MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Rock / Eternal Pyre

zoeken in:
Wie kan mij hier meer over zeggen?

Ik weet enkel dat ie uitgekomen is de 6de july en dat er maar 5000 exemplaren van waren.

Is dit een EP ofzo ? (de titel (Eternal Pyre) zegt mss ook al genoeg of is het toeval). Overal waar het bekent is staat er van wel.

Wat is de tracklist? Want er zou ook een video ofzo bijzitten waarbij je een fan ziet in z'n arm snijden om de band voor eeuwig in zijn vlees te vereeuwigen. Is het dan toch geen EP? Of een ENHANCED-CD EP ?

Wie helpt mij?

Bobiej
Jup, is een EP en volgens mij de eerste single van Christ Illusion. Je kan hem voor (dacht ik) €6 bestellen op www.large.nl.
De video van die fan is overigens ook een tijd op de officiele site geweest, maar erg lekker is het niet om te zien...

Jaja, maar de tracklist.
Volgens wikipedia staat er enkel Cult op en is het 5:02 lang.

Klopt dat?

Ja,cult in de studio zonder zang en een filmpje waar ze War Ensemble live spelen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:41 uur

geplaatst: vandaag om 23:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.