal op zen best..echt een geweldige band ja!
en in godflesh schreeuwt Justin K broadrick ookg eweldig
0
geplaatst: 2 april 2007, 00:49 uur
ben altijd wel in en opzoek naar nieuwe doom bands, maar wel met death uitbarstingen en funeral doom is soms ook heerlijk, dus ik ga die ahab en ablaze in hatred wel even sjekken.. 
heb net ook weer een swallow the sun kloon ontdekt, dus daar ben ik natuurlijk ook weer erg blij mee

heb net ook weer een swallow the sun kloon ontdekt, dus daar ben ik natuurlijk ook weer erg blij mee

0
lambf
geplaatst: 2 april 2007, 14:11 uur
Kent hier iemand Urine Festival?
In elk geval, zeker het proberen waard, ze hebben grunts, maar dan zo raar vervormd dat het gewoon op een blubber lijkt, alsof je in blubber blaast.
O ja, Hier is een link. Urine Festival
In elk geval, zeker het proberen waard, ze hebben grunts, maar dan zo raar vervormd dat het gewoon op een blubber lijkt, alsof je in blubber blaast.
O ja, Hier is een link. Urine Festival
0
geplaatst: 2 april 2007, 17:24 uur
metaledje schreef:
ben altijd wel in en opzoek naar nieuwe doom bands, maar wel met death uitbarstingen en funeral doom is soms ook heerlijk, dus ik ga die ahab en ablaze in hatred wel even sjekken..

Ahab is erg gaaf!
0
geplaatst: 3 april 2007, 00:45 uur
ik heb beiden even vlugjes geluisterd en ik ben er erg blij mee, want het deed me namelijk erg denken aan shape of despair wat ook een van me favorieten is in de doom, dus ik dank U!!! 

0
fastpulseboy
geplaatst: 28 mei 2007, 15:30 uur
als het over schreeuwen gaat...hou ik heeeeeel erg van
part chimp
vooral live!
part chimp
vooral live!
0
geplaatst: 28 mei 2007, 16:03 uur
Als er niet een nummer zit volgepropt met slechte schreeuwen zoals bij slipknot ofzo, dan haak ik af. Maar als er bij het laatste couplet ofzo een eric adams achtige schreeuw bij zit is het wel vet.Of voor een solo.
0
geplaatst: 30 juni 2010, 00:27 uur
Het ultieme schreeuwnummer is toch wel Aaaaaarrghh van Venom.
Het is geen krijsen wat de heren doen; ze brullen en schreeuwen om het hardst. Te vinden op At war with Satan.
Het is geen krijsen wat de heren doen; ze brullen en schreeuwen om het hardst. Te vinden op At war with Satan.
* denotes required fields.