Genres / Rock / Op welke songs headbang je 't liefst?
zoeken in:
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 22 oktober 2008, 18:03 uur
Nu ga ik total loss op AC/DC met Jailbreak.
0
geplaatst: 24 oktober 2008, 13:42 uur
Kreator - Love us or hate us
Sodom - Agent Orange
Whiplash - Power Thrashing Death
Sodom - Agent Orange
Whiplash - Power Thrashing Death
0
geplaatst: 15 maart 2009, 10:52 uur
Ask Ed - Sacred Reich
Niet over de top stevig, maar zo'n lekkere drive, dat mijn hoofd wel mee moet gaan. Voor de rest hoofdschud ik niet zoveel meer.
Niet over de top stevig, maar zo'n lekkere drive, dat mijn hoofd wel mee moet gaan. Voor de rest hoofdschud ik niet zoveel meer.
0
geplaatst: 8 april 2009, 17:47 uur
Reign in wat? 
Devildriver - Clouds over California. Als je daarop je nek stil kunt houden, dan... tjah....

Devildriver - Clouds over California. Als je daarop je nek stil kunt houden, dan... tjah....
0
geplaatst: 8 april 2009, 19:38 uur
Axl_Rose schreef:
Hola, ik was nog een klassieker vergeten: Overkill - Overkill...
YouTube - Overkill - Overkill - nl.youtube.com
"Overkill will never die
Blood bath, die fast
Overkill the Devil's wrath!!!"
Hola, ik was nog een klassieker vergeten: Overkill - Overkill...
YouTube - Overkill - Overkill - nl.youtube.com
"Overkill will never die
Blood bath, die fast
Overkill the Devil's wrath!!!"
Elimination ook natuurlijk.

0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 9 april 2009, 07:05 uur
Recent beluisterd, het Metal Album van de Week op deze site, afkomstig van de plaat Between Two Worlds van de groep I:
het openingsnummer The Storm I Ride: liefde op het eerste gezicht.
het openingsnummer The Storm I Ride: liefde op het eerste gezicht.
0
geplaatst: 29 juni 2010, 20:54 uur
De beste headbang songs. Na lang beraad de volgende keuze:
Nuclear Assault - Hang the pope
Jan Akkerman - Headbanger
Pestilence - Mind reflections
Nuclear Assault - Hang the pope
Jan Akkerman - Headbanger
Pestilence - Mind reflections
0
The Oath
geplaatst: 1 juli 2010, 20:40 uur

Ik dacht gisteren net om dit topic te heropenen nadat ik deze plaat nog eens had beluisterd na maanden.

0
Bobiej
geplaatst: 1 juli 2010, 21:36 uur
The Oath schreef:
Zijn veel te traag.
(quote)
Zijn veel te traag.
Als je Slayer gewend bent...

Maar (oude) Sabbath beukt harder en er gaat niets boven headbangen op de riffs van Iommi!
0
geplaatst: 22 oktober 2010, 21:48 uur
Sacred Reich - Surf Nigaragua (hoe schrijf je dat?
), daar gaat mijn hoofdje wel bij bewegen. 
), daar gaat mijn hoofdje wel bij bewegen. 
0
geplaatst: 23 oktober 2010, 21:04 uur
ik ben een fervent metalbeluisteraar maar headbangen vind ik toch zoiets debiels. ik zie het als de muziek niet serieus nemen, muziek luisteren doe je rationeel.
mensen peinigen hun hersenen voor de ultieme gitaarriff en de beste composities maar dan ga je een beetje een lap haar heen en weer zwaaien tijdens het beluisteren van een kunststuk.
mensen peinigen hun hersenen voor de ultieme gitaarriff en de beste composities maar dan ga je een beetje een lap haar heen en weer zwaaien tijdens het beluisteren van een kunststuk.
0
geplaatst: 24 oktober 2010, 16:19 uur
@jasper: Je gaat me nu toch niet zeggen dat je je bij je favoriete muziek stil kunt houden?
En muziek luisteren doe je niet rationeel, het is een gevoel imo. Ik ga niet iedere gitaarpartij ontleden en zeggen, mja, kon beter, ik ga er maar niet meer naar luisteren dan... 
En muziek luisteren doe je niet rationeel, het is een gevoel imo. Ik ga niet iedere gitaarpartij ontleden en zeggen, mja, kon beter, ik ga er maar niet meer naar luisteren dan... 
0
geplaatst: 24 oktober 2010, 22:50 uur
jasper1991 schreef:
ik ben een fervent metalbeluisteraar maar headbangen vind ik toch zoiets debiels. ik zie het als de muziek niet serieus nemen, muziek luisteren doe je rationeel.
Ik heb nu niet deze exacte houding, maar idd: ik vind headbangen best een kick om in uit te leven......zo nu en dan. Maar of het nu hard is of snel of hoe aggressief ook: hoe beter de song hoe minder de behoefte for banging my head.
0
geplaatst: 30 oktober 2010, 16:24 uur
Beeswax schreef:
@jasper: Je gaat me nu toch niet zeggen dat je je bij je favoriete muziek stil kunt houden?
nou, dat is dan jouw mening. ik moet zeggen dat ratio en gevoel naadloos in elkaar overvloeien wanneer ik muziek luister, hoe knapper de muziek hoe meer het mij raakt. dat wil niet zeggen dat ik als een debiel op mijn fiets ofzo ga bewegen als ik metal luister. @jasper: Je gaat me nu toch niet zeggen dat je je bij je favoriete muziek stil kunt houden?
knap wil overigens niet alleen zeggen technisch knap, ook juiste melodieen en structuur van de compositie dragen bij aan de kwaliteit van de muziek.
0
geplaatst: 30 oktober 2010, 17:16 uur
YouTube - Trivium "Rain" live from HeavyMetalSource.com
Check op 0.26 sec hoe Corey Beaulieu circleheadbangt
dat noem ik pas headbangen
Check op 0.26 sec hoe Corey Beaulieu circleheadbangt

dat noem ik pas headbangen

0
geplaatst: 30 oktober 2010, 19:01 uur
jasper1991 schreef:
dat wil niet zeggen dat ik als een debiel op mijn fiets ofzo ga bewegen als ik metal luister.
dat wil niet zeggen dat ik als een debiel op mijn fiets ofzo ga bewegen als ik metal luister.
Dankjewel voor het beeld
Ok, ieder z'n luistermethode, nietwaar? Ik doe aan vinger-teen-en headbangen, allemaal tegelijk, jawel! 
0
geplaatst: 29 november 2010, 22:14 uur
Karma to burn is voor mij de beste headbang band. ik luister geen metal, maar veel hardcore punk bands zijn ook goed op de headbangen
0
geplaatst: 21 februari 2011, 21:17 uur
Zelfs tijdens het beluisteren in de winkel stond ik flink te headbangen, ik kon mijn hoofd gewoon niet stil houden.

0
geplaatst: 13 maart 2011, 13:13 uur
Enige nummer waar ik ooit serieus ooit op heb geheadbangd (wat een werkwoord...) is Lithium van Nirvana. Drie minuutjes lang, maar van die daad had ik drie dagen later nog steeds last van m'n nek... 

0
MindRuler
geplaatst: 18 maart 2011, 13:30 uur
Momenteel: het logge middenstuk van Curse The Gods van Destruction.
Overigens een dom zicht met kort haar.

0
geplaatst: 18 maart 2011, 18:22 uur
MindRuler schreef:

Je kan alleen maar headbangen met lang haar.

* denotes required fields.