MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Rock / Mijn zoektocht...

zoeken in:
Sietse
Dames, heren,

ik ben op zoek naar een bepaalde soort metal ofzoiets.

ik zoek iets dat heel zwaar en log is, er is veel ruimte voor erg lange uithalen, niet te veel geneuzel. Eventueel met gekrijs.
Graag met veel dissonantie en atonale geluiden

misschien zoals khanate, maar dan weer net wat sneller.
Of meer in de richting van de grafherrie zoals het volgende:
http://www.myspace.com/bodyodour

Iemand nog wat tips voor mij (ik snap dat nu mensen aan zullen komen met nogal standaard black metal enzo, maar ik denk niet dat, dat het gene is dat ik zoek)

Sietse
Ga het straks ff bekijken, zit nu bij mijn ouders en ik denk niet dat mijn vader het helemaal kan waarderen als ik nu heel hard snoeiharde metal over de stereo ga spelen (mijn laptop draait nu wat muziekjes)

lambf
Doom / Sludge mischien ? of is dat te sloom voor wat je zoekt ?

Sietse
Dit goatsblood klinkt heel erg alsmetalcore die ik ook wel luisterde toen ik wat jonger was (18 tot 20 jaar)
Klinkt wel ok, maar is niet wat ik zoek...al komt het al wel in de richting.

Sietse
lambf schreef:
Doom / Sludge mischien ? of is dat te sloom voor wat je zoekt ?

Ken je Khanate? Zo ja, dan behoor je toch wel te weten dat het niet slomer kan binnen de metal

Maar ik zoek iig niet dingen zoals Neurosis.

(ik doe ff lekker moeilijk)

Beste hoe ik het kan beschrijven is gewoon zoals de Body Odour klinkt.

Warhorse ik weet het niet, ik noem maar wat

lambf
Sietse schreef:
(quote)

Ken je Khanate? Zo ja, dan behoor je toch wel te weten dat het niet slomer kan binnen de metal

Als ik Khanate zou kennen zou ik die vraag ook niet stellen

Crowpath mischien ? of Halo ?

Gast
geplaatst: vandaag om 01:18 uur

geplaatst: vandaag om 01:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.