MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Rock / Merchandise van extreme metal

zoeken in:
Wat is nou de plek om cd's, lp's, t-shirts, patches en allerhande te kopen van extreme metal bands (death metal, brutal death, goregrind, grindcore enzovoort).
Je vind op de meeste metalmerchandise sites erg weinig van zulk soort bands.
Deel je ervaringen!

Gallow
large.nl? ben er verder niet echt in thuis.

sxesven

Je hebt echt tientallen sites hiervoor weet ik... large in ieder geval niet
Ik zou zo even niet op de namen kunnen komen, google zou ik zeggen

www.bonesbrigaderecords.com
www.rottenroll.de

verder: grind block records, obscene productions, power-it-up enzovoorts

Bedankt Nydoom

Stijn_Slayer
Disorder is wel aardig, maar ook vrij duur.

De underground tapes en cd's moet je via mailorders (van labeltjes) bestellen.

LocoHermano
Is het niet mogelijk om meuk via Earache records te bestellen? Die naam is me in ieder geval bijgebleven uit de tijd dat ik nog abonnee was van Metal Hammer/Aardschok en legende Wimpie Baelus exxxtreme reviews schreef. Nooit mijn muziek geweest, maar me altijd kotselijk vermaakt met lijpe titels als, pak 'm beet, Putrid Stench of Human Remains of Horrors In A Retarded Mind

Gewoon naar concerten gaan.

Zijn er in Nederland geen degelijke Metalzone-ketens? Daar al shirts gekocht van Meshuggah, Deicide en dergelijke. Geen merchandise van bands van het kaliber Anal Penetration, maar het is toch al iets.

Verder concerten inderdaad, op festivals is er ook altijd wel wat leuks te vinden.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:24 uur

geplaatst: vandaag om 05:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.