Genres / Rock / Beste akoestische rock
zoeken in:
0
geplaatst: 15 november 2006, 18:57 uur
Vertel maar 
Mogen ook akoestische covers zijn zoals Obadiah Parker met Hey Ya of akoustische versie's van bestaande nummers.
Hard day on the planet - Loudon Wainwright III (Live at the BBC)

Mogen ook akoestische covers zijn zoals Obadiah Parker met Hey Ya of akoustische versie's van bestaande nummers.
Hard day on the planet - Loudon Wainwright III (Live at the BBC)
0
JonnieBrasco
geplaatst: 20 november 2006, 11:56 uur
Dit vind ik het allermooiste dat ik ooit van Radiohead heb gehoord: There There (acoustic)
0
Joy
geplaatst: 6 januari 2007, 02:48 uur
maggot brain, funkadelic
xet hem er maar ff bij tussen neus en lippen door
xet hem er maar ff bij tussen neus en lippen door

0
geplaatst: 21 januari 2007, 22:05 uur
Als jullie mooie acoustische liedjes willen check het volgende:
Alice in Chains-Unplugged
Alice in Chains-Unplugged
0
Berzerker
geplaatst: 26 januari 2007, 19:20 uur
In Genres > Rock > Beste akoestische rock:
Ik ben al een tijdje de wat rustigere kant van muziek aan het verkennen, maar ken nog niet zoveel. Akoestische rock vind ik wel mooi op een rustige dag, dus ik dacht, misschien kunnen jullie mij helpen?
Wat is dus volgens jullie het beste akoestische rock nummer of album?
Ik ben benieuwd.
Ik ben al een tijdje de wat rustigere kant van muziek aan het verkennen, maar ken nog niet zoveel. Akoestische rock vind ik wel mooi op een rustige dag, dus ik dacht, misschien kunnen jullie mij helpen?
Wat is dus volgens jullie het beste akoestische rock nummer of album?
Ik ben benieuwd.
0
Berzerker
geplaatst: 26 januari 2007, 19:21 uur
Sorry zie nu al een topic met dezelfde titel, dus deze kan weg.
Sorry, ik had nog op zoek titel gedaan maar daar kwam niks uit, dus...
Sorry, ik had nog op zoek titel gedaan maar daar kwam niks uit, dus...
0
geplaatst: 19 februari 2007, 19:58 uur
Wat John Butler(trio) op een 12 snarige akoestische gitaar doet heb ik nog niet veel mensen zien doen, op klassieke en flamenco gitaristen na dan, maar das geen rock.
Colours van John Butler trio komt erg langzaam op gang, maar eenmaal op gang gekomen lijkt ie wel niet meer te stoppen. Echt(!) een supernummer.
Hij staat ook wel op youtube
Colours van John Butler trio komt erg langzaam op gang, maar eenmaal op gang gekomen lijkt ie wel niet meer te stoppen. Echt(!) een supernummer.
Hij staat ook wel op youtube
0
Joy
geplaatst: 19 februari 2007, 21:42 uur
wow
john butler
die kan wel wat
bedank voor de tip:)
(muziek niet echt mijn kopje tee maar wel gaaf om hem te zien spelen:)
john butler
die kan wel wat
bedank voor de tip:)
(muziek niet echt mijn kopje tee maar wel gaaf om hem te zien spelen:)
0
geplaatst: 4 april 2007, 18:28 uur
KT Tunstall, zo'n beetje alles. al wordt er wel een elektrische gitaar in gebruikt, maar niet overheersend.
0
geplaatst: 4 mei 2007, 00:17 uur
Five man accoustical jam van Tesla (weergaloos, vooral de "gezelligheid" on stage.)
En Heart - The road home.
En Heart - The road home.
0
geplaatst: 12 mei 2007, 23:27 uur
ik vind Sun Kil Moon wel goed... en dan het album Ghosts of the Great Highway
0
geplaatst: 16 mei 2007, 12:30 uur
Een aantal jaar geleden stond in het voorprogramma van de Levellers ene Nick Harper (zoon van Roy). Da's erg lekkere akoestische rock.
0
geplaatst: 18 mei 2007, 00:33 uur
Songs of love and hate- Leonard Cohen
ja of dit nog rock is weet ik niet,maar het is in ieder geval akkoestish en erg goed.
ja of dit nog rock is weet ik niet,maar het is in ieder geval akkoestish en erg goed.
0
EVANSHEWSON
geplaatst: 20 mei 2007, 09:16 uur
NICK DRAKE heeft ons drie elpees nagelaten tijdens zijn kort leven, nou dat moet zowat de mooiste acoustische muziek zijn die ik heb gehoord.
Maar wat jullie (ik ben Belg, vandaar : jullie ) Golden Earring op hun NAKED platen doen is natuurlijk ook niet mis !
Maar wat jullie (ik ben Belg, vandaar : jullie ) Golden Earring op hun NAKED platen doen is natuurlijk ook niet mis !
* denotes required fields.