menu

Mijn Updates +
Genres / Rock / New wave / post-punk / gothic aanraders

zoeken in:
Misschien kunnen de mensen hier er iets mee: gave post-punk / synth / gothic plaat van vorig jaar uit Wit-Rusland: Molchat Doma - Etazhi (2018)

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=u8tT3zPK4fM

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

https://www.youtube.com/watch?v=NtPk22NWB5Y

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

Interessante synthpop uit de VS. Zie ook zijn Bandcamp. Klinkt lekker dit. Zijn stem doet me zelfs af en toe aan Mark Hollis denken.

https://www.youtube.com/watch?v=ZrVytHpM62Y

Atomic Eyes | The Rain Within - therainwithinngp.bandcamp.com

Jean-Maurice dat effect op de stem van The Rain Within is niet mooi. En Mark Hollis hoor ik er niet in terug in de 3 nummers die voorbij kwamen, dat doet eerder denken aan Marc Almond.

Muzikaal zit het dicht bij de Franse Carpenter Brut... alleen gooien die een Metal gitaar in de mix.

Tja, smaken verschillen hè. Ik vind de zang wel mooi maar muzikaal is het me op het eerste gehoor wat te 'kaal'. Toch wel aardige synthpop vind ik.

Ik moest ook even denken aan de synthpop van Empathy Test - Losing Touch (2017)

Geproduceerd door bassist Youth van Killing Joke:
Northern Light Exposure - Parting Shot (2019)

Klinkt veelbelovend

starsailor schreef:
Geproduceerd door bassist Youth van Killing Joke:
Northern Light Exposure - Parting Shot (2019)

Klinkt veelbelovend

Prima muziek, maar ik zie het niet echt als muziek in dit genre.

starsailor schreef:
Geproduceerd door bassist Youth van Killing Joke: Klinkt veelbelovend

Klinkt lekker dit. Mooi vol geluid. Toegankelijke waverock met een tikkeltje duisternis net als bij Echo &The Bunnymen waar dit muzikaal nog het meest mee overeenkomt zo op het eerste gehoor.

Parting Shot (EP) | Northern Light Exposure - northernlightexposure.bandcamp.com

Alicia schreef:
Ik moest ook even denken aan de synthpop van Empathy Test - Losing Touch (2017)

Ken ik niet, ga het luisteren.

https://www.youtube.com/watch?v=O1EUT1h9gEQ

Hier nog een! Inclusief make-up en wapperende oorbelletjes! Het gelijknamige album is ook zeker de moeite waard.

Klinkt goed.

geplaatst:
Bij een aantal liefhebbers is het albums Butcher's Coin van TRAITRS al bekend, maar heb het idee dat hun debuut Rites and Ritual minder bekend is.

Hier een vet nummer afkomstig van dat album.

https://www.youtube.com/watch?v=fXnWgLy3R-8

geplaatst:
Geweldig nummer, dit is post punk!

Gast
geplaatst: vandaag om 07:20 uur

geplaatst: vandaag om 07:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.