MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Rock / Zoon van Jim Morrison

zoeken in:
Hallo,

Ik lees soms op site's dat Jim Morrison nog een zoon
moet hebben... Weet iemand hier meer van?

Ik denk dat dat gewoon een gerucht is... Voor zover ik weet hebben verschillende vrouwen geclaimd dat ze een kind van Morrison hadden, maar DNA tests hebben anders uitgewezen.

Hier is ie dan.......

(afbeelding)

Als je i'am a dancer hoort dan moet je indd aan de genialiteit van jim morrison denken
Nee even zonder flauwekul ik kom steeds op de naam cliff morrison uit...
Google maar eens hij lijkt ook wel een beetje op jim

Stijn_Slayer
Ik las dit: ''Yeah, it's BS, this dude has been around a while with this claim, & actually quite successful with it for a while. The Morrison family asked for a DNA test but he has steadfastly refused to take one.''

Dat zegt genoeg toch?

Op Facebook e.d. zijn er wel mensen die beweren dat ze hem en familie van Jim kennen, maar dat kan ook gelogen zijn.

Mensen zeggen dan dat hij niet om geld geeft en daarom geen test wil doen. Volgens mij is 'ie bang voor de uitslag van de test, waarom zou hij het anders niet bevestigen als hij zo zeker lijkt van zijn zaak?

Toegegeven, hij lijkt er wel wat op, maar er zijn vast wel meer mensen die op Jim Morrison lijken.

Wel geinig dat er daadwerkelijk mensen zijn die hem een goede zanger noemen. Hij zingt echt verschrikkelijk!

Toch vreemd, voor iemand die in de tijd van de vrije liefde (hippie's, summer of '67, woodstock en meer van zulks) busladingen groupies heeft uitgewoond, zou je toch ergens wel een zoon of dochter verwachten...

Lui zaad zeker ?

Maartenn (crew)
Onmogelijk bericht. Jim Morrison was toch een 'Back Door Man'?

Stijn_Slayer

Yann Samsa

Maartenn strikes

Gast
geplaatst: vandaag om 07:08 uur

geplaatst: vandaag om 07:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.